Scenariusz lekcji poświęconej „Balladynie” Juliusza Słowackiego
Archives
Scenariusz 96 z kartą pracy. „Zemsta” Fredry – komedia charakterów, komedia intrygi
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Zemsty” Aleksandra Fredry
Scenariusz 97. Kto się na kim mści i dlaczego? (Aleksander Fredro, „Zemsta”)
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Zemsty” Aleksandra Fredry
Scenariusz 21. Czego poszuliwali członkowie Stowarzyszenia Umarłych Poetów?
Scenariusz lekcji poświęconej powieści Nancy H. Kleinbaum „Stowarzyszenie Umarłych Poetów”
Scenariusz 14. Moim zdaniem, czyli jak wyrazić swoją opinię
Scenariusz lekcji poświęconej sposobom wyrażania własnej opinii
Scenariusz 22. Po co ludziom poezja? – rozważania na podstawie„Stowarzyszenia Umarłych Poetów”
Scenariusz lekcji poświęconej powieści Nancy H. Kleinbaum „Stowarzyszenie Umarłych Poetów”
Scenariusz 15. Uczymy się dyskutować
Scenariusz lekcji poświęconej dyskusji
Scenariusz 20. O uczniach i nauczycielach z Akademii Weltona
Scenariusz lekcji poświęconej powieści Nancy H. Kleinbaum „Stowarzyszenie Umarłych Poetów”
Scenariusz 48. Między książką a ekranem
Scenariusz lekcji poświęconej problemowi wzajemnych inspiracji kina i literatury
Scenariusz 47. Sztuka opowiadania, czyli co zrobić, aby inni nas słuchali
Scenariusz lekcji poświęconej zasadom tworzenia wypowiedzi
Scenariusz 46. Co się właściwie zdarzyło i co narrator „Opowieści wigilijnej” o tym wie?
Scenariusz lekcji poświęconej „Opowieści wigilijnej” Karola Dickensa
Scenariusz 52 z kartą pracy. Dlaczego Mickiewicz uśmiercił Ordona?
Scenariusz lekcji poświęconej „Reducie Ordona” Adama Mickiewicza
Scenariusz 33 z kartą pracy. Warsztaty teatralne dla początkujących
Scenariusz lekcji poświęconej przygotowaniu scenicznej realizacji „Dziadów”, części II Adama Mickiewicza
Scenariusz 75 z kartą pracy. Agatha Christie – królowa kryminału
Scenariusz lekcji poświęconej powieści Kryminalnej „Tajemniczy przeciwnik” Agathy Christie
Scenariusz 77 z kartą pracy. Tuppence, Tommy i inni detektywi
Scenariusz lekcji poświęconej powieści kryminalnej „Tajemniczy przeciwnik” Agathy Christie
Scenariusz 76. Kim jest tajemniczy przeciwnik?
Scenariusz lekcji poświęconej powieści kryminalnej „Tajemniczy przeciwnik” Agathy Christie
Scenariusz 28. O argumentowaniu i rozprawce
Scenariusz lekcji poświęconej nauce redagowania rozprawki
Scenariusz 84. Ćwiczymy streszczanie tekstu
Scenariusz lekcji poświęconej ćwiczeniu streszczania tekstu
Poradnik nauczyciela. Świat w słowach i obrazach. Gramatyka i stylistyka. Klasa 7
„Poradnik nauczyciela” zawiera scenariusze lekcji do podręczników „Świat w słowach i obrazach” oraz „Gramatyka i stylistyka” dla klasy 7, a także dodatkowe karty pracy.
Nowi Tropiciele. Klasa 1. Scenariusze zajęć. Część 5
Scenariusze przedstawiają sposób przeprowadzenia zajęć w klasie 1. z zestawem ćwiczeń oraz podręczników „Nowi Tropiciele” zaplanowanych do realizacji w marcu i w kwietniu. Zawierają m.in. proponowany zapis do dziennika, listę niezbędnych materiałów i pomocy potrzebnych na zajęcia, przykładowy plan pracy z danym tematem dnia, dodatkowe teksty utworów, zadania i ćwiczenia oraz opisy zabaw ruchowych, a także sposób realizacji cyklu wychowawczego opartego na tekstach z cyklu „Listy od Hani i Henia”. Dodatkowo zawierają również scenariusze do zajęć matematycznych “Matematyka w działaniu”.
Scenariusz nr 10. Terence Blacker, „Nowa pani”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu tekstu „Nowa pani” Terence Blacker
Scenariusz nr 11. Agnieszka Frączek, „O kozie na mrozie”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „O kozie na mrozie” Agnieszki Frączek oraz nauce pisowni wyrazów z „ó”
Scenariusz nr 12. Agnieszka Frączek, „Smoczy apetyt”; pisownia wyrazów z „u”
Scenariusz lekcji poświęconej utrwalaniu pisowni wyrazów z „u”
Scenariusz nr 15. Joanna Olech, „Dynastia Miziołków”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Dynastii Miziołków” Joanny Olech
Scenariusz nr 14. Pisownia wyrazów z „u” i „ó”
Scenariusz lekcji poświęconej nauce pisowni wyrazów z „u” i „ó”
Scenariusz nr 16. ks. Jan Twardowski, „W klasie”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „W klasie” ks. Jana Twardowskiego
Scenariusz nr 13. Pisownia wyrazów z „u” i „ó”
Scenariusz lekcji poświęconej nauce pisowni wyrazów z „u” i „ó”
Scenariusz nr 17. Jan Brzechwa, „Znaki przestankowe”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „Znaki przestankowe” Jana Brzechwy oraz nauce interpunkcji
Scenariusz nr 18. Frances Hodgson Burnett, „Lekcja francuskiego”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu ksiażki „Mała księżniczka”
Scenariusz nr 20. Carlo Collodi, „Pinokio”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu powieści „Pinokio”