• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Załącznik 2. do scenariusza nr 81.2. Co wiemy o świecie Balladyny

Załącznik zawierający test na uważność dotyczący „Balladyny” Juliusza Słowackiego.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 27. Troska o losy ojczyzny w „Reducie Ordona”

Załącznik zawierający romby do pracy metodą karo (diament) – hierarchizacja skojarzeń ze słowem „patriotyzm”.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 23. Być odpowiedzialnym

Załącznik zawierający schemat do pracy metodą metaplanu.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 22. Sprawiedliwość. Podsumowanie rozdziału II

Załącznik zawierający zadania podsumowujące rozdział II i służące powtórzeniu materiału.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 19. Inaczej mówimy, inaczej piszemy

Załącznik zawierający obrazki ilustrujące wyrazy, w których zaszły upodobnienia fonetyczne, oraz wyrazy, w których zaszło uproszczenie grupy spółgłoskowej.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 29. Do czego służą imiesłowy?

Załącznik z poleceniami do stacji zadaniowych.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 28. Poetycki opis bitwy

Załącznik zawierający zadania dla grup badających środki stylistyczne w „Reducie Ordona” Adama Mickiewicza

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 40. Uczymy się na błędach

Załącznik zawierający karteczki z różnymi rodzajami błędów językowych do losowania.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 39. Różne normy – różne języki

Załącznik zawierających zestaw karteczek z różnymi wypowiedziami w normie wzorcowej oraz normie użytkowej.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 30. W stronę odpowiedzialności społecznej

Załącznik zawierający polecenia do pracy metodą sześciu myślących kapeluszy.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 67. Język polski jako obcy?

Załącznik zawierający kryteria sukcesu do mapy myśli na temat zapożyczeń.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 55. Krytycznie, czyli jak?

Załącznik zawierający kryteria sukcesu do recenzji.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 52. Jaką moc mają słowa?

Załącznik zawierający mapę rutyny do pracy metodą Double Bubble – porównanie manipulacji i perswazji.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 46. Bunt nastolatka a konflikty z rodzicami

Załącznik zawierający schemat do pracy metodą metaplanu.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 80. Wrażliwość. Podsumowanie rozdziału VII

Załącznik zawierający karteczki z pytaniami podsumowującymi rozdział VII do losowania.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 7. Co pomaga w osiągnięciu celu?

Załącznik zawierający romby do pracy metodą karo (diament) – hierarchizacja cech, które powinny wyróżniać mistrza sportu.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 79. Młodzież w akcji!

Załącznik zawierający kartę projektu dla klasy oraz kartę projektu dla grupy.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 71. Język polski lubi się rozwijać

Załącznik zawierający karteczki
ze związkami frazeologicznymi do losowania.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 68. Nadzieja. Podsumowanie rozdziału VI

Załącznik zawierający zadania do skrzyneczki mistrzów.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 94. Rola szkoły w życiu dzieci i młodzieży

Załącznik zawierający kryteria sukcesu do mapy myśli na temat szkoły w Klerykowie.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 8. Nie ma jak rodzina!

Załącznik zawierający ilustracje do zabawy dydaktycznej ukazującej uczniom różnicę między znaczeniem realnym a znaczeniem słowotwórczym wyrazu.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 87. Tak budzą się uśpione uczucia

Załącznik zawierający karteczki z pytaniami do „Latarnika” Henryka Sienkiewicza.

Leave a comment

Załącznik do scenariusza nr 84. Pomiędzy światami

Załącznik zawierający schemat trimino do gry dydaktycznej na temat wydarzeń ukazanych w II części „Dziadów” Adama Mickiewicza.

Leave a comment

Aktywizujące metody pracy na lekcjach języka polskiego

Opis metod aktywizujących ucznia do wykorzystania na lekcjach języka polskiego w klasie 4 szkoły podstawowej.

Leave a comment

Новый Как раз 2. Klucz odpowiedzi do podręcznika

1 Comment

Wskazówki metodyczne do działu „Reakcje jonowe w roztworach”

Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do działu „Właściwości niemetali i ich związków”

Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do działu „Reakcje utleniania–redukcji”

Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do działu „Budowa związków organicznych. Węglowodory”

Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.

Leave a comment

Wskazówki metodyczne do działu „Właściwości metali i ich związków”

Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555