• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Dział IV. Początki średniowiecza

Leave a comment

Scenariusz lekcji 10. W świecie rycerskich opowieści. „Opowieści Okrągłego Stołu” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej „Opowieściom Okrągłego Stołu”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 11. Dotrzymujemy obietnicy. Zdradzamy sekrety słów. Synonimy, antonimy, homonimy

Scenariusz lekcji poświęconej synonimom, antonimom i homonimom

Leave a comment

Scenariusz lekcji 15. Gry z tradycją. Andrzej Sapkowski „Granica możliwości” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej „Granicy możliwości” A. Sapkowskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 13. Spotkania ze sztuką. Malarska metafora. Jan Matejko „Bitwa pod Grunwaldem”

Scenariusz lekcji poświęconej „Bitwie pod Grunwaldem” J. Matejki

Leave a comment

Scenariusz lekcji 14. Drzewiej bywało. Archaizmy i archaizacja

Scenariusz lekcji poświęconej archaizmom i archaizacji

Leave a comment

Scenariusz lekcji 19. Kropka, kreska, kropka, czyli interpunkcyjne SOS. Interpunkcja w wypowiedzeniach

Scenariusz lekcji poświęconej interpunkcji w wypowiedzeniach

Leave a comment

Scenariusz lekcji 12. Dla pokrzepienia serc. Henryk Sienkiewicz „Krzyżacy” (fragment – „Na polach Grunwaldu”)

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentowi „Krzyżaków” H. Sienkiewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji 17. Zmierzyć się z ideałem. Jan Twardowski „Trochę plotek o świętych”

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Trochę plotek o świętych” J. Twardowskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 18. Modlitwa kamieni. Wiktor Hugo „Katedra Marii Panny w Paryżu” (fragmenty)

Scenariusz lekcji poświęconej „Katedrze Marii Panny w Paryżu” W. Hugo

Leave a comment

Scenariusz lekcji 16. Składniowe łamigłówki. Wypowiedzenie wielokrotnie złożone

Scenariusz lekcji poświęconej wypowiedzeniu wielokrotnie złożonemu

Leave a comment

Scenariusz lekcji 23. W poszukiwaniu własnej drogi. Jan Kochanowski „Do gór i lasów”, „O żywocie ludzkim”

Scenariusz lekcji poświęconej fraszkom „Do gór i lasów” i „O żywocie ludzkim” J. Kochanowskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 22. Od mecenasa do sponsora. Zapożyczenia w języku polskim

Scenariusz lekcji poświęconej zapożyczeniom w języku polskim

Leave a comment

Scenariusz lekcji 21. Pasja tworzenia. Irving Stone „Udręka i ekstaza” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej „Udręce i ekstazie” I. Stone’a

Leave a comment

Scenariusz lekcji 20. Architektura wyobraźni. Miron Białoszewski „Fioletowy gotyk”

Scenariusz lekcji poświęconej „Fioletowemu gotykowi” M. Białoszewskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 1. Czytanie księgi. Zbigniew Herbert „Książka”

Scenariusz lekcji poświęconej „Książce” Z. Herberta

Leave a comment

Scenariusz lekcji 26. Być człowiekiem. Jan Paweł II „Przekroczyć próg nadziei” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej wywiadowi z Janem Pawłem II „Przekroczyć próg nadziei”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 25. Jest taka wdzięczność, kiedy chcesz dziękować… Jan Kochanowski „Pieśń XXV” („Księgi wtóre”)

Scenariusz lekcji poświęconej „Pieśni XXV” J. Kochanowskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 29. Na pomoc Matejce i Moniuszce, czyli stąpanie po kruchym lodzie. O odmianie nazwisk

Scenariusz lekcji poświęconej odmianie nazwisk

Leave a comment

Scenariusz lekcji 24. Szczęście kołem bieg swój toczy. Jan Kochanowski „Pieśń IX” („Księgi wtóre”)

Scenariusz lekcji poświęconej „Pieśni IX” J. Kochanowskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 28. Przy królewskim stole. Zofia Kossak „Obiad czwartkowy”

Scenariusz lekcji poświęconej „Obiadowi czwartkowemu” Z. Kossak

Leave a comment

Scenariusz lekcji 27. Chwila wieczności. Stanisław Barańczak „Południe”

Scenariusz lekcji poświęconej „Południu” S. Barańczaka

Leave a comment

Scenariusz lekcji 2. Cudzymi słowami. O sztuce cytowania

Scenariusz lekcji poświęconej cytowaniu

Leave a comment

Scenariusz lekcji 32. Gdziekolwiek będziesz… Nazwy miejscowe i ich odmiana

Scenariusz lekcji poświęconej nazwom miejscowym i ich odmianie

Leave a comment

Scenariusz lekcji 33. Epilog romantycznej historii. Adam Mickiewicz „Do M***”

Scenariusz lekcji poświęconej „Do M***” A. Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji 31. Baśń o zatopionym mieście. Adam Mickiewicz „Świteź” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej „Świtezi” A. Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji 30. Satyra prawdę mówi, względów się wyrzeka… Ignacy Krasicki „Żona modna”

Scenariusz lekcji poświęconej „Żonie modnej” I. Krasickiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 37. Odpowiednie dać rzeczy – słowo… Etykieta językowa

Scenariusz lekcji poświęconej etykiecie językowej

Leave a comment

Scenariusz lekcji 36. „Bo piękno na to jest, by zachwycało…”. Cyprian Norwid „Ogólniki”

Scenariusz lekcji poświęconej „Ogólnikom” C. Norwida

Leave a comment

Scenariusz lekcji 35. Z dziennika podróży. Juliusz Słowacki „Hymn”

Scenariusz lekcji poświęconej „Hymnowi” J. Słowackiego

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555