Scenariusz lekcji VII.2. Ludność i gospodarka Australii zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Archives
Scenariusz lekcji VII.4. Podsumowanie działu VII. Australia i Oceania oraz obszary okołobiegunowe. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji VII.4. Podsumowanie działu VII. Australia i Oceania oraz obszary okołobiegunowe zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VII.3. Antarktyda. Podstawa 2024
Scenariusz lekcji VII.3. Antarktyda zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.1 Czy biologia jest nauką?
Scenariusz lekcji I.1 Czy biologia jest nauką? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.3 Co można zaobserwować pod mikroskopem?
Scenariusz lekcji I.3 Co można zaobserwować pod mikroskopem? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.2 Na czym polega metoda naukowa?
Scenariusz lekcji I.2 Na czym polega metoda naukowa? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.4 Podsumowanie działu I
Scenariusz lekcji I.4 Podsumowanie działu I Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.2 Z czego zbudowane są organizmy?
Scenariusz lekcji II.2 Z czego zbudowane są organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.1 Jakie są cechy organizmów?
Scenariusz lekcji II.1 Jakie są cechy organizmów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.3 Jak są zbudowane komórki?
Scenariusz lekcji II.3 Jak są zbudowane komórki? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.4 Na czym polega fotosynteza?
Scenariusz lekcji II.4 Na czym polega fotosynteza? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.6 Podsumowanie działu II
Scenariusz lekcji II.6 Podsumowanie działu II Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.5 Na czym polega oddychanie?
Scenariusz lekcji II.5 Na czym polega oddychanie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.3 Co dziś wiemy o bakteriach?
Scenariusz lekcji III.3 Co dziś wiemy o bakteriach? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.2 Dlaczego wirusy nie są zaliczane do świata organizmów?
Scenariusz lekcji III.2 Dlaczego wirusy nie są zaliczane do świata organizmów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.1 Kto jest kim w świecie organizmów?
Scenariusz lekcji III.1 Kto jest kim w świecie organizmów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.5 Czym charakteryzuje się królestwo grzybów?
Scenariusz lekcji III.5 Czym charakteryzuje się królestwo grzybów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.4 Jak zbudowane są i jak funkcjonują protisty?
Scenariusz lekcji III.4 Jak zbudowane są i jak funkcjonują protisty? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.7 Jakie znaczenie mają bakterie, protisty i grzyby dla człowieka i środowiska?
Scenariusz lekcji III.7 Jakie znaczenie mają bakterie, protisty i grzyby dla człowieka i środowiska? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.6 Gdzie możemy spotkać bakterie, grzyby i protisty?
Scenariusz lekcji III.6 Gdzie możemy spotkać bakterie, grzyby i protisty? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.1 Jak współpracują ze sobą komórki w roślinie, czyli czym są tkanki?
Scenariusz lekcji IV.1 Jak współpracują ze sobą komórki w roślinie, czyli czym są tkanki? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji III.8 Podsumowanie działu III
Scenariusz lekcji III.8 Podsumowanie działu III Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.2 Czy istnieje związek między budową tkanki a jej funkcją?
Scenariusz lekcji IV.2 Czy istnieje związek między budową tkanki a jej funkcją? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.4 Dlaczego roślina potrzebuje kwiatów, nasion i owoców?
Scenariusz lekcji IV.4 Dlaczego roślina potrzebuje kwiatów, nasion i owoców? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.3 Jakie znaczenie dla rośliny mają korzeń, łodyga i liście?
Scenariusz lekcji IV.3 Jakie znaczenie dla rośliny mają korzeń, łodyga i liście? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.5 Podsumowanie działu IV
Scenariusz lekcji IV.5 Podsumowanie działu IV Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.4 Jakie miejsce zajmują rośliny okrytonasienne w przyrodzie i życiu człowieka?
Scenariusz lekcji V.4 Jakie miejsce zajmują rośliny okrytonasienne w przyrodzie i życiu człowieka? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.3 Dlaczego rośliny nagonasienne są ważne w przyrodzie i dla człowieka?
Scenariusz lekcji V.3 Dlaczego rośliny nagonasienne są ważne w przyrodzie i dla człowieka? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.2 Czym charakteryzują się paprociowe, widłakowe, skrzypowe?
Scenariusz lekcji V.2 Czym charakteryzują się paprociowe, widłakowe, skrzypowe? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.5 Podsumowanie działu V
Scenariusz lekcji V.5 Podsumowanie działu V Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.