„Poradnik nauczyciela” zawiera scenariusze lekcji do podręczników „Świat w słowach i obrazach” oraz „Gramatyka i stylistyka” dla klasy 7, a także dodatkowe karty pracy.
Archives
Karta pracy do lekcji 12 (powtórzeniowej). Dział 1. Rodzaje i przemiany materii
Materiał zawiera kartę pracy do powtórzenia wiadomości działu 1. oraz uzupełnioną kartę pracy.
Karta pracy do lekcji 45 (powtórzeniowej). Dział 4. Gazy
Materiał zawiera kartę pracy do powtórzenia wiadomości działu 4. oraz uzupełnioną kartę pracy.
Karta pracy do lekcji 35 (powtórzeniowej). Dział 3. Wiązania i reakcje chemiczne
Materiał zawiera kartę pracy do powtórzenia wiadomości działu 3. oraz uzupełnioną kartę pracy.
Karta pracy do lekcji 57 (powtórzeniowej). Dział 5. Woda i roztwory wodne
Materiał zawiera kartę pracy do powtórzenia wiadomości działu 5. oraz uzupełnioną kartę pracy.
Karta pracy do lekcji 21 (powtórzeniowej). Dział 2. Budowa materii
Materiał zawiera kartę pracy do powtórzenia wiadomości działu 2. oraz uzupełnioną kartę pracy.
Scenariusz nr 10. Terence Blacker, „Nowa pani”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu tekstu „Nowa pani” Terence Blacker
Scenariusz nr 11. Agnieszka Frączek, „O kozie na mrozie”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „O kozie na mrozie” Agnieszki Frączek oraz nauce pisowni wyrazów z „ó”
Scenariusz nr 12. Agnieszka Frączek, „Smoczy apetyt”; pisownia wyrazów z „u”
Scenariusz lekcji poświęconej utrwalaniu pisowni wyrazów z „u”
Scenariusz nr 15. Joanna Olech, „Dynastia Miziołków”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Dynastii Miziołków” Joanny Olech
Scenariusz nr 14. Pisownia wyrazów z „u” i „ó”
Scenariusz lekcji poświęconej nauce pisowni wyrazów z „u” i „ó”
Scenariusz nr 16. ks. Jan Twardowski, „W klasie”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „W klasie” ks. Jana Twardowskiego
Scenariusz nr 13. Pisownia wyrazów z „u” i „ó”
Scenariusz lekcji poświęconej nauce pisowni wyrazów z „u” i „ó”
Scenariusz nr 17. Jan Brzechwa, „Znaki przestankowe”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „Znaki przestankowe” Jana Brzechwy oraz nauce interpunkcji
Scenariusz nr 18. Frances Hodgson Burnett, „Lekcja francuskiego”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu ksiażki „Mała księżniczka”
Scenariusz nr 20. Carlo Collodi, „Pinokio”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu powieści „Pinokio”
Scenariusz nr 1. Natalia Usenko, „Wiersz na pocieszenie”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu utworu „Wiersz na pocieszenie” Natalii Usenko
Scenariusz nr 19. Agnieszka Frączek, „Obibok”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „Obibok” Agnieszki Frączek
Scenariusz nr 21. Dialog
Scenariusz lekcji poświęconej nauce pisania dialogu
Scenariusz nr 22. Władysław Bełza, „Katechizm polskiego dziecka”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Katechizmu polskiego dziecka” Władysława Bełzy
Scenariusz nr 24. „Jak długo w sercach naszych”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu pieśni „Jak długo w sercach naszych”
Scenariusz nr 25. Agnieszka Frączek. „Barwne ptaszki”. Pisownia przymiotników złożonych
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „Barwne ptaszki” Agnieszki Frączek oraz nauce pisowni przymiotników złożonych
Scenariusz nr 23. Marian Orłoń, „O Lechu i białym orle”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu legendy „O Lechu i białym orle” Mariana Orłonia
Scenariusz nr 27. Roksana Jędrzejewska-Wróbel, „Pamięć”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu opowiadania „Pamięć” Roksany Jędrzejewskiej-Wróbel
Scenariusz nr 26. Józef Wybicki, „Mazurek Dąbrowskiego”
Scenariusz lekcji poświęconej hymnowi narodowemu
Scenariusz nr 30. Czasownik
Scenariusz lekcji poświęconej nauce o czasowniku
Scenariusz nr 28. Jerzy Ficowski, „O ptakach i ojczyźnie”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „O ptakach i ojczyźnie” Jerzego Ficowskiego
Scenariusz nr 29. Czasownik
Scenariusz lekcji poświęconej nauce o czasowniku
Scenariusz nr 32. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Pana Tadeusza”
Scenariusz nr 2. Krótko o sobie
Scenariusz lekcji poświęconej nauce przedstawiania się