Scenariusz lekcji IV.4. Sawanna i step zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Archives
Scenariusz lekcji V.3. Krajobraz śródziemnomorski. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.3. Krajobraz śródziemnomorski zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.2. Tajga i tundra. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.2. Tajga i tundra zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.1. Pustynie gorące i lodowe. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.1. Pustynie gorące i lodowe zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.5. Podsumowanie działu V. Krajobrazy świata, część 2. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.5. Podsumowanie działu V. Krajobrazy świata, część 2 zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.4. Himalaje i ich mieszkańcy. PODSTAWA 2024
Scenariusz lekcji V.4. Himalaje i ich mieszkańcy zawiera wymagania zgodnie ze zmianami w Podstawie Programowej 2024, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 8.1. W pracowni chemicznej
Scenariusz lekcji 8.1. W pracowni chemicznej zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 8.1.
Scenariusz lekcji 9.1. Wzory i nazewnictwo kwasów
Scenariusz lekcji 9.1. Wzory i nazewnictwo kwasów zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 9.1.
Scenariusz lekcji 8.3. Wartościowość. Tlenki i wodorotlenki
Scenariusz lekcji 8.3. Wartościowość. Tlenki i wodorotlenki zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 8.3.
Scenariusz lekcji 8.2. Układ okresowy. Przemiany materii
Scenariusz lekcji 8.2. Układ okresowy. Przemiany materii zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 8.2.
Scenariusz lekcji 9.4. Kwaśne opady. Właściwości i zastosowania kwasów
Scenariusz lekcji 9.4. Kwaśne opady. Właściwości i zastosowania kwasów zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 9.3. Otrzymywanie kwasów beztlenowych
Scenariusz lekcji 9.3. Otrzymywanie kwasów beztlenowych zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 9.2. Otrzymywanie kwasów tlenowych
Scenariusz lekcji 9.2. Otrzymywanie kwasów tlenowych zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 10.1. Wzory i nazewnictwo soli
Scenariusz lekcji 10.1. Wzory i nazewnictwo soli zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 10.1.
Scenariusz lekcji 9.5. Dysocjacja elektrolityczna kwasów
Scenariusz lekcji 9.5. Dysocjacja elektrolityczna kwasów zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 9.5.
Scenariusz lekcji 10.4. Sposoby otrzymywania soli
Scenariusz lekcji 10.4. Sposoby otrzymywania soli zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 10.3. Reakcja zobojętniania
Scenariusz lekcji 10.3. Reakcja zobojętniania zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 10.2. Dysocjacja elektrolityczna soli
Scenariusz lekcji 10.2. Dysocjacja elektrolityczna soli zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 10.2.
Scenariusz lekcji 11.1. Węgiel. Naturalne źródła węglowodorów
Scenariusz lekcji 11.1. Węgiel. Naturalne źródła węglowodorów zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 11.1.
Scenariusz lekcji 10.6. Zastosowania soli
Scenariusz lekcji 10.6. Zastosowania soli zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 10.5. Reakcje strąceniowe
Scenariusz lekcji 10.5. Reakcje strąceniowe zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 11.4. Właściwości i zastosowania węglowodorów
Scenariusz lekcji 11.4. Właściwości i zastosowania węglowodorów nienasyconych zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 11.4.
Scenariusz lekcji 11.3. Węglowodory nienasycone ‒ alkeny i alkiny
Scenariusz lekcji 11.3. Węglowodory nienasycone ‒ alkeny i alkiny zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 11.3.
Scenariusz lekcji 11.2. Węglowodory nasycone ‒ alkany
Scenariusz lekcji 11.2. Węglowodory nasycone ‒ alkany zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 12.2. Metanol i etanol ‒ właściwości i zastosowania
Scenariusz lekcji 12.2. Metanol i etanol ‒ właściwości i zastosowania zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 12.1. Wzory i nazewnictwo alkoholi monohydroksylowych
Scenariusz lekcji 12.1. Wzory i nazewnictwo alkoholi monohydroksylowych zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 11.5. Wykrywanie wiązania wielokrotnego
Scenariusz lekcji 11.5. Wykrywanie wiązania wielokrotnego zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 12.4. Kwasy karboksylowe
Scenariusz lekcji 12.4. Kwasy karboksylowe zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 12.4.
Scenariusz lekcji 12.3. Glicerol ‒ alkohol polihydroksylowy
Scenariusz lekcji 12.3. Glicerol ‒ alkohol polihydroksylowy zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji 12.6. Estry
Scenariusz lekcji 12.6. Estry zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń oraz załącznik nr 1 do lekcji 12.6.