• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji 40. Arytmetyka współczucia. Zbigniew Herbert „Pan Cogito czyta gazetę”

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi „Pan Cogito czyta gazetę” Z. Herberta

Leave a comment

Scenariusz lekcji 34. Więcej wyobrażeń jak rymów, więcej uczuć niż słów. Adam Mickiewicz „Stepy akermańskie”

Scenariusz lekcji poświęconej „Stepom akermańskim” A. Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji 39. Dodatek nadzwyczajny! Gatunki dziennikarskie

Scenariusz lekcji poświęconej gatunkom dziennikarskim

Leave a comment

Scenariusz lekcji 3. W mocy słowa. Isabel Allende „Dwa słowa” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej „Dwóm słowom” I. Allende

Leave a comment

Scenariusz lekcji 38. Obrazki z życia miasta. Bolesław Prus „Kroniki” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej „Kronikom” B. Prusa

Leave a comment

Scenariusz lekcji 43. „Na skalnym Podhalu”. Kazimierz Przerwa-Tetmajer „O Panu Jezusie i zbójnikach” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej opowiadaniu „O Panu Jezusie i zbójnikach” K. Przerwy-Tetmajera

Leave a comment

Scenariusz lekcji 44. Jaka głowa, taka mowa. Gwary i dialekty

Scenariusz lekcji poświęconej gwarom i dialektom

Leave a comment

Scenariusz lekcji 41. Odpowiedzialność za słowo. Etyka językowa

Scenariusz lekcji poświęconej etyce językowej

Leave a comment

Scenariusz lekcji 42. Gdy reportaż jest sztuką, gdy praca jest pasją. Ryszard Kapuściński „Jeszcze dzień życia” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej reportażowi „Jeszcze dzień życia” R. Kapuścińskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 49. Odcienie miłości. Maria Pawlikowska-Jasnorzewska „Wiersze” (wybór)

Sceaniusz lekcji poświęconej „Wierszom” M. Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej

Leave a comment

Scenariusz lekcji 48. Niedostępna ludzkim oczom… Bolesław Leśmian „Dziewczyna”

Sceanriusz lekcji poświęconej „Dziewczynie” B. Leśmiana

Leave a comment

Scenariusz lekcji 47. W kręgu muzy Erato. Bolesław Leśmian *** [„W malinowym chruśniaku”]

Scenariusz lekcji poświęconej „W malinowym chruśniaku” B. Leśmiana

Leave a comment

Scenariusz lekcji 46. Ilu użytkowników, tyle języków. Style funkcjonalne

Scenariusz lekcji poświęconej stylom funkcjonalnym

Leave a comment

Scenariusz lekcji 45. Mozolną ścieżką wiedzy. Melchior Wańkowicz „Tędy i owędy” (fragment)

Sceanriusz lekcji poświęconej wspomnieniom „Tędy i owędy” M. Wańkowicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji 52. Nieszczęścia nie będzie. Pisownia wyrazów z partykułą „nie”

Scenariusz lekcji poświęconej pisowni wyrazów z partykulą „nie”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 51. Notatki z codzienności. Umberto Eco „Zapiski na pudełku od zapałek”

Scenariusz lekcji poświęconej „Zapiskom na pudełku od zapałek” U. Eco

Leave a comment

Scenariusz lekcji 50. Przy kawiarnianym stoliku. Magdalena Samozwaniec „Maria i Magdalena” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej „Marii i Magdalenie” M. Samozwaniec

Leave a comment

Scenariusz lekcji 4. Słownikowe A… B… C… Rodzaje i funkcje słowników

Sceanriusz lekcji poświęconej rodzajom i funkcjom słowników

Leave a comment

Scenariusz lekcji 55. Śpiew z pożogi. Krzysztof Kamil Baczyński „Elegia o… [chłopcu polskim]”

Scenariusz lekcji poświęconej „Elegii o… [chłopcu polskim]” K.K. Baczyńskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 56. (I) Warszawskie dzieci pójdziemy w bój… Anna Świrszczyńska „Strzelać w oczy człowieka”, „Jej śmierć ma szesnaście lat”

Scenariusz lekcji poświęconej wierszom „Strzelać w oczy czlowieka” i „Jej śmierć ma szesnaście lat” A. Świrszczyńskiej

Leave a comment

Scenariusz lekcji 54. Lepiej zapobiegać. O normie językowej i błędach w wypowiedziach

Scenariusz lekcji poświęconej normie i błędom w wypowiedziach

Leave a comment

Scenariusz lekcji 59. Czym byłby świat, gdyby nie napełniała go bezustanna krzątanina poety… Czesław Miłosz „Który skrzywdziłeś”

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Który skrzywdziłeś” C. Miłosza

Leave a comment

Scenariusz lekcji 53. Radość poezji. Kazimierz Wierzyński „Zielono mam w głowie”

Sceanriusz lekcji poświęconej „Zielono mam w głowie” K. Wierzyńskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 56. (II) Cześć ich pamięci! Melchior Wańkowicz „Ziele na kraterze” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej „Zielu na kraterze” M. Wańkowicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji 57. Kamienie wołać będą. Tadeusz Różewicz „Warkoczyk”

Scenariusz lekcji poświęconej „Warkoczykowi” T. Różewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji 5. Zmierzać ku doskonałości. Święty Paweł „Hymn o miłości” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej „Hymnowi o miłości” św. Pawła

Leave a comment

Scenariusz lekcji 62. Szczęście zaprogramowane. Aldous Huxley „Nowy wspaniały świat” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej „Nowemu wspaniałemu światu” A. Huxleya

Leave a comment

Scenariusz lekcji 63. W sidłach ambicji. Sławomir Mrożek „Artysta”

Scenariusz lekcji poświęconej „Artyście” S. Mrożka

Leave a comment

Scenariusz lekcji 68. Od słowa do legendy. Treść i zakres wyrazu

Scenariusz lekcji poświęconej treści i zakresowi wyrazu

Leave a comment

Scenariusz lekcji 61. W poszukiwaniu lepszego świata. Wisława Szymborska „Utopia”

Scenariusz lekcji poświęconej „Utopii” W. Szymborskiej

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555