Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.3. Kultura ryżu
Archives
Karta pracy nr 1 do lekcji I.2. Pacyficzny pierścień ognia. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.2. Pacyficzny pierścień ognia
Karta pracy nr 1 do lekcji III.3. Problemy wyżywienia w Afryce. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.3. Problemy wyżywienia w Afryce
Karta pracy nr 1 do lekcji II.3. Indie. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.3. Indie
Karta pracy nr 1 do lekcji II.1. Japonia. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.1. Japonia
Karta pracy nr 1 do lekcji V.2. Produkcja i gospodarowanie żywnością w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji V.2. Produkcja i gospodarowanie żywnością w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych
Karta pracy nr 1 do lekcji IV.3. Elementy nowoczesnej gospodarki w Maroku i Rwandzie. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.3. Elementy nowoczesnej gospodarki w Maroku i Rwandzie
Karta pracy nr 1 do lekcji VI.2. Sytuacja rdzennej ludności w Ameryce Południowej. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji VI.2. Sytuacja rdzennej ludności w Ameryce Południowej
Karta pracy nr 1 do lekcji VI.1. Środowisko przyrodnicze Ameryki Południowej i problemy zagospodarowania Amazonii. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji VI.1. Środowisko przyrodnicze Ameryki Południowej i problemy zagospodarowania
Amazonii
Karta pracy nr 1 do lekcji VII.2. Ludność i gospodarka Australii. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały zgodne z Podstawą Programową 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji VII.2. Ludność i gospodarka Australii
Załącznik nr 1 do lekcji I.2
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.2 Na czym polega metoda naukowa?
Załącznik nr 1 do lekcji II.5
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.5 Na czym polega oddychanie?
Załącznik nr 1 do lekcji II.4
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.4 Na czym polega fotosynteza?
Załącznik nr 1 do lekcji I.4
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.4 Podsumowanie działu I
Załącznik nr 1 do lekcji III.1
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.1 Kto jest kim w świecie organizmów?
Załącznik nr 1 do lekcji II.6
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.6 Podsumowanie działu II
Załącznik nr 1 do lekcji III.2
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.2 Dlaczego wirusy nie są zaliczane do świata organizmów?
Załącznik nr 1 do lekcji III.4
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.4 Jak zbudowane są i jak funkcjonują protisty?
Załącznik nr 1 do lekcji III.3
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.3 Co dziś wiemy o bakteriach?
Załącznik nr 1 do lekcji III.5
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.5 Czym charakteryzuje się królestwo grzybów?
Załącznik nr 1 do lekcji III.7
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.7 Jakie znaczenie mają bakterie, protisty i grzyby dla człowieka i środowiska?
Załącznik nr 1 do lekcji III.6
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.6 Gdzie możemy spotkać bakterie, grzyby i protisty?
Załącznik nr 1 do lekcji IV.4
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.4 Dlaczego roślina potrzebuje kwiatów, nasion i owoców?
Załącznik nr 1 do lekcji III.8
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.8 Podsumowanie działu III
Załącznik nr 1 do lekcji IV.5
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.5 Podsumowanie działu IV
Załącznik nr 1 do lekcji V.1
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji V.1 Po czym rozpoznać mchy i jakie mają znaczenie w przyrodzie?
Załącznik nr 1 do lekcji V.4
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji V.4 Jakie miejsce zajmują rośliny okrytonasienne w przyrodzie i życiu człowieka?
Załącznik nr 1 do lekcji V.5
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji V.5 Podsumowanie działu V
Załącznik nr 2 do lekcji II.6
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.6 Podsumowanie działu II
Załącznik nr 2 do lekcji I.4
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.4 Podsumowanie działu I