Scenariusz lekcji poświęconej utrwaleniu wiadomości o imiesłowach przymiotnikowych
Archives
Scenariusz lekcji 50. (III) Rozdzierająca skarga ojca-poety. Jan Kochanowski „Tren VIII”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Trenu VIII” Jana Kochanowskiego
Scenariusz lekcji 50. (II) „Nie chciałem żywym śpiewać, dziś umarłym muszę…” – Jan Kochanowski „Tren V”, „Tren VII”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Trenu V” i „Trenu VII” Jana Kochanowskiego
Scenariusz lekcji 50. (I) „Nie masz cię, Orszulo moja…” – „Tren I” Jana Kochanowskiego
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Trenu I” Jana Kochanowskiego
Scenariusz lekcji 49. Ocalić od zapomnienia. Antoni Słonimski „Elegia miasteczek żydowskich”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu utworu „Elegia miasteczek żydowskich” Antoniego Słonimskiego
Scenariusz lekcji 48. Głos ocalonego. Miron Białoszewski „Pamiętnik z powstania warszawskiego” (fragment)
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Pamiętnika z powstania warszawskiego” Mirona Białoszewskiego
Scenariusz lekcji 54. (I) Mając lat dziesięć, przeżywszy lat sto… Imiesłów przysłówkowy
Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowom przysłówkowym
Scenariusz lekcji 53. Życie jest cudem. Eric-Emmanuel Schmitt „Oskar i pani Róża” (fragment)
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu powieści „Oskar i pani Róża”
Scenariusz lekcji 52. Człowiek nie kamień… – Władysław Broniewski „Listy do córki” (fragment), „Obietnica”
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Listów do córki” i „Obietnicy” Władysława Broniewskiego
Scenariusz lekcji 51. W teatrze słowa. Marian Hemar „Ostatni tren” (fragmenty)
Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Ostatniego trenu” Mariana Hemara