Gry sportowe. Opis aktywności

Popularne gry sportowe uczestników projektu Erasmus+ „Opening Doors to Europe” 2015-2017 realizowanego w Gimnazjum nr 1 w Lęborku. Gry zostały zaprezentowane przez uczestników projektu – uczniów i nauczycieli z Niemiec, Portugalii, Szwecji, Francji i Polski podczas spotkania międzynarodowego w Polsce.

Scenariusz lekcji „Wie schmeckt es?”

Scenariusz lekcji przy użyciu filmu dla młodzieży  „Treffpunkt Berlin”. Utrwalenie słownictwa z tematu „Jedzenie, produkty żywnościowe i zachowanie się w restauracji”.

Sprawdzian ustny. Kapitel 4

Sprawdzian ustny składa się z osiemnastu zestawów, każdy zestaw zawiera cztery polecenia. Uczeń realizuje polecenia, umiejętnie używając poznanych form leksykalnych i gramatycznych, stosując poprawną wymowę i intonację.

Sprawdzian ustny. Kapitel 3

Sprawdzian ustny składa się z osiemnastu zestawów, każdy zestaw zawiera cztery polecenia. Uczeń realizuje polecenia, umiejętnie używając poznanych form leksykalnych i gramatycznych, stosując poprawną wymowę i intonację.

Sprawdzian ustny. Kapitel 2

Sprawdzian ustny składa się z osiemnastu zestawów, każdy zestaw zawiera cztery polecenia. Uczeń realizuje polecenia, umiejętnie używając poznanych form leksykalnych i gramatycznych, stosując poprawną wymowę i intonację.

Sprawdzian ustny. Kapitel 1

Sprawdzian ustny składa się z osiemnastu zestawów, każdy zestaw zawiera cztery polecenia. Uczeń realizuje polecenia, umiejętnie używając poznanych form leksykalnych i gramatycznych, stosując poprawną wymowę i intonację.

Części ciała

Ćwiczenie wprowadzające nowe słownictwo i aktywizujące uczniów.

Sprawdzian grupa 2

Sprawdzian z działu 1 dla uczniów dopiero rozpoczynających naukę języka niemieckiego.

Was macht ihr in Musik?

Konspekt lekcji wprowadzający słownictwo związane z czynnościami wykonywanymi na poszczególnych przedmiotach.