• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Dział I. Scenariusz lekcji 6. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024

Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.

Leave a comment

Dział IV. Scenariusz lekcji 5. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024

Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.

Leave a comment

Dział I. Scenariusz lekcji 5. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024

Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.

Leave a comment

Dział I. Scenariusz lekcji 8. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024

Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.

Leave a comment

Dział I. Scenariusz lekcji 7. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024

Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.

Leave a comment

Dział II. Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024

Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.

Leave a comment

Dział I. Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024

Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.

Leave a comment

Dział I. Scenariusz lekcji 9. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024

Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.

Leave a comment

Dział IV. Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024

Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.

Leave a comment

Dział III. Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Edukacja dla bezpieczeństwa. Klasa 8. Nowość 2024

Scenariusze lekcji zawierają cele lekcji, treści nauczania, metody pracy, środki dydaktyczne oraz przebieg lekcji z podziałem na fazę wstępną, realizacyjną i podsumowującą.

Leave a comment

Scenariusz nr 10. Kto stanie w obronie braci mniejszych?

Leave a comment

Scenariusz nr 12. Korespondencja bez koperty i znaczka

Leave a comment

Scenariusz nr 11. Akcja „Zwierzęta potrzebują naszej hojności”

Leave a comment

Scenariusz nr 14. Takie proste słowa

Leave a comment

Scenariusz nr 13. Czy można pomóc złamanemu sercu?

Leave a comment

Scenariusz nr 15. Wykonano zadanie? Rozumie się! O nieosobowych formach czasownika

Leave a comment

Scenariusz nr 17. Problemy z zapisem i wymową czasowników z cząstką „-by”

Leave a comment

Scenariusz nr 16. Pogłębiam wiedzę o czasowniku w trybie… ekspresowym!

Leave a comment

Scenariusz nr 19. Hojność. Podsumowanie rozdziału II

Leave a comment

Scenariusz nr 18. Kiedy spełniają się życzenia…

Leave a comment

Scenariusz nr 20. Trudne początki, czyli jak powstał świat według starożytnych Greków

Leave a comment

Scenariusz nr 1. Chcę biec i biec bez końca!

Leave a comment

Scenariusz nr 23. Konsekwencje niedyskrecji

Leave a comment

Scenariusz nr 22. Demeter i Kora oraz plan podstępnych bogów

Leave a comment

Scenariusz nr 21. Kto podarował ludziom życie i ogień?

Leave a comment

Scenariusz nr 27. Zachować umiar w marzeniach

Leave a comment

Scenariusz nr 26. Nie najtrudniejsze to zadanie… – „nie” z przymiotnikami w stopniu równym, wyższym i najwyższym

Leave a comment

Scenariusz nr 25. Łatwe, łatwiejsze, najłatwiejsze jest stopniowanie przymiotnika

Leave a comment

Scenariusz nr 24. Siła charakteru

Leave a comment

Scenariusz nr 29. Bohater potrzebny od zaraz

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555