Odpowiedzi do wybranych zadań z kart pracy.
Archives
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. TG.07. HGT.02. Odpowiedzi do karty pracy. Sporządzanie potraw z kasz
Odpowiedzi do wybranych zadań z kart pracy.
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. TG.07. HGT.02. Odpowiedzi do karty pracy. Szkolenia bhp w zakładach gastronomicznych – szkolenie wstępne
Odpowiedzi do wybranych zadań z kart pracy.
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. TG.07. HGT.02. Odpowiedzi do karty pracy. Rozpoznawanie typów serów dojrzewających na podstawie cech organoleptycznych
Odpowiedzi do wybranych zadań z kart pracy.
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. TG.07. HGT.02. Odpowiedzi do karty pracy. Znaczenie tajemnicy zawodowej w zakładach gastronomicznych
Odpowiedzi do wybranych zadań z kart pracy.
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. TG.07. HGT.02. Odpowiedzi do karty pracy. Charakterystyka warzyw niesklasyfikowanych
Odpowiedzi do wybranych zadań z kart pracy.
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. HGT.02. TG.07. Karta pracy. Charakterystyka warzyw nieklasyfikowalnych
Edytowalna karta pracy do scenariusza lekcji Charakterystyka warzyw nieklasyfikowalnych.
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. HGT.02. TG.07. Karta pracy. Charakterystyka wyposażenia zakładów typu fast food
Edytowalna karta pracy do scenariusza lekcji Charakterystyka wyposażenia zakładów typu fast food.
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. HGT.02. TG.07. Karta pracy. Ćwiczenie umiejętności krojenia warzyw
Edytowalna karta pracy do scenariusza lekcji Ćwiczenie umiejętności krojenia warzyw.
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. HGT.02. TG.07. Karta pracy. Charakterystyka receptur gastronomicznych
Edytowalna karta pracy do scenariusza lekcji Charakterystyka receptur gastronomicznych.
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. HGT.02. TG.07. Karta pracy. Jak rozmawiać z trudnym rozmówcą?
Edytowalna karta pracy do scenariusza lekcji Jak rozmawiać z trudnym rozmówcą?
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. HGT.02. TG.07. Karta pracy. Charakterystka czynników niebezpiecznych, szkodliwych i uciążliwych występujących w zakładach gastronomicznych
Edytowalna karta pracy do scenariusza lekcji Charakterystka czynników niebezpiecznych, szkodliwych i uciążliwych występujących w zakładach gastronomicznych.
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. TG.07. HGT.02. Karta pracy. Ocena organoleptyczna napojów fermentowanych. Sporządzanie potraw i napojów z wykorzystaniem napojów fermentowanych
Edytowalna karta pracy do scenariusza lekcji Ocena organoleptyczna napojów fermentowanych. Sporządzanie potraw i napojów z wykorzystaniem napojów fermentowanych.
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. HGT.02. TG.07. Karta pracy. Konstruuowanie procedur dotyczących postępowania z odpadami w pracowni gastronomicznej / gastronomii
Edytowalna karta pracy do scenariusza lekcji Konstruuowanie procedur dotyczących postępowania z odpadami w pracowni gastronomicznej / gastronomii.
Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. TG.07. HGT.02. Karta pracy. Podział półtuszy wołowej i cielęcej na elementy zasadnicze oraz kulinarne
Edytowalna karta pracy do scenariusza lekcji Podział półtuszy wołowej i cielęcej na elementy zasadnicze oraz kulinarne.
Poradnik nauczyciela. Biologia. Szkoła podstawowa. Klasa 8
Poradnik nauczyciela do biologii dla klasy 8. Zawiera scenariusze wszystkich lekcji oraz karty pracy. W poradniku znajdują się także odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń oraz do zadań „Sprawdź, co umiesz” w lekcjach podsumowujących w podręczniku.
Poradnik nauczyciela. Scenariusze lekcji, odpowiedzi do zadań, wskazówki metodyczne. Klasa 5
W pliku zawarte są scenariusze do wszystkich lekcji wraz z wybranymi kartami pracy. Scenariusze zawierają wskazówki metodyczne, odpowiedzi do zadań i pomysły na ciekawe prowadzenie lekcji.
