• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz lekcji 47. (II) Atakujący i atakowani. Imiesłów przymiotnikowy – utrwalenie

Scenariusz lekcji poświęconej utrwaleniu wiadomości o imiesłowach przymiotnikowych

Leave a comment

Scenariusz lekcji 50. (III) Rozdzierająca skarga ojca-poety. Jan Kochanowski „Tren VIII”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Trenu VIII” Jana Kochanowskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 50. (II) „Nie chciałem żywym śpiewać, dziś umarłym muszę…” – Jan Kochanowski „Tren V”, „Tren VII”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Trenu V” i „Trenu VII” Jana Kochanowskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 50. (I) „Nie masz cię, Orszulo moja…” – „Tren I” Jana Kochanowskiego

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Trenu I” Jana Kochanowskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 49. Ocalić od zapomnienia. Antoni Słonimski „Elegia miasteczek żydowskich”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu utworu „Elegia miasteczek żydowskich” Antoniego Słonimskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 48. Głos ocalonego. Miron Białoszewski „Pamiętnik z powstania warszawskiego” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Pamiętnika z powstania warszawskiego” Mirona Białoszewskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 54. (I) Mając lat dziesięć, przeżywszy lat sto… Imiesłów przysłówkowy

Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowom przysłówkowym

Leave a comment

Scenariusz lekcji 53. Życie jest cudem. Eric-Emmanuel Schmitt „Oskar i pani Róża” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu powieści „Oskar i pani Róża”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 52. Człowiek nie kamień… – Władysław Broniewski „Listy do córki” (fragment), „Obietnica”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Listów do córki” i „Obietnicy” Władysława Broniewskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 51. W teatrze słowa. Marian Hemar „Ostatni tren” (fragmenty)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Ostatniego trenu” Mariana Hemara

Leave a comment

Scenariusz lekcji 1. Czym jest muzyka? Odgłosy otaczającego świata

1 Comment

Scenariusz lekcji 3. Struny i smyczki. Instrumenty strunowe smyczkowe – skrzypce i kontrabas.

1 Comment

Scenariusz lekcji 2. W krainie kontrastów. Rodzaje głosów ludzkich: sopran i bas

1 Comment

Scenariusz lekcji 4. Dookoła jest rytm. Wartości rytmiczne – ćwierćnuty i ósemki. Metrum

1 Comment

Scenariusz lekcji 5. Spytaj, usłyszysz odpowiedź. Formy muzyczne: poprzednik i następnik. Repetycja

1 Comment

Scenariusz lekcji 9. W naszej kuchni wszystko gra. Niekonwencjonalny akompaniament, ostinato. Synkopa

1 Comment

Scenariusz lekcji 6. Kolory jesieni. Nastrój w muzyce. Gama C-dur i półnuta

1 Comment

Scenariusz lekcji 8. Dzień 11 listopada – święto niepodległości. Hymn polski i pieśni legionowe

1 Comment

Scenariusz lekcji 12. Muzyka z krzyżykiem i bemolem. Znaki chromatyczne

1 Comment

Scenariusz lekcji 7. Muzyka na wielu strunach. Fortepian – budowa, brzmienie, instrument solowy i akompaniujący

1 Comment

Scenariusz lekcji 10. Nasze instrumenty. Poznajemy i budujemy instrumenty perkusyjne. Cała nuta

1 Comment

Scenariusz lekcji 14. Poloneza czas zacząć. Polonez – muzyka ludowa i jej artystyczne opracowanie

1 Comment

Scenariusz lekcji 11. Zapas muzyki na zimę. Formy muzyczne: AB, ABA, ABA’, ABC. Kropka przy nucie i łuk łącznik

1 Comment

Scenariusz lekcji 15. Pójdźmy razem w korowodzie. Układ poloneza

1 Comment

Scenariusz lekcji 16. Hej, krakowski grają taniec! Krakowiak

1 Comment

Scenariusz lekcji 13. W oczekiwaniu na świąteczne wieczory. Regionalne tradycje świąteczne. Polskie kolędy i pastorałki

1 Comment

Scenariusz lekcji 20. Wiosna tuż-tuż… Wpływ muzyki na nastrój człowieka. Odgłosy wiosny

1 Comment

Scenariusz lekcji 18. Fryderyk Chopin – kompozytor sercu najbliższy

1 Comment

Scenariusz lekcji 17. Krakowskie legendy. Układ taneczny krakowiaka

1 Comment

Scenariusz lekcji 19. W podróży z Chopinem. Pieśń artystyczna „Hulanka”

1 Comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555