Scenariusz zawiera wymagania podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne i odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń. W przebiegu lekcji są omawiane kształty i wybrane czynności życiowe bakterii, a także charakterystyka wirusów.
Archives
Scenariusz lekcji 18. Grzyby – środowisko życia i znaczenie
Scenariusz zawiera wymagania podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne i odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń. W przebiegu lekcji są omawiane pozytywne i negatywne znaczenie grzybów oraz grzyby jadalne i trujące.
Scenariusz lekcji 19. Budowa i różnorodność mchów
Scenariusz zawiera wymagania podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne i odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń. W przebiegu lekcji są omawiane budowa płonnika i torfowca oraz znaczenie mchów.
Scenariusz lekcji 16. Przegląd protistów. Protisty chorobotwórcze
Scenariusz zawiera wymagania podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne i odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń. W przebiegu lekcji są omawiane różnorodność protistów oraz wybrane protisty chorobotwórcze.
Scenariusz lekcji 17. Grzyby – różnorodność, budowa, czynności życiowe
Scenariusz zawiera wymagania podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne i odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń. W przebiegu lekcji są omawiane grzyby jednokomórkowe i wielokomórkowe, czynności życiowe grzybów oraz różnorodność i budowa porostów.