Materiał zawiera zasady oceniania zadań z języka polskiego diagnozujących wiedzę i umiejętności uczniów kończących naukę w klasie piątej szkoły podstawowej.
Formularz do wprowadzania wyników diagnozy i generowania raportów oraz inne diagnozy WSiP znajdziesz w serwisie Diagnoza z plusem na: https://diagnozy.wsip.pl/
Arkusz zawiara zestaw zadań z języka polskiego sprawdzający wiedzę i umiejętności uczniów na zakończenie nauki w klasie piątej szkoły podstawowej.
Formularz do wprowadzania wyników diagnozy i generowania raportów oraz inne diagnozy WSiP znajdziesz w serwisie Diagnoza z plusem na: https://diagnozy.wsip.pl/
Materiał zawiera zasady oceniania zadań z języka polskiego diagnozujących wiedzę i umiejętności uczniów kończących naukę w klasie ósmej szkoły podstawowej.
Formularz do wprowadzania wyników diagnozy i generowania raportów oraz inne diagnozy WSiP znajdziesz w serwisie Diagnoza z plusem na: https://diagnozy.wsip.pl/
Arkusz zawiera zestaw zadań z języka polskiego sprawdzający wiedzę i umiejętności uczniów kończących klasę ósmą.
Formularz do wprowadzania wyników diagnozy i generowania raportów oraz inne diagnozy WSiP znajdziesz w serwisie Diagnoza z plusem na: https://diagnozy.wsip.pl/
Arkusz zawiera zestaw zadań z języka niemieckiego sprawdzający wiedzę i umiejętności uczniów kończących klasę ósmą.
Formularz do wprowadzania wyników diagnozy i generowania raportów oraz inne diagnozy WSiP znajdziesz w serwisie Diagnoza z plusem na: https://diagnozy.wsip.pl/
Materiał zawiera zasady oceniania zadań z języka niemieckiego diagnozujących wiedzę i umiejętności uczniów kończących naukę w klasie ósmej szkoły podstawowej.
Formularz do wprowadzania wyników diagnozy i generowania raportów oraz inne diagnozy WSiP znajdziesz w serwisie Diagnoza z plusem na: https://diagnozy.wsip.pl/
Arkusz zawiera: wstęp, opis koncepcji obserwacji z odniesieniami do podstawy programowej, arkusz wyników obserwacji oraz profilogram i interpretację wyników.
Arkusz zawiera: wstęp, opis koncepcji obserwacji z odniesieniami do podstawy programowej, arkusz wyników obserwacji oraz profilogram i interpretację wyników.
Arkusz zawiera: wstęp, opis koncepcji obserwacji z odniesieniami do podstawy programowej, arkusz wyników obserwacji oraz profilogram i interpretację wyników.
Pliki .pdf i .doc zawierają sprawdzian w wersji A i B oraz klucz odpowiedzi. Plik .docx ma możliwość edycji.
Pliki .pdf i .doc zawierają sprawdzian w wersji A i B oraz klucz odpowiedzi. Plik .docx ma możliwość edycji.
Elektroniczna wersja przewodnika metodycznego do diagnozy dojrzałości szkolnej dziecka.
Plik zawiera formularz do zliczania wyników diagnozy po klasie 1.
W skład zestawu materiałów pt. „Diagnoza na zakończenie klasy 1” wchodzą: karty pracy ucznia, formularz do zliczania wyników w postaci pliku Excel.
Jak korzystać z zestawu?
Krok 1. Zapoznaj się z instrukcją zamieszczoną w formularzu wyników.
Krok 2. Zapoznaj się ze schematem oceniania zamieszczonym w formularzu wyników.
Krok 3. Przeprowadź diagnozę, wykorzystując karty pracy.
Krok 4. Wprowadź wyniki uczniów do formularza zliczającego i zapoznaj się z analizą wyników testu.
Po rozwiązaniu przez uczniów zadań z kart pracy „Diagnoza na zakończenie klasy 1” należy uzupełnić dane w formularzu do zliczania wyników zgodnie z podaną w nim instrukcją. Dzięki temu nauczyciel szybko uzyska wynik każdego ucznia oraz otrzyma informację o poziomie klasy w zakresie umiejętności badanych w teście.
Diagnoza zawiera karty dla ucznia kończącego klasę pierwszą z ćwiczeniami z zakresu edukacji: polonistycznej, przyrodniczej, społecznej i matematycznej. W pliku są także kartoteki i schematy oceniania.
W skład zestawu materiałów pt. „Diagnoza na zakończenie klasy 1” wchodzi także formularz do zliczania wyników w postaci pliku Excel.
Jak korzystać z zestawu?
