• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji 18. (I) Architekci słowa. Jak są zbudowane wyrazy pochodne?

Scenariusz lekcji poświęconej wyrazom pochodnym

Leave a comment

Scenariusz lekcji 17. Charyzmatyczny nauczyciel. Nancy H. Kleinbaum „Stowarzyszenie Umarłych Poetów” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Stowarzyszenia Umarłych Poetów” Nancy H. Kleinbaum

Leave a comment

Scenariusz lekcji 16. (II) Od mistrza do arcymistrza – sportowcy na start. Wyraz podstawowy i pochodny – utrwalenie

Scenariusz lekcji poświęconej utrwaleniu wiadomości o słowotwórstwie

Leave a comment

Scenariusz lekcji 22. Tam, gdzie kara depcze winie po piętach. Adam Mickiewicz „Świtezianka” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Świtezianki” Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji 21. Spotkania ze sztuką. Do czego zdolny jest człowiek? Michał Anioł „Kuszenie i wygnanie z Raju”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu dzieła „Kuszenie i wygnanie z raju” Michała Anioła

Leave a comment

Scenariusz lekcji 20. Zaczęło się od… Stary Testament „Wygnanie z Raju” (fragment)

Scenariusz lekcji dotyczącej omówienia fragmentu starotestamentowego „Wygnania z raju”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 19. Siła przekonywania, czyli jak to się dzieje, że reklama działa

Scenariusz lekcji poświęconej nauce rozpoznawania oraz stosowania perswazji i manipulacji językowej

Leave a comment

Scenariusz lekcji 18. (II) Architekci słowa. Wyrazy pochodne. Analiza słowotwórcza wyrazów

Scenariusz lekcji poświęconej analizie słowotwórczej wyrazów

Leave a comment

Scenariusz lekcji 24. (I) Na początku było słowo, a na końcu frazes… Perswazja i manipulacja językowa

Scenariusz lekcji poświęconej doskonaleniu rozpoznawania oraz stosowania perswazji i manipulacji językowej

Leave a comment

Scenariusz lekcji 23. W labiryncie życia. Anna Onichimowska „Lot Komety” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Lotu komety” Anny Onichimowskiej

Leave a comment

Scenariusz lekcji 26. (I) W labiryncie słów. Skrótowce

Scenariusz lekcji poświęconej wprowadzeniu do skrótowców

Leave a comment

Scenariusz lekcji 25. Wirtualny czy realny? Wiktor Pielewin „Hełm grozy” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Hełmu grozy” Wiktora Pielewina

Leave a comment

Scenariusz lekcji 24. (II) Na początku było… Perswazja i manipulacja językowa

Scenariusz lekcji poświęconej rozpoznawaniu perswazji i manipulacji językowej w materiałach reklamowych oraz przekształcaniu perswazyjnych wypowiedzi

Leave a comment

Scenariusz lekcji 31. Spotkania ze sztuką. Misterium rozpaczy. Rogier van der Weyden „Zdjęcie z krzyża”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu dzieła „Zdjęcie z krzyża” Rogiera van der Weydena

Leave a comment

Scenariusz lekcji 30. Nie wstydzić się łez. Jan Twardowski „Nie rozdzielaj”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu utworu „Nie rozdzielaj” Jana Twardowskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 29. Wieczne mity. Prometeusz antyczny, Prometeusz współczesny

Scenariusz lekcji poświęconej mitowi o Prometeuszu

Leave a comment

Scenariusz lekcji 28. Krótko i najkrócej. Skróty

Scenariusz lekcji poświęconej skrótom

Leave a comment

Scenariusz lekcji 27. Herosi popkultury. „Spiderman. Siła złego na jednego” (fragment komiksu)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu komiksu „Spiderman. Siła złego na jednego”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 32. W godzinie próby. J.R.R. Tolkien „Władca pierścieni” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Władcy pierścieni”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 34. (II) Misja językowa. Typy zdań – utrwalenie

Scenariusz lekcji poświęconej utrwaleniu wiadmości o typach zdań

Leave a comment

Scenariusz lekcji 34. (I) Misja językowa. Typy zdań

Scenariusz lekcji poświęconej typom zdań

Leave a comment

Scenariusz lekcji 38. (II) Kocha, lubi, szanuje. Typy zdań współrzędnie złożonych – utrwalenie

Scenariusz lekcji poświęconej utrwaleniu wiadomości o typach zdań współrzędnie złożonych

Leave a comment

Scenariusz lekcji 33. Wyzwania składniowe. Powtórzenie o wypowiedzeniach

Scenariusz lekcji poświęconej powtórzeniu wiadomości o wypowiedzeniach

Leave a comment

Scenariusz lekcji 38. (I) Kocha, lubi, szanuje – typy zdań współrzędnie złożonych

Scenariusz lekcji poświęconej typom zdań współrzędnie złożonych

Leave a comment

Scenariusz lekcji 36. Co się kryje w zdaniu? Analiza struktury zdania

Scenariusz lekcji poświęconej analizie struktury zdania

Leave a comment

Scenariusz lekcji 37. Uczuciowe dylematy. Adam Mickiewicz „Niepewność”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu utworu „Niepewność” Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji 35. Samarytanie współczesności. A. Dymna, W. Szczawiński „Warto mimo wszystko” (fragment wywiadu)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu wywiadu „Warto mimo wszystko” z Anną Dymną

Leave a comment

Scenariusz lekcji 40. (I) Spotkałem człowieka, który… – zdanie podrzędne przydawkowe

Scenariusz lekcji poświęconej zdaniom podrzędnym przydawkowym

Leave a comment

Scenariusz lekcji 39. Człowiek człowiekowi wilkiem… Tadeusz Różewicz „List do ludożerców”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu utworu „List do ludożerców” Tadeusza Różewicza

Leave a comment

Scenariusz do lekcji 24. Rewolucja 1905 roku w Rosji i zaborze rosyjskim

1 Comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555