• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Technik informatyk. E.14. Scenariusz lekcji. Listy

Leave a comment

Technik logistyk. A.31. Scenariusz lekcji. Planowanie trasy przejazdu z wykorzystaniem map

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z elementami planowania tras przejazdu przy wykorzystaniu map.

Leave a comment

Technik logistyk. A.31. Scenariusz lekcji. Infrastruktura liniowa

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z formami infrastruktury liniowej, zastosowaniem danej infrastruktury do realizacji
zadań transportowych, charakterystyka form infrastruktury liniowej.

Leave a comment

Technik logistyk. A.31. Scenariusz lekcji. Usługi transportowo-spedycyjne

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z zadaniami automatycznej identyfikacji ładunków.

Leave a comment

Technik logistyk. A.32. Scenariusz lekcji. Procedury postępowania w czasie awarii

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z zadaniami postępowania w czasie awarii.

Leave a comment

Technik handlowiec. A.22. Scenariusz lekcji. Akta osobowe pracownika

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z korespondencją kadrową związaną z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem
stosunku pracy

Leave a comment

Technik handlowiec. A.22. Scenariusz lekcji. Ankieta jako narzędzie badania marketingowego

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z budową kwestionariusza ankietowego, rodzajami pytań ankietowych oraz
kształtowanie umiejętności samodzielnego budowania prostych kwestionariuszy.

Leave a comment

Technik handlowiec. A.22. Scenariusz lekcji. Aktywa i pasywa – utrwalenie wiadomości

Celem lekcji jest doskonalenie umiejętności rozróżniania i klasyfikowania zasobów majątkowych przedsiębiorstwa
i źródeł ich pochodzenia.

Leave a comment

Technik handlowiec. A.22. Scenariusz lekcji. Cykl życia produktu

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z koncepcją cyklu życia produktu i jego fazami, a także z ich charakterystyką.
Uczniowie poznają również graficzną interpretację zjawiska w typowym przypadku oraz wykresy nietypowe.

Leave a comment

Technik handlowiec. A.22. Scenariusz lekcji. Badanie struktury bilansu przedsiębiorstwa w excelu

Celem lekcji jest przypomnienie uczniom grup majątku trwałego i źródeł jego finansowania zapoznanie z metodami
ustalania i oceny struktury aktywów i pasywów oraz kształcenie umiejętności obliczania wskaźników struktury majątku.

Leave a comment

Technik handlowiec. A.22. Scenariusz lekcji. Rachunek zysków i strat

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z rachunkiem zysków i strat oraz zasadami wyliczania wyniku finansowego
przedsiębiorstwa w wariancie porównawczym i księgowym.

Leave a comment

Technik handlowiec. A.22. Scenariusz lekcji. Instrukcja kancelaryjna

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z takimi dokumentami, jak instrukcja kancelaryjna, rzeczowy wykaz akt oraz czytanie z nich informacji niezbędnych do porządkowania i archiwizacji dokumentów.

Leave a comment

Technik handlowiec. A.22. Scenariusz lekcji. Rozplanowanie wnętrza magazynu i rozmieszczenie towarów

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów ze strukturą magazynu, z przeznaczeniem poszczególnych jego części oraz
z zasadami rozmieszczania w nim towarów.

Leave a comment

Technik handlowiec. A.22. Scenariusz lekcji. Podstawowe działania marketingowe – koncepcja marketing mix

Celem lekcji jest wskazanie, jak ważne są elementy marketingu mix w kształtowaniu wizerunku i pozycji produktu
na rynku. Uczniowie poznają zróżnicowanie zestawu marketingowego w zależności od specyfiki produktu.

Leave a comment

Technik handlowiec. A.22. Scenariusz lekcji. Techniki i style negocjacji cenowych

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z celami, stylami, technikami oraz etapami negocjacji, a także kształtowanie
umiejętności ich przeprowadzania.

Leave a comment

Technik handlowiec. A.22. Scenariusz lekcji. Wybór dostawcy towarów

Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z procedurą zamawiania towarów i wyboru dostawców oraz zwrócenie ich
uwagi na to, że ze względu na warunki, w których funkcjonuje dane przedsiębiorstwo, mogą być stosowane różne
kryteria wyboru.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Budowa transformatorów energetycznych

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów z przeznaczeniem i budową transformatorów energetycznych.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Autotransformator

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów z budową, zasadą działania, zastosowaniem i własnościami autotransformatorów.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Budowa maszyn indukcyjnych

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów z budową maszyn indukcyjnych.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Podstawowe wielkości i tabliczka znamionowa transformatora

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów z podstawowymi wielkościami charakteryzującymi transformator oraz z tabliczką znamionową.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Budowa maszyn prądu stałego

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów z budową maszyn elektrycznych prądu stałego.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Podstawowe wielkości opisujące maszynę prądu stałego

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów z podstawowymi wielkościami charakteryzującymi maszyny prądu stałego.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Rozruch silnika indukcyjnego pierścieniowego

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów ze sposobem rozruchu silnika indukcyjnego pierścieniowego.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Silniki prądu stałego

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów z rodzajami silników prądu stałego.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Silniki indukcyjne jednofazowe

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów z budową, sposobami wykonania i zastosowaniem silników indukcyjnych jednofazowych.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Wyznaczanie charakterystyki mechanicznej silnika bocznikowego prądu stałego

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów ze sposobem wyznaczenia charakterystyki mechanicznej silnika bocznikowego prądu stałego.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Usuwanie uszkodzeń w maszynach prądu stałego

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów ze sposobem określenia przyczyn oraz wykrywaniem i usuwaniem uszkodzeń w maszynach prądu
stałego.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Wyznaczanie charakterystyki mechanicznej silnika szeregowego prądu stałego

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów ze sposobem wyznaczenia charakterystyki mechanicznej silnika szeregowego prądu stałego.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Zasada działania transformatora

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów z zasadą działania transformatora jednofazowego.

Leave a comment

Technik elektryk / Elektryk. E.7. Scenariusz lekcji. Zasada działania silnika indukcyjnego trójfazowego

Scenariusz lekcji mający na celu zapoznanie uczniów z zasadą działania silnika indukcyjnego trójfazowego.
2. Cele

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555