• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz 39. Najwyższe wtajemniczenie, czyli o wypowiedzeniu wielokrotnie złożonym

Scenariusz lekcji poświęconej wypowiedzeniom wielokrotnie złożonym

Leave a comment

Scenariusz 37. Co mówi składnia o składaniu zdań, czyli powtórzenie wiadomości o wypowiedzeniu złożonym

Scenariusz lekcji poświęconej powtórzeniu wiadomości o wypowiedzeniu złożonym

Leave a comment

Scenariusz 38. „Idąc bez celu, nie pilnując drogi, sam nie pojmuję, jak w twe zajdę progi”. Imiesłowowy równoważnik zdania

Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowowym równoważnikom zdania

Leave a comment

Scenariusz 36. Jak idzie Idzie? Homonimy

Scenariusz lekcji poświęconej homonimom

Leave a comment

Scenariusz 27. Wypiwszy herbatę i zjadłszy sałatkę, wyszedł, pogwizdując. Imiesłowy przysłówkowe

Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowom przysłówkowym

Leave a comment

Scenariusz 26. Między czasownikiem a przymiotnikiem. Imiesłowy przymiotnikowe

Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowom przymiotnikowym

Leave a comment

Scenariusz 91. Czytelnik czyta w czytelni poczytne czasopismo, czyli o wyrazach podstawowych i pochodnych

Scenariusz lekcji poświęconej tworzeniu nowych wyrazów i funkcjom formantów

Leave a comment

Scenariusz 59 z kartą pracy. Różne języki polskie

Scenariusz lekcji poświęconej zróżnicowaniu języka i odmianom o ograniczonym zasięgu (odmiany terytorialne, zawodowe, środowiskowe)

Leave a comment

Scenariusz 62. Kiedy mowa zależna, a kiedy niezależna?

Scenariusz lekcji poświęconej mowie zależnej i niezależnej

Leave a comment

Scenariusz 51. I ty zostaniesz recenzentem!

Scenariusz lekcji poświęconej budowie i tworzeniu recenzji

Leave a comment

Scenariusz 93. Co złożone, co zestawione, a co zrośnięte? O wyrazach złożonych

Scenariusz lekcji poświęconej wyrazom złożonym

Leave a comment

Scenariusz 92. Słownikowi krewni, czyli rodzina wyrazów

Scenariusz lekcji poświęconej rodzinie wyrazów

Leave a comment

Scenariusz 107. Ćwiczymy przekształcanie tekstów

Scenariusz lekcji poświęconej różnym sposobom przekształcania tekstu

Leave a comment

Scenariusz 101. NIP dla ZUS-u i BOR w ONZ. Skrótowce

Scenariusz lekcji poświęconej skrótowcom

Leave a comment

Scenariusz 100. Skróty

Scenariusz lekcji poświęconej skrótom

Leave a comment

Scenariusz 5 z kartą pracy. Skąd się wzięła literatura?

Scenariusz lekcji poświęconej źródłom literatury i historii piśmiennictwa

Leave a comment

Scenariusz 4. Bliskie związki poezji… ze sportem (Kazimierz Wierzyński, „100 m”)

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „100 m” Kazimierza Wierzyńskiego

Leave a comment

Scenariusz 3. O poecie na wiosnę…(Kazimierz Wierzyński, „Zielono mam w głowie”)

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Zielono mam w głowie” Kazimierza Wierzyńskiego

Leave a comment

Scenariusz 10. Epoka wielkiej komunikacji

Scenariusz lekcji poświęconej współczesnym środkom przekazywania informacji

Leave a comment

Scenariusz 8. Krótki przewodnik po Edenie (Księga Rodzaju, „Pierwotny stan szczęścia”)

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentom biblijnej Księgi Rodzaju

Leave a comment

Scenariusz 7. Malarska wizja stworzenia człowieka – „czytamy” fresk Michała Anioła

Scenariusz lekcji poświęconej freskowi „Stworzenie Adama” Michała Anioła

Leave a comment

Scenariusz 6. Biblia – księga nad księgami

Scenariusz lekcji poświęconej kulturotwórczemu znaczeniu Biblii

Leave a comment

Scenariusz 23. „Pisanie o poezji nie jest moją namiętnością…” przewrotność czy „wyznanie wiary”? (Wisława Szymborska, „Niektórzy lubią poezję”)

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi Wisławy Szymborskiej „Niektórzy lubią poezję”

Leave a comment

Scenariusz 17. Świat przekształcony magią słowa (Adam Zagajewski, „Wzgórze”)

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Wzgórze” Adama Zagajewskiego

Leave a comment

Scenariusz 16. Dokąd zmierzasz, człowieku? (Adam Zagajewski, „Szybki wiersz”)

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi „Szybki wiersz” Adama Zagajewskiego

Leave a comment

Scenariusz 12. Skąd się wzięły mity?

Scenariusz lekcji poświęconej mitologii starożytnej Grecji

Leave a comment

Scenariusz 13. Tezeusz – ateński bohater

Scenariusz lekcji poświęconej mitowi o Tezeuszu

Leave a comment

Scenariusz 35. Jan Kochanowski o tym, co w życiu ważne

Scenariusz lekcji poświęconej fraszkom Jana Kochanowskiego

Leave a comment

Scenariusz 34. Fraszki Kochanowskiego – błahostki i żarty czy „literackie szlachetne kamienie”?

Scenariusz lekcji poświęconej fraszkom Jana Kochanowskiego

Leave a comment

Scenariusz 30. Od tekstu literackiego do inscenizacji („Dramat na scenie, czyli przedstawienie”)

Scenariusz lekcji poświęconej dramatowi i jego scenicznej realizacji

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555