• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Zmiany w edukacji
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Scenariusz do lekcji 37. Świat u progu wojny

1 Comment

Scenariusz do lekcji 39. Konstytucja marcowa i ustrój II Rzeczypospolitej

1 Comment

Scenariusz do lekcji 38. Walka o granice państwa polskiego

1 Comment

Scenariusz do lekcji 40. Rządy autorytarne w Polsce1926-1939

1 Comment

Scenariusz do lekcji 42. Przemiany gospodarcze w Polsce

1 Comment

Scenariusz do lekcji 41. Społeczeństwo polskie w latach 1918-1939

1 Comment

Scenariusz do lekcji 43. Dorobek kulturalny i naukowy II Rzeczypospolitej

1 Comment

Scenariusz do lekcji 44. Polska polityka zagraniczna w latach 1918-1939

1 Comment

Scenariusz lekcji 40. (IV) Miłuj bliźniego swego jak siebie samego – utrwalenie wiadomości o zdaniach podrzędnych

Scenariusz lekcji poświęconej utrwaleniu wiadomości o zdaniach podrzędnych

Leave a comment

Scenariusz lekcji 41. Walkę stworzyła natura, nienawiść jest wynalazkiem człowieka. Wisława Szymborska „Nienawiść” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Nienawiści” Wisławy Szymborskiej

Leave a comment

Scenariusz lekcji 40. (III) Zrobiłem to, ponieważ… – zdanie podrzędne okolicznikowe

Scenariusz lekcji poświęconej zdaniom podrzędnym okolicznikowym

Leave a comment

Scenariusz lekcji 40. (II) Przeczytałem, że… – zdanie podrzędne dopełnieniowe

Scenariusz lekcji poświęconej zdaniom podrzędnym dopełnieniowym

Leave a comment

Scenariusz lekcji 47. (I) Atakujący i atakowani. Imiesłów przymiotnikowy

Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowom przymiotnikowym

Leave a comment

Scenariusz lekcji 46. Oblicza niewoli. Karolina Lanckorońska „Wspomnienia wojenne” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej fragmentu „Wspomnień wojennych” Karoliny Lanckorońskiej

Leave a comment

Scenariusz lekcji 45. Moc poetyckiego słowa. Adam Mickiewicz „Reduta Ordona”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Reduty Ordona”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 44. „Wódz to był wielkiej mocy i sławy”. Adam Mickiewicz „Śmierć Pułkownika”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu utworu „Śmierć Pułkownika” Adama Mickiewicza

Leave a comment

Scenariusz lekcji 43. W świecie mediów. Piotr Stasiak „Człowiek z ekranu” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu tekstu „Człowiek z ekranu” Piotra Stasiaka

Leave a comment

Scenariusz lekcji 42. Spotkania ze sztuką. W cieniu wieży Babel. Pieter Bruegel „Wieża Babel”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Wieży Babel” Pietera Brugela

Leave a comment

Scenariusz lekcji 47. (II) Atakujący i atakowani. Imiesłów przymiotnikowy – utrwalenie

Scenariusz lekcji poświęconej utrwaleniu wiadomości o imiesłowach przymiotnikowych

Leave a comment

Scenariusz lekcji 50. (III) Rozdzierająca skarga ojca-poety. Jan Kochanowski „Tren VIII”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Trenu VIII” Jana Kochanowskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 50. (II) „Nie chciałem żywym śpiewać, dziś umarłym muszę…” – Jan Kochanowski „Tren V”, „Tren VII”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Trenu V” i „Trenu VII” Jana Kochanowskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 50. (I) „Nie masz cię, Orszulo moja…” – „Tren I” Jana Kochanowskiego

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu „Trenu I” Jana Kochanowskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 49. Ocalić od zapomnienia. Antoni Słonimski „Elegia miasteczek żydowskich”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu utworu „Elegia miasteczek żydowskich” Antoniego Słonimskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 48. Głos ocalonego. Miron Białoszewski „Pamiętnik z powstania warszawskiego” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Pamiętnika z powstania warszawskiego” Mirona Białoszewskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 54. (I) Mając lat dziesięć, przeżywszy lat sto… Imiesłów przysłówkowy

Scenariusz lekcji poświęconej imiesłowom przysłówkowym

Leave a comment

Scenariusz lekcji 53. Życie jest cudem. Eric-Emmanuel Schmitt „Oskar i pani Róża” (fragment)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu powieści „Oskar i pani Róża”

Leave a comment

Scenariusz lekcji 52. Człowiek nie kamień… – Władysław Broniewski „Listy do córki” (fragment), „Obietnica”

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Listów do córki” i „Obietnicy” Władysława Broniewskiego

Leave a comment

Scenariusz lekcji 51. W teatrze słowa. Marian Hemar „Ostatni tren” (fragmenty)

Scenariusz lekcji poświęconej omówieniu fragmentu „Ostatniego trenu” Mariana Hemara

Leave a comment

Scenariusz lekcji 1. Czym jest muzyka? Odgłosy otaczającego świata

1 Comment

Scenariusz lekcji 3. Struny i smyczki. Instrumenty strunowe smyczkowe – skrzypce i kontrabas.

1 Comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555