• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji. Moduł II. Temat 5: Savoir-vivre przy stole

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej zasad kulturalnego zachowania się przy stole. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł II. Temat 8: Racjonalne korzystanie z instalacji wodno-kanalizacyjnej

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej rozpoznawania elementów instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz racjonalnego i bezpiecznego korzystania z instalacji. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł II. Temat 7: Realizacja projektu – wykonanie świecznika

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej realizacji projektu polegającego na wykonaniu świecznika. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł II. Temat 13: Bezpieczne i ekonomiczne korzystanie z urządzeń gazowych

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej bezpiecznego korzystania z urządzeń gazowych. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł II. Temat 11: Bezpieczne korzystanie z energii elektrycznej

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej instalacji elektrycznej. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł II. Temat 12: Koszty związane z korzystaniem z energii elektrycznej

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej kosztów związanych z korzystaniem z energii elektrycznej. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł II. Temat 14: Realizacja projektu – oszczędność w domu

Plik zawiera propozycje dotyczące realizacji projektu na temat sposobów zmniejszania opłat domowych.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł II. Temat 10: Wyjaśnienie istoty prądu elektrycznego

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej wyjaśnienia istoty prądu elektrycznego, bezpiecznego korzystania z instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł III. Temat 2: Budowa urządzeń technicznych

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej zaznajomienia uczniów z budową i zasadami działania podstawowych podzespołów urządzeń elektromechanicznych. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł III. Temat 1: Klasyfikacja urządzeń technicznych

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej podstawowych kryteriów klasyfikacji urządzeń technicznych – AGD. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł III. Temat 4: Regulacje stosowane w urządzeniach technicznych

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej zaznajomienia uczniów z czujnikami i sposobami regulacji stosowanymi w urządzeniach technicznych – AGD. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł III. Temat 3: Schematy blokowe urządzeń technicznych

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej poznania budowy i zasad działania bloków funkcjonalnych wybranych urządzeń technicznych – AGD. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł III. Temat 5: Bezpieczne korzystanie z urządzeń

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej bezpiecznego korzystania z urządzeń technicznych, analizowania i interpretowania instrukcji obsługi i kart gwarancyjnych. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł III. Temat 6: Urządzenia grzewcze

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej urządzeń grzewczych w domach, budowy m.in. suszarki, kuchenki mikrofalowej. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji. Moduł III. Temat 7: Nowoczesne urządzenia w domu

Plik zawiera scenariusz lekcji dotyczącej budowy i zasad działania nowoczesnych urządzeń w domu. Przedstawia cele lekcji, metody i formy pracy, zestaw środków dydaktycznych, propozycje do poszczególnych części lekcji.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 11. Przyczyny i formy przemian w architekturze I połowy XX wieku.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 12. Szukamy sensu i głębokich treści sztuki współczesnej. „Działanie, ruch, taniec i abstrakcja – wspólny obraz”, „Opakowanie owocowego jogurtu” lub „Moje pasje, zainteresowania, mój świat – projekt asamblażu”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 10. Piękno prostych form. „Moja rzeźba kubistyczna”. „Moja rzeźba organiczna”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 16. Tworzymy zaskakujące obiekty sztuki, czyli o pięknie starego przedmiotu połączonego z obrazem

Leave a comment

Scenariusz lekcji 14. Projekt asamblażu lub instalacji – przeciw przemocy i wykluczeniu

Leave a comment

Scenariusz lekcji 15. Happening i performance, akcja plastyczna, environment – czyli jesteśmy w środku dzieła sztuki. „ochrona ginących gatunków”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 17. Wycieczka. Rysujemy z natury. Co jest ważniejsze – obserwacja rzeczywistości, interpretowanie świata po swojemu, czy też inspirowanie się naturą?

Leave a comment

Scenariusz lekcji 13. „Moje dzieło land art, mój emballage” lub „Pozdrowienia z… – moje dzieło sztuki publicznej”, „Obraz liter i słów”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 18. O historii fotografii i jej rodzajach.

Leave a comment

Scenariusz lekcji 22. Film – twórcy i środki wyrazu. „Daleko i blisko – plany filmowe. Znaczenie otoczenia, znaczenie postaci” (szkic)

Leave a comment

Scenariusz lekcji 19. Nastrój przedstawienia – postać teatralna, dekoracje, rekwizyty i światło na scenie. „Opuszczona i podniesiona kurtyna” (projekt kurtyny teatralnej)

Leave a comment

Scenariusz lekcji 21. Szkolny happening, akcja plastyczna lub performance o treściach ekologicznych. „Życie w krajobrazie z odpadów – miasto, rośliny, zwierzęta”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 2. Ciekawie rozmieszczone trójwymiarowe przedmioty, bliskie i oddalone – powtórzenie o światłocieniu, przestrzeni w obrazie i kompozycji. „Jabłko. Jabłoń. Sad”, „Zwierzęta z sześcianów”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 27. Architektura współczesna. Ukryć czy pokazać funkcję? Porównanie rzeźby i architektury. „Budowla jak abstrakcyjna rzeźba.” „Budowla jak ażurowa forma przestrzenna i „Rusztowanie”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 20. Nastrój i światło w teatrze. Postać teatralna – kostium, maska, kukiełka, marionetka. Rekwizyty zmieniają bieg wydarzeń

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555