Krok 1. Zapoznaj się z instrukcją zamieszczoną w formularzu wyników.
Krok 2. Zapoznaj się ze schematem oceniania zamieszczonym w formularzu wyników.
Krok 3. Przeprowadź diagnozę, wykorzystując karty pracy.
Krok 4. Wprowadź wyniki uczniów do formularza zliczającego i zapoznaj się z analizą wyników testu.
Po rozwiązaniu przez uczniów zadań z kart pracy „Diagnoza na zakończenie klasy 1” należy uzupełnić dane w formularzu do zliczania wyników zgodnie z podaną w nim instrukcją. Dzięki temu nauczyciel szybko uzyska wynik każdego ucznia oraz otrzyma informację o poziomie klasy w zakresie umiejętności badanych w teście.
Dokument zawiera kartotekę testu, klucz odpowiedzi do zadań, których rozwiązanie uczeń koduje w karcie odpowiedzi oraz schemat punktowania pozostałych zadań.
Formularz do wprowadzania wyników diagnozy i generowania raportów oraz inne diagnozy WSiP znajdziesz w serwisie Diagnoza z plusem na: https://diagnozy.wsip.pl/
Dokument zawiera zestaw zadań sprawdzających wiadomości i umiejętności uczniów po 7 klasie szkoły podstawowej.
Formularz do wprowadzania wyników diagnozy i generowania raportów oraz inne diagnozy WSiP znajdziesz w serwisie Diagnoza z plusem na: https://diagnozy.wsip.pl/
Dokument zawiera zestaw zadań sprawdzających wiadomości i umiejętności uczniów po 4 klasie szkoły podstawowej.
Formularz do wprowadzania wyników diagnozy i generowania raportów oraz inne diagnozy WSiP znajdziesz w serwisie Diagnoza z plusem na: https://diagnozy.wsip.pl/
Dokument zawiera kartotekę testu, klucz odpowiedzi do zadań, których rozwiązanie uczeń koduje w karcie odpowiedzi oraz schemat punktowania pozostałych zadań.
Formularz do wprowadzania wyników diagnozy i generowania raportów oraz inne diagnozy WSiP znajdziesz w serwisie Diagnoza z plusem na: https://diagnozy.wsip.pl/
Materiał zawiera zadania diagnozy przedmiotowej z przyrody na zakończenie nauki w klasie czwartej szkoły podstawowej. Wersja B
Diagnoza przedmiotowa na zakończenie roku. Przyroda. Szkoła podstawowa. Klasa 4. Wersja A. Formularz do wpisywania i analizowania wyników dla Dyrektora. Do poprawnego działania pliku wymagane jest korzystanie z pakietu Microsoft Office 2007 lub nowszego.
Materiał zawiera zadania diagnozy przedmiotowej z przyrody na zakończenie nauki w klasie czwartej szkoły podstawowej. Wersja A
Diagnoza przedmiotowa na zakończenie roku. Przyroda. Szkoła podstawowa. Klasa 4. Wersja B. Formularz do wpisywania i analizowania wyników dla Dyrektora. Do poprawnego działania pliku wymagane jest korzystanie z pakietu Microsoft Office 2007 lub nowszego.
Diagnoza przedmiotowa na zakończenie roku. Przyroda. Szkoła podstawowa. Klasa 4. Wersja A. Formularz do wpisywania i analizowania wyników dla Nauczyciela. Do poprawnego działania pliku wymagane jest korzystanie z pakietu Microsoft Office 2007 lub nowszego.
Diagnoza przedmiotowa na zakończenie roku. Przyroda. Szkoła podstawowa. Klasa 4. Wersja B. Formularz do wpisywania i analizowania wyników dla Nauczyciela. Do poprawnego działania pliku wymagane jest korzystanie z pakietu Microsoft Office 2007 lub nowszego.
Materiał zawiera zasady oceniania zadań zawartych w diagnozie przedmiotowej z przyrody na zakończenie nauki w klasie czwartej szkoły podstawowej.
Materiał zawiera zestaw zadań z języka polskiego diagnozujących wiedzę i umiejętności uczniów na zakończenie nauki w klasie 7 szkoły podstawowej.
Formularz do wprowadzania wyników diagnozy i generowania raportów oraz inne diagnozy WSiP znajdziesz w serwisie Diagnoza z plusem na: https://diagnozy.wsip.pl/
Materiał zawiera zestaw zadań z języka polskiego diagnozujących wiedzę i umiejętności uczniów na zakończenie nauki w klasie 4 szkoły podstawowej.
Formularz do wprowadzania wyników diagnozy i generowania raportów oraz inne diagnozy WSiP znajdziesz w serwisie Diagnoza z plusem na: https://diagnozy.wsip.pl/