Archives
Scenariusz lekcji 5. Główne nurty polityczne w Europie w pierwszej połowie XIX w.
Scenariusz lekcji 13. Powstanie listopadowe
Scenariusz lekcji 12. Królestwo Polskie dobie konstytucyjnej (1815–1830)
Scenariusz lekcji 28. Przemiany gospodarczo-społeczne na ziemiach polskich w drugiej połowie XIX w.
Scenariusz lekcji 21. Stany Zjednoczone Ameryki w drugiej połowie XIX w.
Scenariusz lekcji 16. Ziemie polskie i Polacy podczas Wiosny Ludów
Scenariusz lekcji 15. Ziemie zaboru pruskiego i austriackiego w latach 1815–1846
Scenariusz lekcji 49. Demokratyczne państwa Zachodu: Francja, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone
Scenariusz lekcji 41. Ukształtowanie się ładu wersalsko-waszyngtońskiego
Scenariusz lekcji 37. Dwie rewolucje i wojna domowa w Rosji
Scenariusz lekcji 30. Masowe ruchy polityczne na ziemiach polskich u schyłku XIX w.
Scenariusz lekcji 54. II Rzeczpospolita w okresie rządów sanacji (1926–1939)
Scenariusz lekcji 53. II Rzeczpospolita w okresie rządów parlamentarnych (1918–1926)
Scenariusz lekcji 52. Kształtowanie się granic odrodzonej Rzeczypospolitej
Scenariusz lekcji 50. Ku wojnie – rozpad systemu wersalsko-waszyngtońskiego
Scenariusz lekcji 55. Przemiany gospodarcze w międzywojennej Polsce
Informatyka. Nowa edycja. Klasa 3. Wskazówki metodyczne do rozdziału „Algorytmika i programowanie w Pythonie/C++”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do rozdziału „Algorytmika i programowanie w Pythonie/C++”
Informatyka. Nowa edycja. Klasa 3. Wskazówki metodyczne do rozdziału „Projekt: zastosowania AI”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do rozdziału „Projekt: zastosowania AI”.
Informatyka. Nowa edycja. Klasa 3. Wskazówki metodyczne do rozdziału „Grafika 3D”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do rozdziału „Grafika 3D”.
Informatyka. Nowa edycja. Klasa 3. Wskazówki metodyczne do rozdziału „E-społeczeństwo”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do rozdziału „E-społeczeństwo”.
Informatyka. Nowa edycja. Klasa 3. Wskazówki metodyczne do rozdziału „Bazy danych”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do rozdziału „Bazy danych”.
Informatyka. Nowa edycja. Klasa 3. Wskazówki metodyczne do rozdziału „W cyfrowym świecie”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do rozdziału „W cyfrowym świecie”.
Scenariusz lekcji 1. Temat lekcji: На уроке
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 6. Temat lekcji: Телефон
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 5. Temat lekcji: Соцсети
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 4. Temat lekcji: Настройки
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 3. Temat lekcji: Планирование
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 2. Temat lekcji: Просыпаться
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 11. Temat lekcji: Мода
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.