• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Wychowanie fizyczne. Scenariusze zajęć na wrzesień i październik. Klasa 1.

Scenariusze zajęć wychowania fizycznego dla klasy 1 zawierają: temat zajęć, zadania dla uczniów, czynności uczniów, czas wykonania ćwiczeń, propozycję animacji przestrzeni oraz zestaw potrzebnych pomocy dydaktycznych, sposoby indywidualizacji oraz oceny osiagnięć uczniów.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 56. Кто кем работает? – ćwiczenia w czytaniu. Użycie czasowników работать, подрабатывать, стать (кем?) w zdaniach. Kształtowanie umiejętności czytania I rozumienia wypowiedzi.

Leave a comment

Scenariusz nr 68. „Dzień jeden w roku”, sł. K. Dzikowski

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu piosenki „Dzień jeden w roku”, sł. K. Dzikowski

Leave a comment

Scenariusz nr 67. „Pieśń o wodzu miłym”, sł. W. Biernacki

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Pieśni o wodzu miłym”, sł. W. Biernacki

Leave a comment

Scenariusz nr 66. Hanna Łochocka, „Płoną świeczki”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza Hanny Łochockiej „Płoną świeczki”

Leave a comment

Scenariusz nr 71. Joanna Kulmowa, „Kiedy radość…”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza Joanny Kulmowej „Kiedy radość…”

Leave a comment

Scenariusz nr 69. „Mędrcy świata”, sł. S. Bortkiewicz

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu kolędy „Mędrcy świata”

Leave a comment

Scenariusz nr 70. „Marsz Zaporczyków”, sł. S. Gabriołek

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu pieśni „Marsz Zaporczyków”, sł. S. Gabriołek

Leave a comment

Scenariusz nr 72. „Witaj, majowa jutrzenko”, sł. R. Suchodolski

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu pieśni „Witaj, majowa jutrzenko”, sł. R. Suchodolski

Leave a comment

Scenariusz 24. „Pan od przyrody”, czyli o nauczycielu idealnym

Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Pan od przyrody” Zbigniewa Herberta

Leave a comment

Scenariusz 25. Bitwa czasownikowa. Powtórzenie wiadomości o czasowniku

Scenariusz lekcji poświęconej powtórzeniu wiadomości na temat czasownika

Leave a comment

Scenariusz 9 z kartą pracy. Jak ludzie komunikują się ze sobą?

Scenariusz lekcji poświęconej komunikacji miedzyludzkiej

Leave a comment

Scenariusz 19. Siódme – nie kradnij, lecz cytuj!

Scenariusz lekcji poświęconej funkcji cytatów oraz zasadom poprawnego cytowania

Leave a comment

Scenariusz 11 z kartą pracy. Intencja i cel wypowiedzi a grzeczność językowa

Scenariusz lekcji poświęconej zagadnieniom intencji i celu wypowiedzi oraz grzeczności językowej

Leave a comment

Scenariusz 39. Najwyższe wtajemniczenie, czyli o wypowiedzeniu wielokrotnie złożonym

Scenariusz lekcji poświęconej wypowiedzeniom wielokrotnie złożonym

Leave a comment

Scenariusz 37. Co mówi składnia o składaniu zdań, czyli powtórzenie wiadomości o wypowiedzeniu złożonym

Scenariusz lekcji poświęconej powtórzeniu wiadomości o wypowiedzeniu złożonym

Leave a comment

Scenariusz 38. „Idąc bez celu, nie pilnując drogi, sam nie pojmuję, jak w twe zajdę progi”. Imiesłowowy równoważnik zdania

Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowowym równoważnikom zdania

Leave a comment

Scenariusz 36. Jak idzie Idzie? Homonimy

Scenariusz lekcji poświęconej homonimom

Leave a comment

Scenariusz 27. Wypiwszy herbatę i zjadłszy sałatkę, wyszedł, pogwizdując. Imiesłowy przysłówkowe

Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowom przysłówkowym

Leave a comment

Scenariusz 26. Między czasownikiem a przymiotnikiem. Imiesłowy przymiotnikowe

Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowom przymiotnikowym

Leave a comment

Scenariusz 91. Czytelnik czyta w czytelni poczytne czasopismo, czyli o wyrazach podstawowych i pochodnych

Scenariusz lekcji poświęconej tworzeniu nowych wyrazów i funkcjom formantów

Leave a comment

Scenariusz 59 z kartą pracy. Różne języki polskie

Scenariusz lekcji poświęconej zróżnicowaniu języka i odmianom o ograniczonym zasięgu (odmiany terytorialne, zawodowe, środowiskowe)

Leave a comment

Scenariusz 62. Kiedy mowa zależna, a kiedy niezależna?

Scenariusz lekcji poświęconej mowie zależnej i niezależnej

Leave a comment

Scenariusz 51. I ty zostaniesz recenzentem!

Scenariusz lekcji poświęconej budowie i tworzeniu recenzji

Leave a comment

Scenariusz 93. Co złożone, co zestawione, a co zrośnięte? O wyrazach złożonych

Scenariusz lekcji poświęconej wyrazom złożonym

Leave a comment

Scenariusz 92. Słownikowi krewni, czyli rodzina wyrazów

Scenariusz lekcji poświęconej rodzinie wyrazów

Leave a comment

Scenariusz 107. Ćwiczymy przekształcanie tekstów

Scenariusz lekcji poświęconej różnym sposobom przekształcania tekstu

Leave a comment

Scenariusz 101. NIP dla ZUS-u i BOR w ONZ. Skrótowce

Scenariusz lekcji poświęconej skrótowcom

Leave a comment

Scenariusz 100. Skróty

Scenariusz lekcji poświęconej skrótom

Leave a comment

Scenariusz 5 z kartą pracy. Skąd się wzięła literatura?

Scenariusz lekcji poświęconej źródłom literatury i historii piśmiennictwa

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555