• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji 12. Szukamy sensu i głębokich treści sztuki współczesnej. „Działanie, ruch, taniec i abstrakcja – wspólny obraz”, „Opakowanie owocowego jogurtu” lub „Moje pasje, zainteresowania, mój świat – projekt asamblażu”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 11. Przyczyny i formy przemian w architekturze I połowy XX wieku.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 10. Piękno prostych form. „Moja rzeźba kubistyczna”. „Moja rzeźba organiczna”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 16. Tworzymy zaskakujące obiekty sztuki, czyli o pięknie starego przedmiotu połączonego z obrazem

Leave a comment

Scenariusz lekcji 14. Projekt asamblażu lub instalacji – przeciw przemocy i wykluczeniu

Leave a comment

Scenariusz lekcji 15. Happening i performance, akcja plastyczna, environment – czyli jesteśmy w środku dzieła sztuki. „ochrona ginących gatunków”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 17. Wycieczka. Rysujemy z natury. Co jest ważniejsze – obserwacja rzeczywistości, interpretowanie świata po swojemu, czy też inspirowanie się naturą?

Leave a comment

Scenariusz lekcji 13. „Moje dzieło land art, mój emballage” lub „Pozdrowienia z… – moje dzieło sztuki publicznej”, „Obraz liter i słów”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 18. O historii fotografii i jej rodzajach.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 22. Film – twórcy i środki wyrazu. „Daleko i blisko – plany filmowe. Znaczenie otoczenia, znaczenie postaci” (szkic)

Leave a comment

Scenariusz lekcji 19. Nastrój przedstawienia – postać teatralna, dekoracje, rekwizyty i światło na scenie. „Opuszczona i podniesiona kurtyna” (projekt kurtyny teatralnej)

Leave a comment

Scenariusz lekcji 21. Szkolny happening, akcja plastyczna lub performance o treściach ekologicznych. „Życie w krajobrazie z odpadów – miasto, rośliny, zwierzęta”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 2. Ciekawie rozmieszczone trójwymiarowe przedmioty, bliskie i oddalone – powtórzenie o światłocieniu, przestrzeni w obrazie i kompozycji. „Jabłko. Jabłoń. Sad”, „Zwierzęta z sześcianów”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 27. Architektura współczesna. Ukryć czy pokazać funkcję? Porównanie rzeźby i architektury. „Budowla jak abstrakcyjna rzeźba.” „Budowla jak ażurowa forma przestrzenna i „Rusztowanie”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 20. Nastrój i światło w teatrze. Postać teatralna – kostium, maska, kukiełka, marionetka. Rekwizyty zmieniają bieg wydarzeń

Leave a comment

Scenariusz lekcji 26. Rynek sztuki. Prawo autorskie. Katalog wystawy, zaproszenie na wernisaż i informacja prasowa o wystawie

Leave a comment

Scenariusz lekcji 25. Grafika użytkowa, plakat. Projekt słupa ogłoszeniowego albo tablicy. Z plakatem zapraszającym na film lub koncert

Leave a comment

Scenariusz lekcji 24. Komputer jako narzędzie artystyczne. Multimedialna prezentacja o regionie. „abstrakcja” (grafika komputerowa)

Leave a comment

Scenariusz lekcji 23. Rodzaje filmu, film animowany. Wymyślamy postacie i uczymy je poruszania się w wymyślonym świecie

Leave a comment

Scenariusz lekcji 30. Powtórzenie wiadomości: dziedziny sztuki, rodzaje tradycyjnych i współczesnych dzieł, tematy w plastyce. Quiz – pytania lub gra planszowa lub kolorowe prezentacje

Leave a comment

Scenariusz lekcji 29. Powtórzenie wiadomości: język plastyki, środki artystycznego wyrazu, którymi posługujemy się, tworząc kompozycje plastyczne. Quiz – pytania lub gra planszowa

Leave a comment

Scenariusz lekcji 3. Wszyscy artyści rysują. O dziedzinach plastyki. Zabawa plastyczna – rozmowa między artystami różnych dziedzin sztuki: o wyższości…

Leave a comment

Scenariusz lekcji 5. Uchwycić chwilę. Pasja, wrażenie, refleksja „Widok przez promienie słońca”, „Kolorowe tancerki”, „Noc z tańczącymi gwiazdami”, „Krajobraz ze stożków walców i kul”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 28. Wnętrze. Jak mieszkano dawniej, jak mieszkamy dziś – co się zmienia?

Leave a comment

Scenariusz lekcji 6. Prawda i przesłanie, symbol i metafora. „Dokąd porwano królewnę?”, „Lalki, czyli dwa obrazy życia w dziele”, „Osoba jako symbol uczuć, zjawisk i żywiołów”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 4. Sposoby interpretacji świata w dziele sztuki – podobieństwo, wyraz, uproszczenie.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 8. Nowe spojrzenie na przestrzeń i formę przedmiotów. Kolaż – ulubiona technika kubistów. Gdy plamy stają się tematem obrazów. „Martwa natura z instrumentem muzycznym” lub „Co nam w duszy gra? – mój obraz abstrakcyjny”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 7. „Dzikie kolory”, głębia przeżyć. Po co i dlaczego zmieniamy kolory, kształty, kompozycję? „Drzewo i człowiek widziane przez fowistę i ekspresjonistę”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 9. Niezwykłe proporcje i zestawienia przedmiotów. „Baśniowy, nierealny sen”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Czas teraźniejszy czasowników

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555