• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz 108. Wśród żywiołów morza w „ Żegludze” Adama Mickiewicza

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu sonetu „ Żegluga” Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz 102. Od przybytku głowa nie boli?… W świecie prasy – dawniej i dziś

Scenariusz lekcji poświęconej zagadnieniom związanym z prasą

Leave a comment

Scenariusz 1. Po co czytać?

Scenariusz lekcji poświęconej wewnętrznej mowie czytelnika i przyczynom sięgania po utwory literackie.

Leave a comment

Scenariusz 106. Od wzmianki do sprawozdania – sztuka informowania

Scenariusz lekcji poświęconej typom tekstów informacyjnych

Leave a comment

Scenariusz 2. Czytanie jako spotkanie z Innym

Scenariusz lekcji poświęconej czytaniu jako spotkaniu z innością

Leave a comment

Scenariusz 40. Jakimi słowami wyrazić ból? (Jan Kochanowski, „Tren I” i „Tren VII”)

Scenariusz lekcji poświęconej utworom Jana Kochanowskiej „Tren I” i „Tren VII”

Leave a comment

Scenariusz 44. Wsłuchać się w słowa modlitwy (Jan Lechoń, „Modlitwa”)

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Modlitwa” Jana Lechonia

Leave a comment

Scenariusz 58. O ojczyźnie, której „nigdy nie było i nie ma na mapie” (Jan Lechoń, „Chełmoński”)

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Chełmoński” Jana Lechonia

Leave a comment

Scenariusz 53 z kartą pracy. Poetycki hołd dla kobiety bohatera (Adam Mickiewicz, „Śmierć Pułkownika”)

Scenariusz lekcji poświęconej utworowi „Śmierć Pułkownika” Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz 63. „Jak dziki zwierz przyszło Nieszczęście do człowieka…” (Cyprian Norwid, „Fatum”)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „Fatum” Cypriana Norwida

Leave a comment

Scenariusz 81. W ogrodzie uczuć – Jan Lechoń, „Sprzeczka”, „***(Na niebo wypływają białych chmurek żagle)”

Scenariusz lekcji poświęconej wierszom Jana Lechonia: „Sprzeczka” oraz „***(Na niebo wypływają białych chmurek żagle)”

Leave a comment

Scenariusz 110. Walizka, a w niej… (Adam Zagajewski,„Walizka”)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „Walizka” Adama Zagajewskiego

Leave a comment

Scenariusz 109. Noc, morze i poeta – wokół wiersza Adama Zagajewskiego

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „Noc, morze” Adama Zagajewskiego

Leave a comment

Scenariusz 18 z kartą pracy. Portret zdeformowany, czyli taka jest, a jaka być powinna żona

Scenariusz lekcji poświęconej wyobrażeniom żony i małżeństwa w tekstach kultury (Ignacy Krasicki, „Żona modna”; Adam Mickiewicz, „Żona uparta”)

Leave a comment

Scenariusz 32. Świat magii i fantastyki w „Dziadach”, części II Adama Mickiewicza

Scenariusz lekcji poświęconej „Dziadom”, część II Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz 31 z kartą pracy. Co się wydarzyło nocą w kaplicy? (Adam Mickiewicz, „Dziady”, część II)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Dziadów”, części II Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz 54 z kartą pracy. O pasji życia w niełatwych czasach (Melchior Wańkowicz, „Ziele na kraterze”)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentów „Ziela na kraterze” Melchiora Wańkowicza

Leave a comment

Scenariusz 50 z kartą pracy. Muzyka jest sztuką (koncert Jankiela z „Pana Tadeusza”)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu koncertu Jankiela – fragmentu „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz 56. „Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo”. Sposoby walki Polaków z wrogiem w świetle „Kamieni na szaniec”

Scenariusz lekcji poświęcony „Kamieniom na szaniec” Aleksandra Kamińskiego

Leave a comment

Scenariusz 55 z kartą pracy. Ludzie, miejsca i fakty w powieści „Kamienie na szaniec”

Scenariusz lekcji poświęconej „Kamieniom na szaniec” Aleksandra Kamińskiego

Leave a comment

Scenariusz 67. „Mały Książę” – opowiastka dla dzieci czy mądra baśń dla wszystkich?

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu lektury „Mały Książę” Antoine’a de Saint-Exupery’ego

Leave a comment

Scenariusz 66. „Stajesz się na zawsze odpowiedzialny za to, co oswoiłeś”. Obraz miłości i przyjaźni w „Małym Księciu”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu lektury „Mały Książę” Antoine’a de Saint-Exupery’ego

Leave a comment

Scenariusz 65 z kartą pracy. „Ludzie odlegli jak planety”. Świat małych i dużych w „Małym Księciu”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu lektury „Mały Książę” Antoine’a de Saint-Exupery’ego

Leave a comment

Scenariusz 88. Co możemy znaleźć w „Balladynie”? Wielopłaszczyznowość dramatu Juliusza Słowackiego

Scenariusz lekcji poświęconej „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Leave a comment

Scenariusz 87. Tropem zbrodni i kłamstwa, czyli do czego doprowadziła Balladynę żądza władzy

Scenariusz lekcji poświęconej „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Leave a comment

Scenariusz 86. Fantastyka i magia w „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Scenariusz lekcji poświęconej „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Leave a comment

Scenariusz 98. Pochwała czy krytyka rzeczywistości ukazanej w „Zemście”?

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Zemsty” Aleksandra Fredry

Leave a comment

Scenariusz 85 z kartą pracy. Jak ogień i woda. O relacji dwóch sióstr z wdowiej chary

Scenariusz lekcji poświęconej „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Leave a comment

Scenariusz 96 z kartą pracy. „Zemsta” Fredry – komedia charakterów, komedia intrygi

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Zemsty” Aleksandra Fredry

Leave a comment

Scenariusz 97. Kto się na kim mści i dlaczego? (Aleksander Fredro, „Zemsta”)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Zemsty” Aleksandra Fredry

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555