• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Kelner. T.9. Scenariusz lekcji. Przygotowanie nakryć do znanego menu podawanego metodą niemiecką

Scenariusz lekcji omawiającej serwowanie potraw metodą niemiecką.

1 Comment

Kelner. T.9. Scenariusz lekcji. Dzielenie owoców. Przygotowanie wyposażenia i stanowiska do dzielenia owoców

Scenariusz lekcji omawia metody dzielenia owoców w obecności gości, przygotowanie stanowiska do dzielenia owoców i sporządzenie deseru z owoców.

1 Comment

Kelner. T.9. Scenariusz lekcji. Dobieranie win do potraw

Scenariusz lekcji uczy rozróżniać rodzaje win, interpetować etykietki win i dobierac wina do potraw.

1 Comment

Kelner. T.9. Scenariusz lekcji. Interpretacja zapisów na opakowaniach produktów spożywczych pod kątem ich wykorzystania do sporządzania potraw i napojów

Scenariusz lekcji omawia spsooby opakowania produktów spożywczych, ich oznakowania i sposób wykorzystania zawartych na nich infromacji.

1 Comment

Kelner. T.9. Scenariusz lekcji. Obróbka wstępna surowców do sporządzania potraw i napojów

Scenariusz lekcji omawia obróbkę wstępna surowców do wybranych receptur.

1 Comment

Kelner. T.9. Scenariusz lekcji. Kolejność podawania potraw i napojów

Scenariusz lekcji omawia kolejność serwowania napojów i potraw w menu rozszerzonym i prostym.

1 Comment

Kelner. T.9. Scenariusz lekcji. Podział metod utrwalania żywnosci

Scenariusz lekcji omawiający różne metody utrwalania żywności.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.1. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Agrotechnika buraka cukrowego. Cz. 2

Scenariusz zajęc zapoznaje ucznia z zasadami nawożenia i ochroną buraka cukrowego.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.1. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Agrotechnika buraka cukrowego. Cz. 1

Scenariusz lekcji zapoznaje z doborem odmiany buraka cukrowego i agrotechnika stosowaną w jego uprawie.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.1. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Agrotechnika pszenicy ozimej. Cz. 2

Scenariusz zajęć zapoznaje z zasadami nawożenia i ochrony pszenicy ozimej.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.1.RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Agrotechnika pszenicy ozimej. Cz. 1

Scenariusz lekcji zapoxznaje z zasadami doboru odmian i agrotechniki pszenicy ozimej.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.1. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Agrotechnika rzepaku ozimego cz. 2

Scenariusz lekcji omawia nawożenie rzepaku ozimego i metody jego ochrony.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.1. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Agrotechnika ziemniaka

Scenariusz lekcji omawia zasady doboru odmiany ziemniaka i agrotechnike stosowaną w jego uprawie.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.1. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Agrotechnika rzepaku ozimego cz. 1

Scenariusz dotyczy zasad doboru odmian rzepaka ozimego i jego agrotechniki.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.1. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Konwersja gospodarstwa

Scenariusz lekcji zapoznaje ucznia ze znaczeniem rolnictwa ekologicznego oraz z podstawowymi jego zasadami.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.1. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Budowa morfologiczna i rozwój roślin zbożowych

Scenariusz zajęc omawia budowę morfologiczną zbóż i ich rozwój. Zapoznaje uczniów ze skalą BBCH.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.1. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Odmiany prastare pszenicy

Scenariusz zajęć przedstawia znaczenie gospodarcze, cechy morfologiczne budowę pszenic niewymłacalnych izasady agrotechniki stosowane w ich uprawie.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Chów przemysłowy trzody chlewnej w cyklu zamkniętym

Scenariusz zajęć przedstawia chów przemysłowy trzody chlewnej.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Budynki inwentarskie i warunki utrzymania w nich zwierząt

Scenariusz lekcji przedstawia charakterystykę budynków przeznaczonych do trzymania róznych zwierząt gospodarskich.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Odchów kurcząt brojlerów

Scenariusz lekcji zapoznaje ucznia z technologią odchowu kurcząt borjlerów.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Identyfikacja koni

Scenariusz lekcji zapoznaje ucznia z cechami identyfikacyjnymi koni.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Mieszanki paszowe w żywieniu zwierząt gospodarskich

Scenariusz lekcji zapoznaje uczniów z mieszankami paszowymi uzywanymi w zywieniu zwierząt.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Rozpoczynanie prowadzenia produkcji zwierzęcej

Scenariusz lekcji zapoznanje ucznia z prawnymi podstawami prowadzenie produkcji zwierzęcej.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Żywienie krów

Scenariusz zapoznaje ucznia z podstawami żywienia krów.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Rozród bydła

Scenariusz lekcji dotyczy rozrodu bydła.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Profilaktyka na fermie i najczęściej występujące choroby zwierząt gospodarskich

Scenariusz lekcji dotyczy najcześciej występujących chorób wśród zwierząt gospodarskich i metod profilaktyki stosowanych w gospodarstwie.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Rozród owiec i kóz

Scenariusz lekcji dotyczy rozrodu małych przeżuwaczy.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Typy użytkowe i kierunki użytkowania koni

Scenariusz lekcji dotyczy kierunków użytkowania koni.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Użytkowanie krów mlecznych

Scenariusz lekcji dotyczący mloecznego kierunku użytkowania bydła.

1 Comment

Technik rolnik / Technik agrobiznesu / Rolnik. R.3.2. RL.03. ROL.04. Scenariusz lekcji. Użytkowanie mięsne świń

Scenariusz lekcji dotyczący podukcji tuczników.

1 Comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555