Scenariusz lekcji związanej z lekturą (III) „Syzyfowe prace” S. Żeromskiego
Archives
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Agatha Christie „Dwanaście prac Herkulesa” (IV). W konwencji gatunku. Powieść detektywistyczna
Scenariusz lekcji związanej z lekturą (IV) „Dwanaście prac Herkulesa” A. Christie
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Juliusz Słowacki „Balladyna” (IV). Kobieta ambitna czy zbrodniarka? Portret psychologiczny Balladyny
Scenariusz lekcji związanej z lekturą (IV) „Balladyna” J. Słowackiego
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Quo vadis” (IV). Szaleniec u władzy
Scenariusz lekcji związanej z lekturą (IV) „Quo vadis” H. Sienkiewicza
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Barbara Kosmowska „Pozłacana rybka” (IV). Wyczytać więcej
Scenariusz lekcji związanej z lekturą (IV) „Pozłacana rybka” B. Kosmowskiej
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Stefan Żeromski „Syzyfowe prace” (IV). Przełomowa lekcja
Scenariusz lekcji związanej z lekturą (IV) „Syzyfowe prace” S. Żeromskiego
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Juliusz Słowacki „Balladyna” (V). Sprawiedliwe wyroki. Prawa boskie i prawa natury
Scenariusz lekcji związanej z lekturą (V) „Balladyna” J. Słowackiego
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Kamiński „Kamienie na szaniec” (V). O ludziach, których czyny rozeszły się echem po kraju… Akcje dywersyjne
Scenariusz lekcji związanej z lekturą (V) „Kamienie na szaniec” S. Żeromskiego
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Kamiński „Kamienie na szaniec” (VI). W imię braterstwa i służby. Akcja pod Arsenałem
Scenariusz lekcji związanej z lekturą (VI) „Kamienie na szaniec” A. Kamińskiego
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Quo vadis” (V). Arbiter elegantiarum – Petroniusz
Scenariusz lekcji związanej z lekturą (V) „Quo vadis” H. Sienkiewicza
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Stefan Żeromski „Syzyfowe prace” (V). Między fikcją a rzeczywistością. Czy „Syzyfowe prace” to powieść autobiograficzna?
Scenariusz lekcji związanej z lekturą (V) „Syzyfowe prace” S. Żeromskiego
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Kamiński „Kamienie na szaniec” (VII). „Jakaż to wielka była gra!”. Pokolenie Kolumbów
Scenariusz lekcji związanej z lekturą (VII) „Syzyfowe prace” S. Żeromskiego
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Quo vadis” (VIII). „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza – powieść historyczna na miarę Nobla
Scenariusz lekcji związanej z lekturą (VIII) „Quo vadis” H. Sienkiewicza
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Stefan Żeromski „Syzyfowe prace” (VI). Z powieści na ekran. Filmowa adaptacja „Syzyfowych prac”
Scenariusz lekcji dodatkowej związanej z lekturą i filmem (VI) „Syzyfowe prace” S. Żeromskiego
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Quo vadis” (VI). Chilon Chilonides – dramatycznie przemieniony
Scenariusz lekcji związanej z lekturą „Quo vadis” H. Sienkiewicza
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Quo vadis” (VII). Duchowy przywódca. Pierwsi chrześcijanie na kartach powieści „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza
Scenariusz lekcji związanej z lekturą „Quo vadis” H. Sienkiewicza
Scenariusz lekcji wstępnej. Przez epoki. Podręcznik do języka polskiego
Scenariusz lekcji wstępnej
Scenariusz lekcji 60. To nie sny są szalone, szalona jest jawa. Wisława Szymborska „Koniec i początek”
Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Koniec i początek” W. Szymborskiej
Scenariusz lekcji 2. Orientacja na mapie i globusie
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o współrzędnych geograficznych.
Scenariusz lekcji 1. Geograficzny punkt widzenia
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu wprowadzającego do geografii.
Scenariusz lekcji 3. Jak czytać mapę
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o cechach mapy oraz odczytywaniu z niej informacji.
Scenariusz lekcji 4. Moja okolica na mapie
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o orientacji mapy w terenie, poziomicach i skali.
Scenariusz lekcji 7. Krajobrazy Polski
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o pasach rzeźby terenu i krainach geograficznych Polski.
Scenariusz lekcji 5. Odkrywanie mapy świata
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o poznawaniu mapy świata: kontynentach, oceanach, ukształtowaniu form powierzchni oraz o wielkich odkryciach geograficznych.
Scenariusz lekcji 6. Podsumowanie działu
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację lekcji podsumowującej dział w celu utrwalenia znaczenia najważniejszych pojęć związanych z geografią i mapą.
Scenariusz lekcji 11. Nizina Mazowiecka
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Nizinie Mazowieckiej.
Scenariusz lekcji 12. Pojezierze Mazurskie
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Pojezierzu Mazurskim.
Scenariusz lekcji 10. Wyżyna Krakowsko-Częstochowska
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Wyżynie Krakowsko-Częstochowskiej.
Scenariusz lekcji 9. Tatry
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Tatrach.
Scenariusz lekcji 13. Wybrzeże Słowińskie
Scenariusz przedstawia cele lekcji, metody kształcenia i formy pracy, pracę domową, a przede wszystkim przykładową realizację tematu o Wybrzeżu Słowińskim.