Archives
Technik hotelarstwa. T.11. Scenariusz lekcji. Stosowanie procedury check-in w stosunku do gościa specjalnego (VIP). Meldowanie gościa VIP
Scenariusz zajęć poświęconych kształtowaniu umiejętności przyjęcia gościa specjalnego w zakładzie hotelarskim.
Technik handlowiec / Technik księgarstwa / Sprzedawca. A.18. Scenariusz lekcji. Odbiór ilościowy i jakościowy – sporządzanie protokołu różnic w dostawie
Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z zasadami i etapami odbioru jakościowego i ilościowego, a także ukształtowanie
umiejętności sporządzania protokołu niezgodności w dostawie.
Technik handlowiec / Technik księgarstwa / Sprzedawca. A.18. Scenariusz zajęć. Dostosowanie sposobu obsługi do typu klienta
Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z klasyfikacją klientów według typów psychologicznych i ich charakterystyką, a także
kształtowanie umiejętności doboru odpowiedniego sposobu postępowania sprzedawcy podczas obsługi różnych klientów.
Technik handlowiec / Technik księgarstwa / Sprzedawca. A.18. Scenariusz zajęć. Oznaczenia na produktach kosmetycznych i chemicznych
Celem lekcji jest zwrócenie uwagi uczniów na to, jak ważne są informacje umieszczane na opakowaniach towarów na przykładzie towarów kosmetycznych i chemicznych, zapoznanie uczniów z zasadami czytania tych informacji, a także zastosowanie tej wiedzy w praktyce podczas manipulowania towarem oraz podczas rozmowy sprzedażowej.
Technik hotelarstwa. T.11. Scenariusz lekcji. Obsługiwanie kasy fiskalnej – wystawianie paragonów
Scenariusz zajęć poświęconych nabywaniu umiejętności obsługi kasy fiskalnej z uwzględnieniem wystawiania paragonów.
Technik handlowiec / Technik księgarstwa / Sprzedawca. A.18. Scenariusz lekcji. Prowadzenie rozmowy sprzedażowej
Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z etapami rozmowy sprzedażowej oraz kształtowanie umiejętności jej przeprowadzania
z różnymi typami psychologicznymi klientów
Technik hotelarstwa. T.11. Scenariusz lekcji. Stosowanie komputerowych programów do rezerwacji miejsc noclegowych
Technik hotelarstwa. T.11. Scenariusz lekcji. Organizowanie pracy przechowalni bagażu gości
Technik handlowiec / Technik księgarstwa / Sprzedawca. A.18. Scenariusz lekcji. Przygotowanie towarów do sprzedaży
Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z zasadami przygotowania towarów do sprzedaży i rodzajami przerobu handlowego
w zależności od formy sprzedaży i asortymentu.
Technik hotelarstwa. T.11. Scenariusz lekcji. Ustalanie zadań i zakresu obowiązków pracowników recepcji
Scenariusz zajęć poświęconych kształtowaniu zakresu obowiązków pracowników recepcji.
Technik handlowiec / Technik księgarstwa / Sprzedawca. A.18. Scenariusz lekcji. Sporządzanie faktury
Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z zasadami sporządzania faktur, elementami faktur oraz kształtowanie umiejętności
samodzielnego ich wystawiania.
Technik handlowiec / Technik księgarstwa / Sprzedawca. A.18. Scenariusz lekcji. Inwentaryzacja – rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych
Scenariusz lekcji poświęcony inwentaryzacji i rozliczaniu różnic inwentaryzacyjnych.
Technik handlowiec. Technik księgarstwa. Sprzedawca. A.18. Scenariusz lekcji. Sporządzanie oferty
Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z rodzajami ofert dotyczących sprzedawanych towarów i sposobami ich prezentacji
w zależności od klienta, do którego jest skierowana oferta.
Technik hotelarstwa. T.11. Scenariusz lekcji. Pisanie potwierdzenia rezerwacji
Technik handlowiec / Technik księgarstwa / Sprzedawca. A.18. Scenariusz zajęć. Zabezpieczenia na polskich środkach płatniczych
Scenariusz zajęć i karta pracy poświęcone zabezpieczeniom na polskich środkach płatniczych.
Technik hotelarstwa. T.11. Scenariusz lekcji. Rozwiązywanie konfliktów
Technik handlowiec / Technik księgarstwa / Sprzedawca. A.18. Scenariusz zajęć. Zgłoszenie reklamacyjne
Scenariusz zajęć i karta pracy poświęcone zgłoszeniu reklamacyjnemu.
Technik handlowiec / Technik księgarstwa / Sprzedawca. A.18. Scenariusz lekcji. Zasady rozmieszczania i przechowywania towarów
Celem lekcji jest zapoznanie uczniów z zasadami rozmieszczania i przechowywania towarów na sali sprzedażowej w zależności od branży i formy sprzedaży oraz w magazynie zgodnie z właściwościami fizykochemicznymi produktów, zasadami ergonomii i marketingowymi.
Technik hotelarstwa. T.12. Scenariusz lekcji. Określanie systemu pracy służby pięter oraz sporządzanie dokumentacji kierownika służby pięter
Scenariusz zajęć poświęconych kształtowaniu umiejętności zarządzania pracownikami służby pięter.
Technik hotelarstwa. T.12. Scenariusz lekcji. Organizowanie opieki nad dziećmi – funkcjonowanie zespołów zabawowych dla dzieci i młodzieży w zakładzie hotelarskim
Zajęcia poswięcone kształtowaniu umiejętności organizowania opieki nad dziećmi w zakładzie hotelarskim.
Technik hotelarstwa. T.12. Scenariusz lekcji. Ocenianie jadłospisów
Technik hotelarstwa. T.12. Scenariusz lekcji. Organizowanie usług dla biznesu – planowanie szkoleń, konferencji, sympozjów, kongresów. Przygotowywanie zespołów wielofunkcyjnych
Technik hotelarstwa. T.12. Scenariusz lekcji. Procedury i instrukcje świadczenia usług dodatkowych
Scenariusz zajęć poświęconych nabywaniu umiejętności opracowywania procedur świadczenia usług dodatkowych obowiązujących w hotelu.
Technik hotelarstwa. T.12. Scenariusz lekcji. Omawianie stanowisk oraz zakresów obowiązków pracowników służby pięter w zakładzie hotelarskim
Scenariusz zajęć poświęconych kształtowaniu umiejętności określania zadań i zakresu obowiązków poszczególnych pracowników działu housekeepingu.
Technik hotelarstwa. T.12. Scenariusz lekcji. Sprzątanie jednostki mieszkalnej o statusie: po wyjeździe gościa (na czysto)
Technik hotelarstwa. T.12. Scenariusz lekcji. Świadczenie podstawowej usługi gastronomicznej – serwis śniadań
Technik hotelarstwa. T.12. Scenariusz lekcji. Planowanie usług odnowy biologicznej w zakładzie hotelarskim Wellness&Spa
Technik hotelarstwa. T.12. Scenariusz lekcji. Omawianie zasad współpracy zakładu hotelarskiego z biurami turystycznymi
Technik hotelarstwa. T.11. Scenariusz lekcji. Ustalanie zakresu zadań pracowników części handlowo-usługowej gastronomii hotelowej
Scenariusz lekcji poświęconej kształtowaniu umiejętności obsługi gości w gastronomii hotelowej zgodnie z zasadami savoir-vivre’u.