• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji 3. Polskie Państwo Podziemne. Podstawa 2024

1 Comment

Scenariusz lekcji 2. Władze polskie na uchodźstwie. Podstawa 2024

1 Comment

Scenariusz lekcji 11. Przemiany społeczne i kulturowe w 2. połowie XX w. Podstawa 2024

1 Comment

Scenariusz lekcji 7. Europa Środkowa pod wpływem ZSRS. Podstawa 2024

1 Comment

Scenariusz lekcji 21. Jesień Narodów i rozpad ZSRS. Podstawa 2024

1 Comment

Scenariusz lekcji 19. Kryzys w ZSRS. Podstawa 2024

1 Comment

Scenariusz lekcji 17. PRL w okresie rządów Edwarda Gierka. Podstawa 2024

1 Comment

Scenariusz lekcji 16. Polska w czasach Władysława Gomułki. Podstawa 2024

1 Comment

Scenariusz lekcji I.2 Jak jest zbudowana tkanka nabłonkowa i jaką pełni funkcję?

Scenariusz lekcji I.2 Jak jest zbudowana tkanka nabłonkowa i jaką pełni funkcję? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji I.1 Czym charakteryzują się zwierzęta?

Scenariusz lekcji I.1 Czym charakteryzują się zwierzęta? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji I.4 Jakie są cechy i funkcje tkanki mięśniowej oraz tkanki nerwowej?

Scenariusz lekcji I.4 Jakie są cechy i funkcje tkanki mięśniowej oraz tkanki nerwowej? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji I.3 Czym jest tkanka łączna?

Scenariusz lekcji I.3 Czym jest tkanka łączna? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji II.2 Jakie cechy mają nicienie i gdzie można je spotkać?

Scenariusz lekcji II.2 Jakie cechy mają nicienie i gdzie można je spotkać? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji II.1 Jak są zbudowane płazińce i jaki prowadzą tryb życia?

Scenariusz lekcji II.1 Jak są zbudowane płazińce i jaki prowadzą tryb życia? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji I.5 Podsumowanie działu I

Scenariusz lekcji I.5 Podsumowanie działu I Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji II.4 Podsumowanie działu II

Scenariusz lekcji II.4 Podsumowanie działu II Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji II.3 Co łączy pierścienice i jakie znaczenie mają dla środowiska?

Scenariusz lekcji II.3 Co łączy pierścienice i jakie znaczenie mają dla środowiska? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.1 Gdzie żyją i jak wyglądają stawonogi?

Scenariusz lekcji III.1 Gdzie żyją i jak wyglądają stawonogi? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.2 Jak stawonogi opanowały różne środowiska?

Scenariusz lekcji III.2 Jak stawonogi opanowały różne środowiska? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.5 Gdzie w naszym otoczeniu spotkamy bezkręgowce?

Scenariusz lekcji III.5 Gdzie w naszym otoczeniu spotkamy bezkręgowce? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.4 Czym się charakteryzują mięczaki?

Scenariusz lekcji III.4 Czym się charakteryzują mięczaki? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.3 Jakie organizmy należą do stawonogów i jaką odgrywają rolę?

Scenariusz lekcji III.3 Jakie organizmy należą do stawonogów i jaką odgrywają rolę? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji IV.1 Co ułatwia rybie życie w wodzie?

Scenariusz lekcji IV.1 Co ułatwia rybie życie w wodzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji III.6 Podsumowanie działu III

Scenariusz lekcji III.6 Podsumowanie działu III Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji IV.4 Gdzie występują płazy i jakie mają znaczenie?

Scenariusz lekcji IV.4 Gdzie występują płazy i jakie mają znaczenie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji IV.3 Dlaczego płazy to zwierzęta dwuśrodowiskowe?

Scenariusz lekcji IV.3 Dlaczego płazy to zwierzęta dwuśrodowiskowe? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji IV.2 Gdzie występują ryby i jakie mają znaczenie?

Scenariusz lekcji IV.2 Gdzie występują ryby i jakie mają znaczenie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji IV.6 Gdzie występują gady i jakie mają znaczenie?

Scenariusz lekcji IV.6 Gdzie występują gady i jakie mają znaczenie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji IV.5 Jak gady przystosowały się do środowiska lądowego?

Scenariusz lekcji IV.5 Jak gady przystosowały się do środowiska lądowego? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Scenariusz lekcji V.2 Gdzie występują ptaki i jakie mają znaczenie?

Scenariusz lekcji V.2 Gdzie występują ptaki i jakie mają znaczenie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555