Scenariusz lekcji V.5. Ochrona przyrody zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Archives
BHP w informatyce. Scenariusze lekcji
Przykładowe scenariusze lekcji do pracy z podręcznikiem BHP w informatyce
Scenariusze lekcji. Kalejdoskop ucznia. Nowa informatyka. Klasa 2.
Plik zawiera scenariusze lekcji do publikacji: Kalejdoskop ucznia. Nowa informatyka. Klasa 2.
Scenariusz lekcji V.1 Po czym rozpoznać mchy i jakie mają znaczenie w przyrodzie?
Scenariusz lekcji V.1 Po czym rozpoznać mchy i jakie mają znaczenie w przyrodzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.1. Azja – kontynent geograficznych kontrastów. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji I.1. Azja – kontynent geograficznych kontrastów zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.2. Pacyficzny pierścień ognia. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji I.2. Pacyficzny pierścień ognia zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.3. Kultura ryżu. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji I.3. Kultura ryżu zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.1. Japonia. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji II.1. Japonia zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.4. Podsumowanie działu I. Azja, część 1. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji I.4. Podsumowanie działu I. Azja, część 1 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.2. Chiny. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji II.2. Chiny zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.4. Kraje Bliskiego Wschodu. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji II.4. Kraje Bliskiego Wschodu zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.3. Indie. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji II.3. Indie zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.1. Położenie Afryki i strefy klimatyczno-roślinno-glebowe. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji III.1. Położenie Afryki i strefy klimatyczno-roślinno-glebowe zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.5. Podsumowanie działu II. Azja, część 2. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji II.5. Podsumowanie działu II. Azja, część 2 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.3. Problemy wyżywienia w Afryce. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji III.3. Problemy wyżywienia w Afryce zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.2. Gospodarowanie w strefie Sahelu. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji III.2. Gospodarowanie w strefie Sahelu zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.1. Przemiany rolnictwa w Afryce. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji IV.1. Przemiany rolnictwa w Afryce zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.4. Podsumowanie działu III. Afryka, część 1. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji III.4. Podsumowanie działu III. Afryka, część 1 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.3. Elementy nowoczesnej gospodarki w Maroku i Rwandzie. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji IV.3. Elementy nowoczesnej gospodarki w Maroku i Rwandzie zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.2. Turystyka w Kenii. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji IV.2. Turystyka w Kenii zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.4. Podsumowanie działu IV. Afryka, część 2. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji IV.4. Podsumowanie działu IV. Afryka, część 2 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.1. Tornada i cyklony tropikalne w Stanach Zjednoczonych. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji V.1. Tornada i cyklony tropikalne w Stanach Zjednoczonych zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.3. Rola Stanów Zjednoczonych w światowej gospodarce. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji V.3. Rola Stanów Zjednoczonych w światowej gospodarce zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.2. Produkcja i gospodarowanie żywnością w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji V.2. Produkcja i gospodarowanie żywnością w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.4. Podsumowanie działu V. Ameryka Północna. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji V.4. Podsumowanie działu V. Ameryka Północna zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.1. Środowisko przyrodnicze Ameryki Południowej i problemy zagospodarowania Amazonii. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji VI.1. Środowisko przyrodnicze Ameryki Południowej i problemy zagospodarowania Amazonii zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.2. Sytuacja rdzennej ludności w Ameryce Południowej. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji VI.2. Sytuacja rdzennej ludności w Ameryce Południowej zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.3. Dzielnice biedy w miastach Ameryki Południowej. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji VI.3. Dzielnice biedy w miastach Ameryki Południowej zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VII.1. Środowisko przyrodnicze Australii i Oceanii. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji VII.1. Środowisko przyrodnicze Australii i Oceanii zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.4. Podsumowanie działu VI. Ameryka Południowa. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji VI.4. Podsumowanie działu VI. Ameryka Południowa zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.