Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji V.2. Populacja
Archives
Załącznik nr 1 do lekcji V.5
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji V.5. Ochrona przyrody
Załącznik nr 1 do lekcji V.4
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji V.4. Zasoby przyrody
Załącznik nr 2 do lekcji V.3
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji V.3. Różnorodność biologiczna
Załącznik nr 1 do lekcji V.6
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji V.6. Podsumowanie działu V
Załącznik nr 3 do lekcji V.3
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji V.3. Różnorodność biologiczna
Załącznik nr 2 do lekcji V.6
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji V.6. Podsumowanie działu V
Załącznik nr 3 do lekcji V.6
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji V.6. Podsumowanie działu V
Załącznik nr 4 do lekcji V.3
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji V.3. Różnorodność biologiczna
Załącznik nr 1 do lekcji I.1
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji I.1. Rola DNA w dziedziczeniu cech.
Załącznik nr 1 do lekcji I.4
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji I.4. Znaczenie podziałów komórkowych
Załącznik nr 1 do lekcji I.2
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji I.2. Budowa materiału genetycznego
Załącznik nr 1 do lekcji I.5
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji I.5. Podsumowanie działu I. Podstawy dziedziczenia
Załącznik nr 2 do lekcji I.5
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji I.5. Podsumowanie działu I. Podstawy dziedziczenia
Załącznik nr 3 do lekcji I.5
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji I.5. Podsumowanie działu I. Podstawy dziedziczenia
Załącznik nr 4 do lekcji I.5
Załącznik zawiera materiały, które mogą być wykorzystane podczas lekcji I.5. Podsumowanie działu I. Podstawy dziedziczenia
Odpowiedzi do kart pracy – klasa 3. Podstawa 2024
Plik zawiera odpowiedzi do kart pracy z klasy 3.
Karta pracy do scenariusza lekcji 40. „Jam częścią tej siły, / która wiecznie zła pragnąc, / wiecznie dobro czyni” – powieść Bułhakowa pytaniem o miejsce zła w świecie
Karta pracy poświęcona pytaniom o miejsce zła w świecie, postawionym w „Mistrzu i Małgorzacie” Michaiła Bułhakowa.
Karta pracy do scenariusza lekcji 27. „Ulica Krokodyli”, czyli obraz nowoczesnego miasta w opowiadaniu Brunona Schulza
Karta pracy poświęcona obrazowi nowoczesnego miasta w opowiadaniu Brunona Schulza „Sklepy cynamonowe”.
Pobierz materiały:
Karta pracy do scenariusza lekcji 25. „Ulica Krokodyli”, czyli obraz nowoczesnego miasta w opowiadaniu Brunona Schulza
Format PDF, 807,93 KB
Karta pracy do scenariusza lekcji 73. Czy można ocalić wartości? Refleksje Tadeusza Borowskiego i Gustawa Herlinga-Grudzińskiego na temat postaw ludzi w nieludzkich warunkach
Karta pracy poświęcona refleksji Tadeusza Borowskiego i Gustawa Herlinga-Grudzińskiego na temat postaw ludzi w nieludzkich warunkach.
Karta pracy do scenariusza lekcji 67. Poetycka rekonstrukcja wartości w wierszach Tadeusza Różewicza
Karta pracy poświęcona poetyckiej rekonstrukcji wartości w wierszach Tadeusza Różewicza.
Karta pracy do scenariusza lekcji 20. Jak powstawało „Wesele” Stanisława Wyspiańskiego
Karta pracy poświęcona źródłom inspiracji do napisania „Wesela” Stanisława Wyspiańskiego.
Karta pracy do scenariusza lekcji 61.„Rewolucja […] jest to konieczność dziejowa” – czy na pewno? „Przedwiośnie” Stefana Żeromskiego
Karta pracy poświęcona obrazowi rewolucji w „Przedwiośniu” Stefana Żeromskiego.
Karta pracy do scenariusza lekcji 4. „Za jedno życie – tysiąc istnień”. Czy da się usprawiedliwić zbrodnię Raskolnikowa?
Karta pracy poświęcona „Zbrodni i karze” Fiodora Dostojewskiego – czy da się usprawiedliwić zbrodnię Raskolnikowa?
Karta pracy do scenariusza lekcji 36. Żeromski kontra Grottger, czyli gorzka prawda o powstaniu
Karta pracy poświęcona obrazowi powstania styczniowego w opowiadaniu „Rozdziobią nas kruki i wrony” Stefana Żeromskiego.
Karta pracy do scenariusza lekcji 35. Po co włóczy się poeta? Homo viator w nowoczesnej poezji
Karta pracy poświęcona toposowi homo viator w utworach Charlesa Baudelaire’a oraz Arthura Rimbauda.
Karta pracy do scenariusza lekcji 28. Ekspresjonistyczna apokalipsa w „Dies irae” Jana Kasprowicza
Karta pracy poświęcona ekspresjonistycznej apokalipsie w „Dies irae” Jana Kasprowicza.
Karta pracy do scenariusza lekcji 8. W jaki sposób dekadent postrzega rzeczywistość? Wiersze Kazimierza Przerwy-Tetmajera
Karta pracy poświęcona dekadenckiej, ukazanej w wierszach Kazimierza Przerwy-Tetmajera.
PODSTAWA 2024. Karta pracy nr 1 do lekcji I.1. Azja – kontynent geograficznych kontrastów
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.1. Azja – kontynent geograficznych kontrastów
Karta pracy nr 1 do lekcji I.4. Podsumowanie działu I. Azja, część 1. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.4. Podsumowanie działu I. Azja, część 1