• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Technik logistyk. A.31. Scenariusz lekcji. Czas dostawy

Scenariusz lekcji poświęconej zapoznaniu uczniów z wyznaczaniem czasu dostawy

Leave a comment

Technik logistyk. A.32. Scenariusz lekcji. Regulacje prawne w gospodarce odpadami

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z wymogami ustawodawców w Polsce i UE w zakresie gospodarki odpadami.

Leave a comment

Technik logistyk. A.31. Scenariusz lekcji. Trasa przewozu

Scenariusz lekcji poświęconej zapoznaniu uczniów z zasadami wyznaczania trasy przewozu.

Leave a comment

Technik usług fryzjerskich / Fryzjer. A.19. Scenariusz lekcji. Metody mycia włosów i skóry głowy

Scenariusz obejmuje zapoznanie uczniów z wiadomościami i metodami mycia włosów i skóry głowy.

Leave a comment

Technik usług fryzjerskich / Fryzjer. A.19. Scenariusz lekcji. Środki ochrony indywidualnej klienta

Scenariusz obejmuje omówienie środków ochrony indywidualnej klienta i metody ich doboru do określonego zabiegu fryzjerskiego.

Leave a comment

Technik usług fryzjerskich / Fryzjer. A.19. Scenariusz lekcji. Narzędzia i techniki wykonywania szkiców i rysunków

Scenariusz obejmuje naukę określania narzędzi i technik wykonania szkiców i rysunków do sporządzania szkiców i rysunków fryzur.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych. T.15. Scenariusz lekcji. Gospodarka energetyczna organizmu człowieka

Scenariusz lekcji poświęcony gospodarce energetycznej organizmu człowieka oraz znaczeniu bilansu energetycznego. dla prawidłowego funkcjonowania

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. T.6. Scenariusz lekcji. Wyroby z ciasta wyrabianego na stolnicy

Scenariusz obejmuje zapoznanie uczniow z asortymentem, techniką wykonania i zastosowaniem wyrobów z ciast wyrabianych na stolnicy.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych. T.15. Scenariusz lekcji. Otoczenie przedsiębiorstwa gastronomicznego – zasady współpracy

Scenariusz poświęcony otoczeniu przedsiębiorstwa gastronomicznego i zasadom wspołpracy.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych. T.15. Scenariusz lekcji. Planowanie i układanie jadłospisów

Scenariusz lekcji opisujący planowanie i układanie jadłospisów.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych. T.15. Scenariusz lekcji. Wartość energetyczna pożywienia

Scenariusz lekcji poświęcony racjonalnemu żywieniu i wartości energetycznej pokarmów.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych. T.15. Scenariusz lekcji. Składniki mineralne jako składniki pokarmowe

Scenariusz lekcji poświęconej poznaniu podstawowych składników mineralnych i ich znaczeniu w żywieniu człowieka.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych. T.15. Scenariusz lekcji. Przyrządy kontrolno-pomiarowe

Scenariusz lekcji poświęcony zasadom planowania i sporządzania potraw i napojów ze szczególnym uwzględnieniem przyrządów kontrolno-pomiarowych występujacych w gastronomii..

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych. T.15. Scenariusz lekcji. Żywienie dietetyczne

Scenariusz lekci poświęcony żywieniu dietetycznemu, przestrzeganiu norm i zasadom sporządzania odpowiednich jadłospisów.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych. T.15. Scenariusz lekcji. Znaczenie i podział składników pokarmowych

Scenariuisz lekcji poświęcony składnikom pokarmowym, ich podziałowi i roli w racjonalnym żywieniu

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych. T.15. Scenariusz lekcji. Zasady tworzenia kart menu

Scenariusz poświęcony zasadom tworzenia kart menu.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych. T.15. Scenariusz lekcji. Naczynia do podawania potraw i napojów

Scenariusz lekcji poswięcony doborowi odpowiedniego sprzętu do podawania potraw i napojów.

Leave a comment

Murarz-tynkarz / Technik budownictwa. B.18. Scenariusz zajęć. Budowa i eksploatacja agregatu do tynków gipsowych

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych. T.15. Scenariusz lekcji. Rodzaje i charakterystyka zastawy stołowej

Scenariusz lekcji poświęconych rodzajom i charakterystyce zastawy stołowej oraz zasadom estetyki w nakrywaniu stołów.

Leave a comment

Murarz-tynkarz / Technik budownictwa. B.18. Scenariusz zajęć. Elementy i ustroje konstrukcyjne obiektów budowlanych

Leave a comment

Murarz-tynkarz / Technik budownictwa. B.18. Scenariusz lekcji. Kalkulacja kosztów wykonania ściany murowanej

Leave a comment

Murarz-tynkarz / Technik budownictwa. B.18. Scenariusz zajęć. Materiały do izolacji przeciwwilgociowej

Leave a comment

Murarz-tynkarz / Technik budownictwa. B.18. Scenariusz lekcji. Kruszywa do zapraw budowlanych i mieszanek betonowych – klasyfikacja i zastosowanie

Leave a comment

Murarz-tynkarz / Technik budownictwa. B.18. Scenariusz lekcji. Właściwości zapraw murarskich i tynkarskich. Pomiar konsystencji zaprawy cementowej

Leave a comment

Murarz-tynkarz / Technik budownictwa. B.18. Scenariusz zajęć. Maszynowe tynki gipsowe

Leave a comment

Murarz-tynkarz / Technik budownictwa. B.18. Scenariusz lekcji. Podstawowe zasady układu elementów w murze

Leave a comment

Murarz-tynkarz / Technik budownictwa. B.18. Scenariusz lekcji. Sposoby murowania na plastycznych zaprawach budowlanych

Leave a comment

Murarz-tynkarz / Technik budownictwa. B.18. Scenariusz lekcji. Przedmiar robót do wykonania tynków wewnętrznych

Leave a comment

Murarz-tynkarz / Technik budownictwa. B.18. Scenariusz zajęć. Narzędzia do robót murarskich

Leave a comment

Murarz-tynkarz / Technik budownictwa. B.18. Scenariusz zajęć. Wyznaczanie położenia zewnętrznych murowanych ścian nośnych

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555