Archives
Scenariusz lekcji 2. Władze polskie na uchodźstwie. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji 11. Przemiany społeczne i kulturowe w 2. połowie XX w. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji 7. Europa Środkowa pod wpływem ZSRS. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji 21. Jesień Narodów i rozpad ZSRS. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji 19. Kryzys w ZSRS. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji 17. PRL w okresie rządów Edwarda Gierka. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji 16. Polska w czasach Władysława Gomułki. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji I.2 Jak jest zbudowana tkanka nabłonkowa i jaką pełni funkcję?
Scenariusz lekcji I.2 Jak jest zbudowana tkanka nabłonkowa i jaką pełni funkcję? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.1 Czym charakteryzują się zwierzęta?
Scenariusz lekcji I.1 Czym charakteryzują się zwierzęta? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.4 Jakie są cechy i funkcje tkanki mięśniowej oraz tkanki nerwowej?
Scenariusz lekcji I.4 Jakie są cechy i funkcje tkanki mięśniowej oraz tkanki nerwowej? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.3 Czym jest tkanka łączna?
Scenariusz lekcji I.3 Czym jest tkanka łączna? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.2 Jakie cechy mają nicienie i gdzie można je spotkać?
Scenariusz lekcji II.2 Jakie cechy mają nicienie i gdzie można je spotkać? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.1 Jak są zbudowane płazińce i jaki prowadzą tryb życia?
Scenariusz lekcji II.1 Jak są zbudowane płazińce i jaki prowadzą tryb życia? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.5 Podsumowanie działu I
Scenariusz lekcji I.5 Podsumowanie działu I Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.4 Podsumowanie działu II
Scenariusz lekcji II.4 Podsumowanie działu II Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.3 Co łączy pierścienice i jakie znaczenie mają dla środowiska?
Scenariusz lekcji II.3 Co łączy pierścienice i jakie znaczenie mają dla środowiska? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.1 Gdzie żyją i jak wyglądają stawonogi?
Scenariusz lekcji III.1 Gdzie żyją i jak wyglądają stawonogi? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.2 Jak stawonogi opanowały różne środowiska?
Scenariusz lekcji III.2 Jak stawonogi opanowały różne środowiska? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.5 Gdzie w naszym otoczeniu spotkamy bezkręgowce?
Scenariusz lekcji III.5 Gdzie w naszym otoczeniu spotkamy bezkręgowce? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.4 Czym się charakteryzują mięczaki?
Scenariusz lekcji III.4 Czym się charakteryzują mięczaki? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.3 Jakie organizmy należą do stawonogów i jaką odgrywają rolę?
Scenariusz lekcji III.3 Jakie organizmy należą do stawonogów i jaką odgrywają rolę? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.1 Co ułatwia rybie życie w wodzie?
Scenariusz lekcji IV.1 Co ułatwia rybie życie w wodzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.6 Podsumowanie działu III
Scenariusz lekcji III.6 Podsumowanie działu III Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.4 Gdzie występują płazy i jakie mają znaczenie?
Scenariusz lekcji IV.4 Gdzie występują płazy i jakie mają znaczenie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.3 Dlaczego płazy to zwierzęta dwuśrodowiskowe?
Scenariusz lekcji IV.3 Dlaczego płazy to zwierzęta dwuśrodowiskowe? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.2 Gdzie występują ryby i jakie mają znaczenie?
Scenariusz lekcji IV.2 Gdzie występują ryby i jakie mają znaczenie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.6 Gdzie występują gady i jakie mają znaczenie?
Scenariusz lekcji IV.6 Gdzie występują gady i jakie mają znaczenie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.5 Jak gady przystosowały się do środowiska lądowego?
Scenariusz lekcji IV.5 Jak gady przystosowały się do środowiska lądowego? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.2 Gdzie występują ptaki i jakie mają znaczenie?
Scenariusz lekcji V.2 Gdzie występują ptaki i jakie mają znaczenie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.