• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Załącznik nr 2 do lekcji III.1 Co to jest pogoda?

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.1 Co to jest pogoda?

Leave a comment

Załącznik nr 2 do lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie?

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie?

Leave a comment

Załącznik nr 2 do lekcji II.4 Jak wygląda życie na lądzie?

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.4 Jak wygląda życie na lądzie?

Leave a comment

Załącznik nr 2 do lekcji IV.7 W jaki sposób mój organizm odbiera informacje?

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.7 W jaki sposób mój organizm odbiera informacje?

Leave a comment

Załącznik nr 2 do lekcji IV.6 Dlaczego moje ciało się zmienia?

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.6 Dlaczego moje ciało się zmienia?

Leave a comment

Załącznik nr 2 do lekcji IV.1 Jak jest zbudowane moje ciało?

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.1 Jak jest zbudowane moje ciało?

Leave a comment

Załącznik nr 2 do lekcji III.6 Jak zmienia się pogoda w różnych porach roku?

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji III.6 Jak zmienia się pogoda w różnych porach roku?

Leave a comment

Załącznik nr 3 do lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie?

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie?

Leave a comment

Załącznik nr 2 do lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu V.

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu V.

Leave a comment

Załącznik nr 2 do lekcji V.4 Czym różnią się formy wypukłe od wklęsłych?

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji V.4 Czym różnią się formy wypukłe od wklęsłych?

Leave a comment

Załącznik nr 2 do lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu IV.

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu IV.

Leave a comment

Załącznik nr 3 do lekcji IV.1 Jak jest zbudowane moje ciało?

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji IV.1 Jak jest zbudowane moje ciało?

Leave a comment

Załącznik nr 3 do lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu V.

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu V.

Leave a comment

Załącznik nr 1 do lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu IV.

Załącznik zawiera materiały które mogą być wykorzystane w trakcie lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu IV.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do działu „Procesy elektrochemiczne”

Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do działu „Metale bloków s i p”

Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do działu „Procesy utleniania i redukcji”

Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do działu „Tlen, wodór i systematyka związków nieorganicznych”

Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do działu „Metale bloku d”

Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do działu „Niemetale”

Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.

Leave a comment

Załącznik do „Banku pomysłów” w scenariuszu nr 21. Pozdrawiam Cię serdecznie!

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 35. Czasownik na dobry czas

Leave a comment

Załącznik do „Banku pomysów” do strony działowej z podręcznika (s. 109)

Leave a comment

Załącznik 2. do scenariusza nr 51. Nowosłowo – o potrzebie nowych określeń

Załącznik zawierający odwróconą kartkówkę z neologizmów.

Leave a comment

Załącznik 1. do scenariusza nr 81.2. Co wiemy o świecie Balladyny

Załącznik zawierający kryteria sukcesu do mapy myśli na temat „Balladyny” Juliusza Słowackiego

Leave a comment

Załącznik 1. do scenariusza nr 51. Nowosłowo – o potrzebie nowych określeń

Załącznik zawierający karteczki z nazwami potraw do losowania.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 13. Porozmawiajmy o sprawiedliwości

Załącznik zawierający klucz do szyfru oraz wskazówki do odczytania hasła.

Leave a comment

Załącznik 2. do scenariusza nr 81.2. Co wiemy o świecie Balladyny

Załącznik zawierający test na uważność dotyczący „Balladyny” Juliusza Słowackiego.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 18. Widzimy, słyszymy – o głoskach i literach

Załącznik zawierający schemat aparatu mowy.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 17. Czy to sprawiedliwe, że miłość nie jest dla każdego?

Załącznik zawierający teksty pomagające uczniom wytłumaczyć, czym jest, a czym nie jest ironia.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555