• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Między jawą a snem. Henryk Sienkiewicz „Sen”

Scenariusz lekcji powtórzeniowej poświęconej „Snowi” H. Sienkiewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. W świecie sprzeczności. Błażej Pascal „Myśli” (fragment), Jarosław Marek Rymkiewicz „Co zostało z Pascala”

Scenariusz lekcji powtórzeniowej poświęconej „Myślom” B. Pascala i „Co zostało z Pascala” J.M. Rymkiewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Pojedynek. Kazimierz Gliński „Rycerz i pieśniarz”

Scenariusz lekcji powtórzeniowej poświęconej „Rycerzowi i pieśniarzowi” K. Glińskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Potęga myśli. Michał Heller „Podglądanie Wszechświata” (fragment)

Scenariusz lekcji powtórzeniowej poświęconej „Podglądaniu Wszechświata” M. Hellera

Leave a comment

Scenariusz lekcji z infografiką (IV). W kręgu polskiego oświecenia

Scenariusz lekcji z infografiką „W kręgu polskiego oświecenia”

Leave a comment

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Kamienie krzyczą i słowa… Julian Tuwim „Modlitwa” (fragment poematu „Kwiaty polskie”)

Scenariusz lekcji powtórzeniowej poświęconej „Modlitwie” J. Tuwima

Leave a comment

Scenariusz lekcji z infografiką (III). Henryk Sienkiewicz

Scenariusz lekcji z infografiką „Henryk Sienkiewicz”

Leave a comment

Scenariusz lekcji z infografiką (II). Mitologiczne inspiracje

Scenariusz lekcji z infografiką „Mitologiczne inspiracje”

Leave a comment

Scenariusz lekcji z infografiką (I). Biblijne dziedzictwo

Scenariusz lekcji z infografiką „Biblijne dziedzictwo”

Leave a comment

Scenariusz lekcji z infografiką (V). Świat na scenie. Z dziejów teatru europejskiego

Scenariusz lekcji z infografiką „Świat na scenie. Z dziejów teatru europejskiego”

Leave a comment

Scenariusz lekcji z infografiką (VIII). Epoki literackie

Scenariusz lekcji z infografiką „Epoki literackie”

Leave a comment

Scenariusz lekcji z infografiką (VI). Środki stylistyczne

Scenariusz lekcji z infografiką „Środki stylistyczne”

Leave a comment

Scenariusz lekcji z infografiką (VII). Gatunki literackie

Scenariusz lekcji z infografiką „Gatunki literackie”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Barbara Kosmowska „Pozłacana rybka” (I). Sama o sobie, inni o niej – charakterystyka głównej bohaterki powieści Barbary Kosmowskiej

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (I) „Pozłacana rybka” B. Kosmowskiej

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Kamiński „Kamienie na szaniec” (I). O ludziach, którzy potrafili wcielić w życie dwa wspaniałe ideały: braterstwo i służbę ojczyźnie!

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (I) „Kamienie na szaniec” A. Kamińskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Quo vadis” (I). Między sacrum a profanum. Rzym pierwszych wieków w powieści Henryka Sienkiewicza „Quo vadis”

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (I) „Quo vadis” H. Sienkiewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Juliusz Słowacki „Balladyna” (I). W scenerii baśniowej, w czasie legendarnym. Z przewodnikiem po „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (I) „Balladyna” J. Słowackiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Stefan Żeromski „Syzyfowe prace” (I). Z dokładnością realisty. Świat przedstawiony w powieści „Syzyfowe prace” Stefana Żeromskiego

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (I) „Syzyfowe prace” S. Żeromskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Kamiński „Kamienie na szaniec” (II). W okupowanej Warszawie

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (II) „Kamienie na szaniec” A. Kamińskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Agatha Christie „Dwanaście prac Herkulesa” (II). Uruchomić szare komórki

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (II) „Dwanaście prac Herkulesa” A. Christie

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Quo vadis” (II). Na ulicach i w zaułkach starożytnego Rzymu

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (II) „Quo vadis” H. Sienkiewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Stefan Żeromski „Syzyfowe prace” (II). Uczniowie klerykowskiego gimnazjum, czyli powieść o dojrzewaniu

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (II) „Syzyfowe prace” S. Żeromskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Juliusz Słowacki „Balladyna” (II). Wśród bohaterów realistycznych i fantastycznych

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (II) „Balladyna” J. Słowackiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Barbara Kosmowska „Pozłacana rybka” (II). W kręgu uczuć

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (II) „Pozłacana rybka” B. Kosmowskiej

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Agatha Christie „Dwanaście prac Herkulesa” (III). Ścigający i ścigani

Scenariusz lekcji związnej z lekturą (III) „Dwanaście prac Herkulesa” A. Christie

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Barbara Kosmowska „Pozłacana rybka” (III). Myśli jak rój motyli – trudne tematy

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (III) „Pozłacana rybka” B. Kosmowskiej

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Kamiński „Kamienie na szaniec” (III). O ludziach, których czyny wycisnęły piętno na stolicy. W służbie małego sabotażu

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (III) „Kamienie na szaniec” A. Kamińskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Quo vadis” (III). W kręgu miłości

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (III) „Quo vadis” H. Sienkiewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Juliusz Słowacki „Balladyna” (III). „Zazdroszczę tej, co dzisiaj rano mną była…” Oblicza zbrodni

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (III) „Balladyna” J. Słowackiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Kamiński „Kamienie na szaniec” (IV). O ludziach, którzy umieli pięknie żyć… Dni powszednie herosów

Scenariusz lekcji związanej z lekturą (IV) „Kamienie na szaniec” A. Kamińskiego

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555