• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji 4. Rodzina jako najważniejsza grupa społeczna

1 Comment

Scenariusz lekcji 8. Planujemy dalszą edukację szkolną i karierę zawodową

1 Comment

Scenariusz lekcji 9. Moje miejsce na ziemi

1 Comment

Scenariusz lekcji 7. Prawa i obowiązki ucznia

1 Comment

Scenariusz lekcji 3. Zbiorowości i grupy społeczne

1 Comment

Scenariusz lekcji 6. Samorząd uczniowski

1 Comment

Scenariusz lekcji 15. Protisty – charakterystyka, czynności życiowe

Scenariusz zawiera wymagania podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne i odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń. W przebiegu lekcji są omawiane środowisko i tryb życia protistów roślinopodobnych, zwierzęcych oraz grzybopodobnych.

1 Comment

Scenariusz lekcji 1. Oglądamy dzieła sztuki w albumach

Leave a comment

Scenariusz lekcji 2. Dzieła sztuki i zabytki w muzeum i galerii

Leave a comment

Scenariusz lekcji 5. Barwy dopełniające i zjawisko powidoku

Leave a comment

Scenariusz lekcji 6. Barwy czyste i złamane. Pojedynek barw dopełniających

Leave a comment

Scenariusz lekcji 4. Przypomnienie wiadomości o barwach

Leave a comment

Scenariusz lekcji 9. Bezruch i ruch, czyli statyka i dynamika

Leave a comment

Scenariusz lekcji 3. Tworzymy wystawę, przygotowujemy wernisaż

Leave a comment

Scenariusz lekcji 7. Zimne grzeje, a gorące chłodzi

Leave a comment

Scenariusz lekcji 8. Przypomnienie wiadomości o kompozycji

Leave a comment

Scenariusz lekcji 12. Dzieło sztuki w trzech wymiarach

Leave a comment

Scenariusz lekcji 13. Materiał i faktura w rzeźbie

Leave a comment

Scenariusz lekcji 11. Powtórzenie wiadomości o kompozycji

Leave a comment

Scenariusz lekcji 18. O sztuce w przestrzeni.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 10. Kompozycja otwarta i zamknięta

Leave a comment

Scenariusz lekcji 16. Działanie integracyjne

Leave a comment

Scenariusz lekcji 17. O różnych formach przestrzennych

Leave a comment

Scenariusz lekcji 15. Płaskorzeźba

Leave a comment

Scenariusz lekcji 14. Boże Narodzenie. Nawiązanie do rzeźby

Leave a comment

Scenariusz lekcji 20. Kompozycje wielkanocne. Rzeźbimy

Leave a comment

Scenariusz lekcji 21. Sztuka pod gołym niebem. Zagadki. Przedstawiamy budowle o różnych funkcjach i wyobrażamy sobie ich plany

Leave a comment

Scenariusz lekcji 24. Antyczne kolumny, łuki, kopuły

Leave a comment

Scenariusz lekcji 19. Instalacja o określonym przesłaniu

Leave a comment

Scenariusz lekcji 23. Statyka i dynamika w architekturze

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555