Archives
Scenariusz lekcji: Jak korzystać z podręcznika
Scenariusz lekcji: Joanna Kulmowa „Moje próżnowanie”
Scenariusz lekcji: Kazimierz Szymeczko „A to historia”
Scenariusz lekcji: Bohdan Butenko „Jaś i Małgosia”
Scenariusz lekcji: Beata Ostrowicka „Eliksir przygód”
Scenariusz lekcji: Michael Ende „Nie kończąca się historia”
Scenariusz lekcji: Ludwik Jerzy Kern „Bajka o Starym i Nowym Roku”
Scenariusz lekcji: Małgorzata Strękowska-Zaremba „Detektyw Kefirek na tropie kościotrupa”
Scenariusz lekcji: Pisownia wyrazów z ą i ę
Scenariusz lekcji: Pisownia wyrazów z ó
Scenariusz lekcji: Pisownia wyrazów z h i ch
Scenariusz lekcji: Pisownia wyrazów z ch
Scenariusz lekcji: Pisownia wyrazów z ó i u
Scenariusz lekcji: Rady dla piszących – pozdrowienia
Scenariusz lekcji: Słownik ortograficzny
Scenariusz lekcji: To już znamy, powtarzamy – części mowy
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – części mowy
Scenariusz lekcji: To już znamy, powtarzamy – wiersz
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – sprawdzian z wiedzy o synonimach, mowie niewerbalnej i znakach
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – sprawdzian z wiedzy o wypowiedzeniach i częściach zdania
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – sprawdzian z ortografii
Scenariusz lekcji: Wiem, umiem, rozumiem – sprawdzian wiedzy z fonetyki
Słowa z uśmiechem. Poradnik nauczyciela. Scenariusze lekcji literackich, odpowiedzi do zadań, wskazówki metodyczne
Plik zawiera tekst drukowanego „Poradnika nauczyciela. Język polski. Słowa z uśmiechem kl. 4. Scenariusze lekcji literackich, odpowiedzi do zadań, wskazówki metodyczne”
Scenariusz lekcji 1.7. Zjawiska fizyczne i reakcje chemiczne
Scenariusz przedstawia cel lekcji, osiągnięcia uczniów po zajęciach, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych. Zawiera m.in. opis przebiegu lekcji, uwagi dotyczące pracy z uczniami zdolnymi i słabszymi, przykładowe realizacje poleceń z podręcznika, rozwiązania zadań z zeszytu ćwiczeń. Porusza zagadnienia: rodzaje przemian substancji; reakcje chemiczne; substraty i produkty reakcji.
Scenariusz lekcji 1.6. Mieszaniny substancji
Scenariusz przedstawia cel lekcji, osiągnięcia uczniów po zajęciach, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych. Zawiera m.in. opis przebiegu lekcji, uwagi dotyczące pracy z uczniami zdolnymi i słabszymi, przykładowe realizacje poleceń z podręcznika, rozwiązania zadań z zeszytu ćwiczeń. Porusza zagadnienia: otrzymywanie mieszanin; rozdzielanie mieszanin.
Scenariusz lekcji 76 z kartą pracy. Beata Ostrowicka „Zła dziewczyna”
Plik zawiera scenariusz lekcji 76. Problemy pewnej rodziny. Uzupełnieniem scenariusza jest karta pracy.
Scenariusz lekcji 75 z kartą pracy. Aleksander Fredro „Zemsta” 5
Plik zawiera scenariusz lekcji 75. „Zemsta” w klasowym teatrze. Uzupełnieniem scenariusza jest karta pracy.
Scenariusz lekcji 74 z kartą pracy. Aleksander Fredro „Zemsta” 4
Plik zawiera scenariusz lekcji 74. „Zemsta” jako komedia, czyli co nas śmieszy w utworze Aleksandra Fredry. Uzupełnieniem scenariusza jest karta pracy.
Scenariusz lekcji 73 z kartą pracy. Aleksander Fredro „Zemsta” 3
Plik zawiera scenariusz lekcji 73. W sieci komediowych intryg. Uzupełnieniem scenariusza jest karta pracy.