Scenariusze przedstawiają cele lekcji, metody i techniki pracy oraz zestaw materiałów dydaktycznych. Zawierają m.in. plany lekcji, przykładowe realizacje poleceń z podręcznika, instrukcje do przeprowadzenia doświadczeń, dodatkowe teksty literackie oraz zabawy ruchowe będące przerywnikami w trakcie zajęć. W konstrukcji scenariuszy zawarto elementy OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO, elementy monitorowania stopnia osiągnięcia celów i kryteriów sukcesu podczas lekcji oraz podsumowania zajęć. Scenariusze realizują wszystkie zagadnienia z zakresu edukacji: polonistycznej, etycznej, społecznej, przyrodniczej, matematycznej, muzycznej, plastycznej i technicznej. Na końcu znajdują się także scenariusze zajęć szachowych i scenariusze do „Lekcji programowania”.
Archives
Szkolni przyjaciele. Scenariusze zajęć. Klasa 2. Część 2.
Scenariusze przedstawiają cele lekcji, metody i techniki pracy oraz zestaw materiałów dydaktycznych. Zawierają m.in. plany lekcji, przykładowe realizacje poleceń z podręcznika, instrukcje do przeprowadzenia doświadczeń, dodatkowe teksty literackie oraz zabawy ruchowe będące przerywnikami w trakcie zajęć. Scenariusze realizują wszystkie zagadnienia z zakresu edukacji: polonistycznej, etycznej, społecznej, przyrodniczej, matematycznej, muzycznej, plastycznej i technicznej. Na końcu znajdują się także scenariusze zajęć szachowych i scenariusze do „Lekcji programowania”.
Szkolni przyjaciele. Scenariusze zajęć z elementami OK. Klasa 2. Część 1.
Scenariusze przedstawiają cele lekcji, metody i techniki pracy oraz zestaw materiałów dydaktycznych. Zawierają m.in. plany lekcji, przykładowe realizacje poleceń z podręcznika, instrukcje do przeprowadzenia eksperymentów, dodatkowe teksty literackie oraz zabawy ruchowe będące przerywnikami w trakcie zajęć. W konstrukcji scenariuszy zawarto elementy OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO, elementy monitorowania stopnia osiągnięcia celów i kryteriów sukcesu podczas lekcji oraz podsumowania zajęć. Scenariusze realizują wszystkie zagadnienia z zakresu edukacji: polonistycznej, etycznej, społecznej, przyrodniczej, matematycznej, muzycznej, plastycznej i technicznej. Na końcu znajdują się także scenariusze zajęć szachowych i scenariusze do „Lekcji programowania”.
Poradnik nauczyciela. Scenariusze lekcji, odpowiedzi do zadań, wskazówki metodyczne. Klasa 5
W pliku zawarte są scenariusze do wszystkich lekcji wraz z wybranymi kartami pracy. Scenariusze zawierają wskazówki metodyczne, odpowiedzi do zadań i pomysły na ciekawe prowadzenie lekcji.
Poradnik nauczyciela. Scenariusze lekcji, odpowiedzi do zadań, wskazówki metodyczne. Klasa 8
W pliku zawarte są scenariusze do wszystkich lekcji wraz z wybranymi kartami pracy. Scenariusze zawierają wskazówki metodyczne, odpowiedzi do zadań i pomysły na ciekawe prowadzenie lekcji.
Szkolni przyjaciele. Scenariusze zajęć. Klasa 2. Część 1.
Scenariusze przedstawiają cele lekcji, metody i techniki pracy oraz zestaw materiałów dydaktycznych. Zawierają m.in. plany lekcji, przykładowe realizacje poleceń z podręcznika, instrukcje do przeprowadzenia eksperymentów, dodatkowe teksty literackie oraz zabawy ruchowe będące przerywnikami w trakcie zajęć. Scenariusze realizują wszystkie zagadnienia z zakresu edukacji: polonistycznej, etycznej, społecznej, przyrodniczej, matematycznej, muzycznej, plastycznej i technicznej. Na końcu znajdują się także scenariusze zajęć szachowych i scenariusze do „Lekcji programowania”.
Scenariusz lekcji 44. В котором часу ты ложишься спать? – nieoficjalne określanie czasu. Kształtowanie umiejętności czytania, uzyskiwania i udzielania informacji
Scenariusz lekcji 61. Ты уверен, что рельсы в России шире, чем в других странах? – tworzenie stopnia wyższego przymiotnika
Scenariusz lekcji 65. О российсиких рекордах – tworzenie stopnia najwyższego przymiotnika
Scenariusz lekcji 64. Давай поедем в Россию! – czas przyszły prosty
Scenariusz lekcji 66. Повторительный урок – ćwiczenia powtórzeniowe i utrwalające opanowanie materiału zawartego w rozdziale Где родной край, там и рай
Scenariusz lekcji 67. Test sprawdzający opanowanie materiału z rozdziału Где родной край, там и рай
Scenariusz lekcji 68. Зачем люди любят весеннюю грозу? – nazwy zjawisk pogodowych. Różne znaczenia czasownika идти
Scenariusz lekcji 71. Ты хотел/а бы участвовать в курсах в школе выживания? – przygotowanie do dyskusji
Scenariusz lekcji 69. Прогноз погоды на завтра – użycie liczebników głównych w połączeniu z rzeczownikiem градус
Scenariusz lekcji 74. Повторительный урок – ćwiczenia powtórzeniowe i utrwalające opanowanie materiału zawartego w rozdziale Как понять природу?
Scenariusz lekcji 70. Кто из вас слышал о российских вулканах? – kształtowanie umiejętności słuchania ze zrozumieniem i mówienia
Scenariusz lekcji 72. Ведёшь ли ты экологический образ жизни? – ćwiczenia doskonalące umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem
Scenariusz lekcji 73. Как сохранить красоту природы? – doskonalenie umiejętności czytania i mówienia
Scenariusz lekcji 75. Test sprawdzający opanowanie materiału z rozdziału Как понять природу?
Nowi Tropiciele. Klasa 2. Scenariusze zajęć. Część 1
Scenariusze przedstawiają sposób przeprowadzenia zajęć w klasie 2. z zestawem ćwiczeń oraz podręczników „Nowi Tropiciele” zaplanowanych do realizacji we wrześniu i w październiku. Zawierają m.in. proponowany zapis do dziennika, listę niezbędnych materiałów i pomocy potrzebnych na zajęcia, przykładowy plan pracy z danym tematem dnia, dodatkowe teksty utworów, zadania i ćwiczenia oraz opisy zabaw ruchowych, a także sposób realizacji cyklu wychowawczego opartego na tekstach z cyklu „Listy od Hani i Henia”. Dodatkowo zawierają również scenariusze do zajęć matematycznych “Matematyka w działaniu”.
Nowi Tropiciele. Klasa 2. Scenariusze zajęć. Część 2
Scenariusze przedstawiają sposób przeprowadzenia zajęć w klasie 2. z zestawem ćwiczeń oraz podręczników „Nowi Tropiciele” zaplanowanych do realizacji w listopadzie i grudniu. Zawierają m.in. proponowany zapis do dziennika, listę niezbędnych materiałów i pomocy potrzebnych na zajęcia, przykładowy plan pracy z danym tematem dnia, dodatkowe teksty utworów, zadania i ćwiczenia oraz opisy zabaw ruchowych, a także sposób realizacji cyklu wychowawczego opartego na tekstach z cyklu „Listy od Hani i Henia”. Dodatkowo zawierają również scenariusze do zajęć matematycznych “Matematyka w działaniu”.