• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Karol Dickens „Opowieść wigilijna” (II). Czy złoto szczęście czyni? Rozważania o bohaterze „Opowieści wigilijnej” i roli pieniądza w życiu człowieka

Scenariusz lekcji poświęconej scharakteryzowaniu głównego bohatera „Opowieści wigilijnej”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Antoine de Saint-Exupéry „Mały Książę” (III). Konfrontacja dwóch światów

Scenariusz lekcji poświęconej scharakteryzowaniu Ziemi i jej mieszkańców przedstawionychw lekturze „Mały książę”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (III). „O dwa tysiące kroków zamek stał za domem”. Dramatyczna opowieść o dziedzictwie Horeszków

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu sporu w „Panu Tadeuszu”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Dziady”, cz. II (III). Osądzić ziemskie życie. Problematyka moralna II części „Dziadów”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu problematyki moralnej w II części „Dziadów”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Fredro „Zemsta” (IV). „Tych dwóch ludzi – ogień, woda”. Porównanie głównych bohaterów „Zemsty”

Scenariusz lekcji poświęconej porównaniu głównych bohaterów „Zemsty”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Arkady Fiedler „Dywizjon 303” (IV). Pomniki chwały

Scenariusz lekcji poświęconej poznaniu historii lotników z Dywizjonu 303

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Latarnik” (III). Ojczyzna w książce zamknięta. Przebudzenie Skawińskiego

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu przeżyć tytułowego bohatera „Latarnika”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Karol Dickens „Opowieść wigilijna” (III). Kuracja duchowa, którą Dickens przepisał swojemu bohaterowi

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu przemiany głównego bohatera „Opowieści wigilijnej”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Ernest Hemingway „Stary człowiek i morze” (III). i morze…

Scenariusz lekcji poświęconej scharakteryzowaniu bohaterów oraz rekonstrukcji fabuły opowiadania „Stary człowiek i morze”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (IV). „Jako robak w prochu…” – spowiedź Jacka Soplicy

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu postaci Jacka Soplicy

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Dziady”, cz. II (IV). Na deskach teatru z dramatem romantycznym

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu dramatu romantycznego oraz zagadnień związanych z teatrem

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Henryk Sienkiewicz „Latarnik” (IV). „Latarnik” – arcydzieło kompozycji

Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji „Latarnika”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Ernest Hemingway „Stary człowiek i morze” (IV). Metafora ludzkiego losu

Scenariusz lekcji poświęconej symbolice w opowiadaniu „Stary człowiek i morze”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Antoine de Saint-Exupéry „Mały Książę” (IV). Aby życie nabrało sensu i blasku. O miłości i przyjaźni według Małego Księcia

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu poglądów tytułowego bohatera „Małego księcia”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (V). W roli oratora. Na wokandzie sprawa Soplicy

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu mowy Gerwazego w „Panu Tadeuszu”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Dziady”, cz. II (V). „Szkolne »Dziady«”, czyli gry z konwencją literacką

Scenariusz lekcji poświęconej parodii „Dziadów” cz. II

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (IX). Historia na kartach „Pana Tadeusza”. Echa wielkich wydarzeń

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu tła historycznego w „Panu Tadeuszu”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Fredro „Zemsta” (V). Każdy akt śmieszy. O komizmie sytuacyjnym i językowym

Scenariusz lekcji poświęconej komizmowi w „Zemście”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Karol Dickens „Opowieść wigilijna” (IV). Uczynić świat piękniejszym! Podsumowanie pracy z lekturą

Scenariusz lekcji poświęconej analizie i interpretacji „Opowieści wigilijnej”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Antoine de Saint-Exupéry „Mały Książę” (VI). Wypowiedzieć się na forum. Podsumowanie pracy z lekturą

Scenariusz lekcji poświęconej podsumowaniu pracy z lekturą „Mały Książę”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (VI). „Na Litwie, chwała Bogu, stare obyczaje…”. W gościnie u Sędziego Soplicy

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu kultury i obyczajów przedstawionych w „Panu Tadeuszu”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Aleksander Fredro „Zemsta” (VI). „Jestem Papkin – lew Północy, rotmistrz sławny i kawaler”. O komizmie postaci

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu komizmu Papkina

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Ernest Hemingway „Stary człowiek i morze” (V). „Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać”

Scenariusz lekcji poświęconej rozważaniom nad cytatem „Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Antoine de Saint-Exupéry „Mały Książę” (V). W tej książce wszystko jest znakiem. O symbolach w „Małym Księciu”

Scenariusz lekcji poświęconej symbolom w „Małym księciu”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (VIII). Koncert nad koncertami

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu koncertu Jankiela oraz środków stylistycznych w „Panu Tadeuszu”

Leave a comment

Scenariusz lekcji związanej z lekturą. Adam Mickiewicz „Pan Tadeusz” (VII). Przyroda bohaterem. Niezwykłe opisy w „Panu Tadeuszu”

Scenariusz lekcji poświęconej analizie środków stylistycznych w „Panu Tadeuszu”

Leave a comment

Poradnik nauczyciela. Myśli i słowa. Scenariusze lekcji literackich i kulturowych

1 Comment

Scenariusz lekcji. Moduł I. Temat 5: Język techniczny – zrozumiały i użyteczny

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej sporządzania dokumentacji technicznej, czytania rysunków technicznych. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł I. Temat 4: Staranne planowanie to dobra organizacja pracy

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej ergonomii, planowania i organizacji pracy. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł I. Temat 2: Poznanie zasad bezpiecznej turystyki i rekreacji

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej zasad bezpiecznej turystyki i rekreacji. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji. Omawia zasady bezpieczeństwa podczas wycieczek rowerowych, korzystania z kąpielisk czy wypoczynku zimowego.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555