• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji: Anna Onichimowska „Duch starej kamienicy”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Bolesław Leśmian „Przygody Sindbada Żeglarza”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Kazimierz Szymeczko „A to historia”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Konstanty Ildefons Gałczyński „Małe kina”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Bohdan Butenko „Jaś i Małgosia”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Alfred Szklarski „Tomek na wojennej ścieżce”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Józef Wybicki „Mazurek Dąbrowskiego”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Karol May „Winnetou”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Beata Ostrowicka „Eliksir przygód”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Liczba i rodzaj przymiotnika

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Czasownik i jego znaczenie

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Liliana Bardijewska „Dom ośmiu tajemnic”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Liczba i rodzaj rzeczownika

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Kazimierz Władysław Wójcicki „O Waligórze i Wyrwidębie”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Mikołaj Łoziński „Bajki dla Idy”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Michael Ende „Nie kończąca się historia”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Ludwik Jerzy Kern „Bajka o Starym i Nowym Roku”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Mark Twain „Przygody Tomka Sawyera”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Małgorzata Strękowska-Zaremba „Detektyw Kefirek na tropie kościotrupa”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Mowa znaków

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Małgorzata Musierowicz „Szósta klepka”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Małgorzata Strzałkowska „Kosze pełne snów”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: O mowie niewerbalnej

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Maciej Wojtyszko „Bolek i Lolek. Straszne skutki oglądania telewizji”

Leave a comment

Scenariusz lekcji: O sylabach

Leave a comment

Scenariusz lekcji: O różnych funkcjach głoski i

Leave a comment

Scenariusz lekcji: O różnych wypowiedzeniach i intencjach mówiącego

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Pisownia „nie” z różnymi częściami mowy

Leave a comment

Scenariusz lekcji: O związkach wyrazowych w zdaniu

Leave a comment

Scenariusz lekcji: Pisownia wyrazów małą i wielką literą

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555