• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji 4. Dookoła jest rytm. Wartości rytmiczne – ćwierćnuty i ósemki. Metrum

1 Comment

Scenariusz lekcji 5. Spytaj, usłyszysz odpowiedź. Formy muzyczne: poprzednik i następnik. Repetycja

1 Comment

Scenariusz lekcji 9. W naszej kuchni wszystko gra. Niekonwencjonalny akompaniament, ostinato. Synkopa

1 Comment

Scenariusz lekcji 6. Kolory jesieni. Nastrój w muzyce. Gama C-dur i półnuta

1 Comment

Scenariusz lekcji 8. Dzień 11 listopada – święto niepodległości. Hymn polski i pieśni legionowe

1 Comment

Scenariusz lekcji 12. Muzyka z krzyżykiem i bemolem. Znaki chromatyczne

1 Comment

Scenariusz lekcji 7. Muzyka na wielu strunach. Fortepian – budowa, brzmienie, instrument solowy i akompaniujący

1 Comment

Scenariusz lekcji 10. Nasze instrumenty. Poznajemy i budujemy instrumenty perkusyjne. Cała nuta

1 Comment

Scenariusz lekcji 14. Poloneza czas zacząć. Polonez – muzyka ludowa i jej artystyczne opracowanie

1 Comment

Scenariusz lekcji 11. Zapas muzyki na zimę. Formy muzyczne: AB, ABA, ABA’, ABC. Kropka przy nucie i łuk łącznik

1 Comment

Scenariusz lekcji 15. Pójdźmy razem w korowodzie. Układ poloneza

1 Comment

Scenariusz lekcji 16. Hej, krakowski grają taniec! Krakowiak

1 Comment

Scenariusz lekcji 13. W oczekiwaniu na świąteczne wieczory. Regionalne tradycje świąteczne. Polskie kolędy i pastorałki

1 Comment

Scenariusz lekcji 20. Wiosna tuż-tuż… Wpływ muzyki na nastrój człowieka. Odgłosy wiosny

1 Comment

Scenariusz lekcji 18. Fryderyk Chopin – kompozytor sercu najbliższy

1 Comment

Scenariusz lekcji 17. Krakowskie legendy. Układ taneczny krakowiaka

1 Comment

Scenariusz lekcji 19. W podróży z Chopinem. Pieśń artystyczna „Hulanka”

1 Comment

Scenariusz lekcji 22. Klucze i kluczyki. Niekonwencjonalny akompaniament na kluczach. Przedtakt

1 Comment

Scenariusz lekcji 21. Cztery smyki. Instrumenty strunowe smyczkowe: altówka i wiolonczela. Zespoły kameralne – kwartet smyczkowy

1 Comment

Scenariusz lekcji 26. Muzyka ludowa. Folklor muzyczny – regionalne przyśpiewki i tańce. Postać najsłynniejszego etnografa – Oskara Kolberga

1 Comment

Scenariusz lekcji 23. Wiosenne tradycje. Regionalne zwyczaje związane z początkiem wiosny i Wielkanocą. Niekonwencjonalne źródło dźwięku – doniczki

1 Comment

Scenariusz lekcji 28. Muzyka w dobrej formie. Formy muzyczne: kanon, rondo

1 Comment

Scenariusz lekcji 27. Trochę historii… i „wielkie plany dla każdej mamy”. Pieśń patriotyczna „Witaj, majowa jutrzenko”

1 Comment

Scenariusz lekcji 25. Nastroje wiosenne. Muzyka ilustracyjna. Instrumenty strunowe – harfa

1 Comment

Scenariusz lekcji 24. Wiosna pełna muzyki. Muzyka ilustracyjna w słuchanych i granych utworach, tworzenie ilustracji dźwiękowych

1 Comment

Scenariusz lekcji 32. Na podhalańską nutę. Region podhalański

1 Comment

Scenariusz lekcji 31. Wyprawa na morski brzeg. Szanta. Ilustracja dźwiękowa z wykorzystaniem odgłosów z butelek

1 Comment

Scenariusz lekcji 29. Marzenia i życzenia. Projekt muzyczny na dzień matki

1 Comment

Scenariusz lekcji 30. Wakacje na sześciu strunach. Instrumenty strunowe: gitara

1 Comment

Rozwiązania zadań z podręcznika i kart pracy kl. 4

1 Comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555