Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.1 Kto jest kim w świecie organizmów?
Archives
Załącznik nr 2 do lekcji III.2
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.2 Dlaczego wirusy nie są zaliczane do świata organizmów?
Załącznik nr 2 do lekcji III.4
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.4 Jak zbudowane są i jak funkcjonują protisty?
Załącznik nr 2 do lekcji III.6
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.6 Gdzie możemy spotkać bakterie, grzyby i protisty?
Załącznik nr 2 do lekcji III.8
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.8 Podsumowanie działu III
Załącznik nr 2 do lekcji IV.4
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.4 Dlaczego roślina potrzebuje kwiatów, nasion i owoców?
Załącznik nr 2 do lekcji V.5
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji V.5 Podsumowanie działu V
Załącznik nr 2 do lekcji IV.5
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.5 Podsumowanie działu IV
Załącznik nr 3 do lekcji II.6
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.6 Podsumowanie działu II
Załącznik nr 3 do lekcji III.8
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.8 Podsumowanie działu III
Załącznik nr 3 do lekcji III.1
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.1 Kto jest kim w świecie organizmów?
Załącznik nr 3 do lekcji IV.5
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.5 Podsumowanie działu IV
Załącznik nr 3 do lekcji IV.4
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.4 Dlaczego roślina potrzebuje kwiatów, nasion i owoców?
Załącznik nr 4 do lekcji II.6
Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.6 Podsumowanie działu II
Karta pracy do lekcji II.1. Różnorodność krajobrazów w Polsce. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały dostosowane do Podstawy Programowej 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.1. Różnorodność krajobrazów w Polsce
Karta pracy do lekcji I.5. Kontynenty i oceany. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały dostosowane do Podstawy Programowej 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.5. Kontynenty i oceany
Karta pracy do lekcji I.3. Ukształtowanie powierzchni na mapie. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały dostosowane do Podstawy Programowej 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji I.3. Ukształtowanie powierzchni na mapie
Karta pracy do lekcji III.4. Krajobraz górski. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały dostosowane do Podstawy Programowej 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.4. Krajobraz górski
Karta pracy do lekcji III.3. Krajobraz krasowy. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały dostosowane do Podstawy Programowej 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.3. Krajobraz krasowy
Karta pracy do lekcji IV.4. Sawanna i step. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały dostosowane do Podstawy Programowej 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.4. Sawanna i step
Karta pracy do lekcji IV.3. Lasy strefy umiarkowanej. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały dostosowane do Podstawy Programowej 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.3. Lasy strefy umiarkowanej
Karta pracy do lekcji III.6. Podsumowanie działu III. Krajobrazy wyżynne i górskie Polski. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały dostosowane do Podstawy Programowej 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.6. Podsumowanie działu III. Krajobrazy wyżynne i górskie Polski
Karta pracy do lekcji V.2. Tajga i tundra. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera materiały dostosowane do Podstawy Programowej 2024, które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji V.2. Tajga i tundra
Karta pracy do podsumowania działu „Węglowodory”. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera zadania do powtórzenia i utrwalenia wiadomości – zgodne z podstawą programową 2024.
Karta pracy do podsumowania działu „Kwasy karboksylowe. Izomeria optyczna”. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera zadania do powtórzenia i utrwalenia wiadomości – zgodne z podstawą programową 2024.
Karta pracy do podsumowania działu „Związki karbonylowe”. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera zadania do powtórzenia i utrwalenia wiadomości – zgodne z podstawą programową 2024.
Karta pracy do podsumowania działu „Hydroksylowe pochodne węglowodorów”. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera zadania do powtórzenia i utrwalenia wiadomości – zgodne z podstawą programową 2024.
Karta pracy do podsumowania działu „Halogenopochodne węglowodorów”. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera zadania do powtórzenia i utrwalenia wiadomości – zgodne z podstawą programową 2024.
Karta pracy do podsumowania działu „Estry i tłuszcze”. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera zadania do powtórzenia i utrwalenia wiadomości – zgodne z podstawą programową 2024.
Karta pracy do rozdziału 5. Właściwości alkanów. PODSTAWA 2024
Karta pracy zawiera zadania do ćwiczenia i utrwalenia wiadomości – zgodne z podstawą programową 2024.