Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Archives
Scenariusz lekcji 8. Temat lekcji: Куда пойти?
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 7. Temat lekcji: Красная площадь
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 11. Temat lekcji: Мода
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 15. Temat lekcji: Обучение онлайн
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 14. Temat lekcji: Языки
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 13. Temat lekcji: Этапы обучения
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 12. Temat lekcji: Эмоции
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 20. Temat lekcji: Фильм
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 19. Temat lekcji: Телевидение
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 18. Temat lekcji: Подарки
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 17. Temat lekcji: За столом
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 16. Temat lekcji: Праздники
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Scenariusz lekcji 21. Temat lekcji: Культпрограмма
Scenariusz określa cele lekcji, wskazuje metody i techniki pracy, podaje zestaw potrzebnych materiałów dydaktycznych. Zawiera wskazówki, jak przeprowadzić lekcję oraz jej plan, a także przykładowe realizacje poleceń z podręcznika. Wszystkie scenariusze zawierają gry edukacyjne, którymi nauczyciel opcjonalnie może wzbogacić tok lekcji. Każdy scenariusz jest zaplanowany na dwie jednostki lekcyjne.
Dział I. Scenariusz lekcji 10. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział IV. Scenariusz lekcji 1. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział III. Scenariusz lekcji 1. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział II. Scenariusz lekcji 1. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział I. Scenariusz lekcji 1. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział IV. Scenariusz lekcji 2. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział III. Scenariusz lekcji 2. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział II. Scenariusz lekcji 2. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział I. Scenariusz lekcji 2. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział III. Scenariusz lekcji 3. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział II. Scenariusz lekcji 3. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział I. Scenariusz lekcji 3. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział IV. Scenariusz lekcji 4. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział II. Scenariusz lekcji 4. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział I. Scenariusz lekcji 4. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.
Dział IV. Scenariusz lekcji 3. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024
Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.