Scenariusz lekcji poświęconej przedstawieniu antagonistycznych rodów w „Panu Tadeuszu”
Archives
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Dziady”, cz. II (II). Spotkanie dwóch światów
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu świata przedstawionego w „Dziadach” cz. II oraz interpretacji wiersza „Upiór”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Fredro „Zemsta” (III). Spleceni wątkami… Czyli nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fabuły „Zemsty” Aleksandra Fredry
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Arkady Fiedler „Dywizjon 303” (III). Bitwa ostatniej nadziei. 15 września 1940 r. na londyńskim niebie
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu bitwy o Anglię w „Dywizjonie 303”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Karol Dickens „Opowieść wigilijna” (II). Czy złoto szczęście czyni? Rozważania o bohaterze „Opowieści wigilijnej” i roli pieniądza w życiu człowieka
Scenariusz lekcji poświęconej scharakteryzowaniu głównego bohatera „Opowieści wigilijnej”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Antoine de Saint-Exupéry „Mały Książę” (III). Konfrontacja dwóch światów
Scenariusz lekcji poświęconej scharakteryzowaniu Ziemi i jej mieszkańców przedstawionychw lekturze „Mały książę”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (III). „O dwa tysiące kroków zamek stał za domem”. Dramatyczna opowieść o dziedzictwie Horeszków
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu sporu w „Panu Tadeuszu”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Dziady”, cz. II (III). Osądzić ziemskie życie. Problematyka moralna II części „Dziadów”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu problematyki moralnej w II części „Dziadów”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Fredro „Zemsta” (IV). „Tych dwóch ludzi – ogień, woda”. Porównanie głównych bohaterów „Zemsty”
Scenariusz lekcji poświęconej porównaniu głównych bohaterów „Zemsty”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Arkady Fiedler „Dywizjon 303” (IV). Pomniki chwały
Scenariusz lekcji poświęconej poznaniu historii lotników z Dywizjonu 303
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Latarnik” (III). Ojczyzna w książce zamknięta. Przebudzenie Skawińskiego
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu przeżyć tytułowego bohatera „Latarnika”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Karol Dickens „Opowieść wigilijna” (III). Kuracja duchowa, którą Dickens przepisał swojemu bohaterowi
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu przemiany głównego bohatera „Opowieści wigilijnej”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Ernest Hemingway „Stary człowiek i morze” (III). i morze…
Scenariusz lekcji poświęconej scharakteryzowaniu bohaterów oraz rekonstrukcji fabuły opowiadania „Stary człowiek i morze”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (IV). „Jako robak w prochu…” – spowiedź Jacka Soplicy
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu postaci Jacka Soplicy
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Dziady”, cz. II (IV). Na deskach teatru z dramatem romantycznym
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu dramatu romantycznego oraz zagadnień związanych z teatrem
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Latarnik” (IV). „Latarnik” – arcydzieło kompozycji
Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji „Latarnika”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Ernest Hemingway „Stary człowiek i morze” (IV). Metafora ludzkiego losu
Scenariusz lekcji poświęconej symbolice w opowiadaniu „Stary człowiek i morze”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Antoine de Saint-Exupéry „Mały Książę” (IV). Aby życie nabrało sensu i blasku. O miłości i przyjaźni według Małego Księcia
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu poglądów tytułowego bohatera „Małego księcia”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (V). W roli oratora. Na wokandzie sprawa Soplicy
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu mowy Gerwazego w „Panu Tadeuszu”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Dziady”, cz. II (V). „Szkolne »Dziady«”, czyli gry z konwencją literacką
Scenariusz lekcji poświęconej parodii „Dziadów” cz. II
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (IX). Historia na kartach „Pana Tadeusza”. Echa wielkich wydarzeń
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu tła historycznego w „Panu Tadeuszu”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Fredro „Zemsta” (V). Każdy akt śmieszy. O komizmie sytuacyjnym i językowym
Scenariusz lekcji poświęconej komizmowi w „Zemście”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Karol Dickens „Opowieść wigilijna” (IV). Uczynić świat piękniejszym! Podsumowanie pracy z lekturą
Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji „Opowieści wigilijnej”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Antoine de Saint-Exupéry „Mały Książę” (VI). Wypowiedzieć się na forum. Podsumowanie pracy z lekturą
Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu pracy z lekturą „Mały Książę”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (VI). „Na Litwie, chwała Bogu, stare obyczaje…”. W gościnie u Sędziego Soplicy
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu kultury i obyczajów przedstawionych w „Panu Tadeuszu”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Fredro „Zemsta” (VI). „Jestem Papkin – lew Północy, rotmistrz sławny i kawaler”. O komizmie postaci
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu komizmu Papkina
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Ernest Hemingway „Stary człowiek i morze” (V). „Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać”
Scenariusz lekcji poświęconej rozważaniom nad cytatem „Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Antoine de Saint-Exupéry „Mały Książę” (V). W tej książce wszystko jest znakiem. O symbolach w „Małym Księciu”
Scenariusz lekcji poświęconej symbolom w „Małym księciu”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (VIII). Koncert nad koncertami
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu koncertu Jankiela oraz środków stylistycznych w „Panu Tadeuszu”
Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (VII). Przyroda bohaterem. Niezwykłe opisy w „Panu Tadeuszu”
Scenariusz lekcji poświęconej analizie środków stylistycznych w „Panu Tadeuszu”