Załącznik zawierający test na uważność dotyczący „Balladyny” Juliusza Słowackiego.
Archives
Załącznik do scenariusza nr 27. Troska o losy ojczyzny w „Reducie Ordona”
Załącznik zawierający romby do pracy metodą karo (diament) – hierarchizacja skojarzeń ze słowem „patriotyzm”.
Załącznik do scenariusza nr 23. Być odpowiedzialnym
Załącznik zawierający schemat do pracy metodą metaplanu.
Załącznik do scenariusza nr 22. Sprawiedliwość. Podsumowanie rozdziału II
Załącznik zawierający zadania podsumowujące rozdział II i służące powtórzeniu materiału.
Załącznik do scenariusza nr 19. Inaczej mówimy, inaczej piszemy
Załącznik zawierający obrazki ilustrujące wyrazy, w których zaszły upodobnienia fonetyczne, oraz wyrazy, w których zaszło uproszczenie grupy spółgłoskowej.
Załącznik do scenariusza nr 29. Do czego służą imiesłowy?
Załącznik z poleceniami do stacji zadaniowych.
Załącznik do scenariusza nr 28. Poetycki opis bitwy
Załącznik zawierający zadania dla grup badających środki stylistyczne w „Reducie Ordona” Adama Mickiewicza
Załącznik do scenariusza nr 40. Uczymy się na błędach
Załącznik zawierający karteczki z różnymi rodzajami błędów językowych do losowania.
Załącznik do scenariusza nr 39. Różne normy – różne języki
Załącznik zawierających zestaw karteczek z różnymi wypowiedziami w normie wzorcowej oraz normie użytkowej.
Załącznik do scenariusza nr 30. W stronę odpowiedzialności społecznej
Załącznik zawierający polecenia do pracy metodą sześciu myślących kapeluszy.
Załącznik do scenariusza nr 67. Język polski jako obcy?
Załącznik zawierający kryteria sukcesu do mapy myśli na temat zapożyczeń.
Załącznik do scenariusza nr 55. Krytycznie, czyli jak?
Załącznik zawierający kryteria sukcesu do recenzji.
Załącznik do scenariusza nr 52. Jaką moc mają słowa?
Załącznik zawierający mapę rutyny do pracy metodą Double Bubble – porównanie manipulacji i perswazji.
Załącznik do scenariusza nr 46. Bunt nastolatka a konflikty z rodzicami
Załącznik zawierający schemat do pracy metodą metaplanu.
Załącznik do scenariusza nr 80. Wrażliwość. Podsumowanie rozdziału VII
Załącznik zawierający karteczki z pytaniami podsumowującymi rozdział VII do losowania.
Załącznik do scenariusza nr 7. Co pomaga w osiągnięciu celu?
Załącznik zawierający romby do pracy metodą karo (diament) – hierarchizacja cech, które powinny wyróżniać mistrza sportu.
Załącznik do scenariusza nr 79. Młodzież w akcji!
Załącznik zawierający kartę projektu dla klasy oraz kartę projektu dla grupy.
Załącznik do scenariusza nr 71. Język polski lubi się rozwijać
Załącznik zawierający karteczki
ze związkami frazeologicznymi do losowania.
Załącznik do scenariusza nr 68. Nadzieja. Podsumowanie rozdziału VI
Załącznik zawierający zadania do skrzyneczki mistrzów.
Załącznik do scenariusza nr 94. Rola szkoły w życiu dzieci i młodzieży
Załącznik zawierający kryteria sukcesu do mapy myśli na temat szkoły w Klerykowie.
Załącznik do scenariusza nr 8. Nie ma jak rodzina!
Załącznik zawierający ilustracje do zabawy dydaktycznej ukazującej uczniom różnicę między znaczeniem realnym a znaczeniem słowotwórczym wyrazu.
Załącznik do scenariusza nr 87. Tak budzą się uśpione uczucia
Załącznik zawierający karteczki z pytaniami do „Latarnika” Henryka Sienkiewicza.
Załącznik do scenariusza nr 84. Pomiędzy światami
Załącznik zawierający schemat trimino do gry dydaktycznej na temat wydarzeń ukazanych w II części „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Aktywizujące metody pracy na lekcjach języka polskiego
Opis metod aktywizujących ucznia do wykorzystania na lekcjach języka polskiego w klasie 4 szkoły podstawowej.
Новый Как раз 2. Klucz odpowiedzi do podręcznika
Wskazówki metodyczne do działu „Reakcje jonowe w roztworach”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do działu „Właściwości niemetali i ich związków”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do działu „Reakcje utleniania–redukcji”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do działu „Budowa związków organicznych. Węglowodory”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.
Wskazówki metodyczne do działu „Właściwości metali i ich związków”
Dokument zawiera wskazówki metodyczne ułatwiające realizację treści programowych.