Poradnik nauczyciela. Scenariusze lekcji, odpowiedzi do zadań, wskazówki metodyczne. Klasa 8
W pliku zawarte są scenariusze do wszystkich lekcji wraz z wybranymi kartami pracy. Scenariusze zawierają wskazówki metodyczne, odpowiedzi do zadań i pomysły na ciekawe prowadzenie lekcji.
Aktion Deutsch 8. Karta pracy ucznia, karta pracy nauczyciela i zapis tekstu. Serial filmowy – Ab nach Berlin! Odcinek 10. – Die hohe Kultur
Aktion Deutsch 8. Karta pracy ucznia, karta pracy nauczyciela i zapis tekstu. Serial filmowy – Ab nach Berlin! Odcinek 19. – New Jork – Berlin –Warschau
Aktion Deutsch 8. Karta pracy ucznia, karta pracy nauczyciela i zapis tekstu. Serial filmowy – Ab nach Berlin! Odcinek 16. – Eine Herzenssache
Aktion Deutsch 8. Karta pracy ucznia, karta pracy nauczyciela i zapis tekstu. Serial filmowy – Ab nach Berlin! Odcinek 7. – Polnische Küche
Aktion Deutsch 8. Karta pracy ucznia, karta pracy nauczyciela i zapis tekstu. Serial filmowy – Ab nach Berlin! Odcinek 22. – Rauchen verboten
Aktion Deutsch 8. Karta pracy ucznia, karta pracy nauczyciela i zapis tekstu. Serial filmowy – Ab nach Berlin! Odcinek 8. – Das perfekte Geburtstagsgeschenk
Doświadczenia. Karta pracy 10 z instrukcją dla nauczyciela. Badanie wpływu braku światła na wzrost i rozwój roślin
Doświadczenie „Badanie wpływu braku światła na wzrost i rozwój roślin” wykazuje, że rośliny nie mogą wzrastać i prawidłowo się rozwijać w warunkach braku światła.
Doświadczenia. Karta pracy 14 z instrukcją dla nauczyciela. Wpływ zmiany zasolenia środowiska na kierunek ruchu protistów
Doświadczenie „Wpływ zmiany zasolenia środowiska na kierunek ruchu protistów” obrazuje wpływ bodźca kierunkowego na poruszanie się protistów – pantofelków.
Doświadczenia. Karta pracy 1 z instrukcją dla nauczyciela. Wpływ parowania wody z powierzchni skóry na jej temperaturę
Doświadczenie „Wpływ parowania wody z powierzchni skóry na jej temperaturę” zapoznaje ucznia z charakterystyczną cecha wody jaka jest wysokie ciepło parowania. Powoduje ono, że woda zawarta w pocie człowieka bierze udział w termoregulacji i w trakcie parowanie obniża temperaturę skóry.
Doświadczenia. Karta pracy 12 z instrukcją dla nauczyciela. Badanie wpływu temperatury na ruch cytoplazmy w komórkach
Doświadczenie „Badanie wpływu temperatury na ruch cytoplazmy w komórkach” zapoznaje ucznia ze zjawiskiem ruchu cytoplazmy w komórkach na przykładzie obserwacji ruchu chloroplastów w komórkach roślinnych. Na szybkość tego ruchu wpływ ma temperatura.
Doświadczenia. Karta pracy 11 z instrukcją dla nauczyciela. Wpływ detergentów na stan błon biologicznych
Doświadczenie „Wpływ detergentów na stan błon biologicznych” zapoznaje ucznia z negatywnym wpływem detergentów na błony biologiczne. Detergenty uszkadzają błony i powodują wypływ substancji z komórki do otoczenia.
Doświadczenia. Karta pracy 16 z instrukcją dla nauczyciela. Wpływ zagęszczenia populacji rzeżuchy na jej wzrost i rozwój
Doświadczenie „Wpływ zagęszczenia populacji rzeżuchy na jej wzrost i rozwój” zapoznaje ucznia z problemem konkurencji wewnątrzgatunkowej o zasoby środowiska. Uczniowie obserwują wzrost roślin pieprzycy siewnej w różnym zagęszczeniu i określają wpływ zagęszczenia na wielkość roślin.