• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz nr 50. Legendarne potwory

Scenariusz lekcji poświęconej ćwiczeniom słownikowym oraz tworzeniu herbów

Leave a comment

Scenariusz nr 4. Kraina języka. Litera. Głoska. Sylaba.

Scenariusz lekcji poświęconej sylabom

Leave a comment

Scenariusz nr 51. Artur Oppman, „Złota kaczka”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu legendy „Złota kaczka” Artura Oppmana

Leave a comment

Scenariusz nr 54. Joanna Kulmowa, „Mamy mamę”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „Mamy mamę” z okazji zbliżającego się Dnia Matki

Leave a comment

Scenariusz nr 52. Małgorzata Szyszko-Kondej, „Ciocia Alusia nie zaśnie bez smoczka”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu tekstu „Ciocia Alusia nie zaśnie bez smoczka” Małgorzaty Szyszko-Kondej

Leave a comment

Scenariusz nr 53. Julian Tuwim, „Spóźniony słowik”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „Spóźniony słowik” Juliana Tuwima

Leave a comment

Scenariusz nr 56. Anna Onichimowska „Krzysztofa Pączka droga do sławy”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu tekstu „Krzysztofa Pączka droga do sławy”

Leave a comment

Scenariusz nr 57. Adam Mickiewicz „Powrót taty”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu ballady „Powrót taty” Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz nr 55. Tove Jansson, „Opowiadanie o niewidzialnym dziecku”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Opowiadania o niewidzialnym dziecku” autorstwa Tove Jansson

Leave a comment

Scenariusz nr 59. List

Scenariusz lekcji poświęconej nauce pisania listów

Leave a comment

Scenariusz nr 58. Astrid Lindgren, „Bracia Lwie Serce”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu lektury „Bracia Lwie Serce”

Leave a comment

Scenariusz nr 5. Jean-Jacques Sempé, René Goscinny, „Tajemny szyfr”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu tekstu „Tajemny szyfr” autorstwa Jean-Jacques Sempé, René Goscinny

Leave a comment

Scenariusz nr 60. Małgorzata Szyszko-Kondej, „Napiszę książkę o III B, ale na pewno nie sama…”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu tekstu „Napiszę książkę o III B, ale na pewno nie sama…” Małgorzaty Szyszko-Kondej

Leave a comment

Scenariusz nr 62. Wielka litera. Agnieszka Frączek, „Trudne sąsiedztwo”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu wiersza „Trudne sąsiedztwo” Agnieszki Frączek oraz nauce użycia wielkiej litery

Leave a comment

Scenariusz nr 61. Anatol Stern, „O tym, co jest najpiękniejsze na świecie”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu tekstu „O tym, co jest najpiękniejsze na świecie” Anatola Sterna

Leave a comment

Scenariusz nr 63. Ignacy Krasicki, „Przyjaciele”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu utworu „Przyjaciele” Ignacego Krasickiego

Leave a comment

Scenariusz nr 64. Maria Terlikowska, „Ziółko”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu tekstu „Ziółko” Marii Terlikowskiej

Leave a comment

Scenariusz nr 65. Astrid Lindgren, „Ronja, córka zbójnika”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu lektury „Ronja, córka zbójnika” oraz tworzeniu komiksu.

Leave a comment

Scenariusz nr 6. Rodzaje słowników: słownik ortograficzny

Scenariusz lekcji poświęconej nauce korzystania ze słownika ortograficznego

Leave a comment

Scenariusz nr 8. Rodzaje słowników: słownik języka polskiego, słownik wyrazów obcych.

Scenariusz lekcji poświęconej nauce korzystania ze słownika języka polskiego oraz słownika języków obcych

Leave a comment

Scenariusz nr 7. Grzegorz Kasdepke, „Syn Nima”

Scenariusz lekcji poświęconej nauce korzystania ze słownika wyrazów bliskoznacznych oraz omówieniu opowiadania „Syn Nima” Grzegorza Kasdepke

Leave a comment

Scenariusz nr 9. Tytułowa szkoła z marzeń

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu lektury „Akademia pana Kleksa”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (X). „Primo loco”, czyli na pierwszym miejscu. „Pan Tadeusz” – epopeja narodowa

Scenariusz lekcji przedstawiającej „Pana Tadeusza” jako epopeję narodową oraz poświęconej dyskusji nad znaczeniem i symboliką tego dzieła

Leave a comment

Scenariusze lekcji. Technika na co dzień. Klasy 4–6

Plik zawiera scenariusze lekcji: przedstawia cele i plan zajęć, metody pracy, propozycje materiałów dydaktycznych, przykładowe realizacje poleceń z podręcznika oraz kart pracy.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł I. Temat 1: Poznanie sposobów oznakowania niebezpieczeństw

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej zasad i sposobów oznakowania niebezpieczeństw oraz zasad bezpiecznego zachowania. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 2. Na nitkach babiego lata. Akompaniowanie na gitarze. Metrum 6/8

Leave a comment

Scenariusz lekcji 1. Zatrzymać lato w piosence. Tworzenie tekstu do podanego rytmu. Odczytywanie elementów notacji muzycznej

Leave a comment

Scenariusz lekcji 5. Otacza nas świat dźwięków. Odgłosy i przestrzenie dźwiękowe. Zagrożenie hałasem i prawa innych do ciszy

Leave a comment

Scenariusz lekcji 3. Faktura polifoniczna i homofoniczna

Leave a comment

Scenariusz lekcji 4. Demokracja czy absolutyzm – polifonia i homofonia cd.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555