Archives
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 2. Lekcja 1.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 2. Lekcja 10.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 1. Lekcja 8.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 2. Lekcja 11.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 1. Lekcja 9.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 2. Lekcja 2.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 2. Lekcja 12.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 2. Lekcja 5.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 2. Lekcja 3.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 2. Lekcja 4.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 2. Lekcja 6.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 2. Lekcja 7.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 2. Lekcja 8.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 2. Lekcja 9.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 3. Lekcja 10.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 3. Lekcja 2.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 3. Lekcja 1.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 3. Lekcja 5.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 3. Lekcja 4.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 3. Lekcja 3.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 3. Lekcja 7.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 3. Lekcja 8.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 3. Lekcja 6.
Punkt 6. Scenariusz lekcji. Rozdział 3. Lekcja 9.
Lekcje programowania w Scratchu. Opis środowiska Scratch Junior
Lekcje programowania w Scratchu. Scenariusz lekcji. Wizyta w bibliotece
Zadaniem uczniów jest przygotowanie projektu multimedialnego, w którym będą wprawiać duszki w ruch i programować ich dialog.
Technik organizacji reklamy. A26. Scenariusz lekcji. Cennik produktów i usług reklamowych. Obliczanie marży handlowej
Scenariusz lekcji, kwalifikacja A.26, technik organizacji reklamy
Technik organizacji reklamy. A.26. Scenariusz lekcji. Kalkulacja kosztów. Funkcje ceny w marketingu – wprowadzenie
Scenariusz zajęć, kwalifikacja A.26, technik organizacji reklamy
Technik organizacji reklamy. A.26. Scenariusz lekcji. Narzędzia marketingowe. Części planu marketingowego
Scenariusz lekcji, kwalifikacja A.26, technik organizacji reklamy