• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz 31 z kartą pracy. Co się wydarzyło nocą w kaplicy? (Adam Mickiewicz, „Dziady”, część II)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Dziadów”, części II Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz 54 z kartą pracy. O pasji życia w niełatwych czasach (Melchior Wańkowicz, „Ziele na kraterze”)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentów „Ziela na kraterze” Melchiora Wańkowicza

Leave a comment

Scenariusz 50 z kartą pracy. Muzyka jest sztuką (koncert Jankiela z „Pana Tadeusza”)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu koncertu Jankiela – fragmentu „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz 56. „Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo”. Sposoby walki Polaków z wrogiem w świetle „Kamieni na szaniec”

Scenariusz lekcji poświęcony „Kamieniom na szaniec” Aleksandra Kamińskiego

Leave a comment

Scenariusz 55 z kartą pracy. Ludzie, miejsca i fakty w powieści „Kamienie na szaniec”

Scenariusz lekcji poświęconej „Kamieniom na szaniec” Aleksandra Kamińskiego

Leave a comment

Scenariusz 66. „Stajesz się na zawsze odpowiedzialny za to, co oswoiłeś”. Obraz miłości i przyjaźni w „Małym Księciu”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu lektury „Mały Książę” Antoine’a de Saint-Exupery’ego

Leave a comment

Scenariusz 67. „Mały Książę” – opowiastka dla dzieci czy mądra baśń dla wszystkich?

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu lektury „Mały Książę” Antoine’a de Saint-Exupery’ego

Leave a comment

Scenariusz 65 z kartą pracy. „Ludzie odlegli jak planety”. Świat małych i dużych w „Małym Księciu”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu lektury „Mały Książę” Antoine’a de Saint-Exupery’ego

Leave a comment

Scenariusz 88. Co możemy znaleźć w „Balladynie”? Wielopłaszczyznowość dramatu Juliusza Słowackiego

Scenariusz lekcji poświęconej „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Leave a comment

Scenariusz 87. Tropem zbrodni i kłamstwa, czyli do czego doprowadziła Balladynę żądza władzy

Scenariusz lekcji poświęconej „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Leave a comment

Scenariusz 86. Fantastyka i magia w „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Scenariusz lekcji poświęconej „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Leave a comment

Scenariusz 98. Pochwała czy krytyka rzeczywistości ukazanej w „Zemście”?

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Zemsty” Aleksandra Fredry

Leave a comment

Scenariusz 85 z kartą pracy. Jak ogień i woda. O relacji dwóch sióstr z wdowiej chary

Scenariusz lekcji poświęconej „Balladynie” Juliusza Słowackiego

Leave a comment

Scenariusz 96 z kartą pracy. „Zemsta” Fredry – komedia charakterów, komedia intrygi

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Zemsty” Aleksandra Fredry

Leave a comment

Scenariusz 97. Kto się na kim mści i dlaczego? (Aleksander Fredro, „Zemsta”)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Zemsty” Aleksandra Fredry

Leave a comment

Scenariusz 21. Czego poszuliwali członkowie Stowarzyszenia Umarłych Poetów?

Scenariusz lekcji poświęconej powieści Nancy H. Kleinbaum „Stowarzyszenie Umarłych Poetów”

Leave a comment

Scenariusz 14. Moim zdaniem, czyli jak wyrazić swoją opinię

Scenariusz lekcji poświęconej sposobom wyrażania własnej opinii

Leave a comment

Scenariusz 22. Po co ludziom poezja? – rozważania na podstawie„Stowarzyszenia Umarłych Poetów”

Scenariusz lekcji poświęconej powieści Nancy H. Kleinbaum „Stowarzyszenie Umarłych Poetów”

Leave a comment

Scenariusz 20. O uczniach i nauczycielach z Akademii Weltona

Scenariusz lekcji poświęconej powieści Nancy H. Kleinbaum „Stowarzyszenie Umarłych Poetów”

Leave a comment

Scenariusz 15. Uczymy się dyskutować

Scenariusz lekcji poświęconej dyskusji

Leave a comment

Scenariusz 48. Między książką a ekranem

Scenariusz lekcji poświęconej problemowi wzajemnych inspiracji kina i literatury

Leave a comment

Scenariusz 47. Sztuka opowiadania, czyli co zrobić, aby inni nas słuchali

Scenariusz lekcji poświęconej zasadom tworzenia wypowiedzi

Leave a comment

Scenariusz 46. Co się właściwie zdarzyło i co narrator „Opowieści wigilijnej” o tym wie?

Scenariusz lekcji poświęconej „Opowieści wigilijnej” Karola Dickensa

Leave a comment

Scenariusz 52 z kartą pracy. Dlaczego Mickiewicz uśmiercił Ordona?

Scenariusz lekcji poświęconej „Reducie Ordona” Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz 33 z kartą pracy. Warsztaty teatralne dla początkujących

Scenariusz lekcji poświęconej przygotowaniu scenicznej realizacji „Dziadów”, części II Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz 75 z kartą pracy. Agatha Christie – królowa kryminału

Scenariusz lekcji poświęconej powieści Kryminalnej „Tajemniczy przeciwnik” Agathy Christie

Leave a comment

Scenariusz 77 z kartą pracy. Tuppence, Tommy i inni detektywi

Scenariusz lekcji poświęconej powieści kryminalnej „Tajemniczy przeciwnik” Agathy Christie

Leave a comment

Scenariusz 76. Kim jest tajemniczy przeciwnik?

Scenariusz lekcji poświęconej powieści kryminalnej „Tajemniczy przeciwnik” Agathy Christie

Leave a comment

Scenariusz 28. O argumentowaniu i rozprawce

Scenariusz lekcji poświęconej nauce redagowania rozprawki

Leave a comment

Scenariusz 84. Ćwiczymy streszczanie tekstu

Scenariusz lekcji poświęconej ćwiczeniu streszczania tekstu

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555