• Pomoc i wsparcie
  • Sklep
  • Blog
  • Kontakt
eduranga.pl
  • Biblioteka
    • Klub Nauczyciela
    • E-booki
    • E-zeszyty ćwiczeń
    • Pakiety lekcyjne
    • Multibooki
    • Multimedia
    • Projekty specjalne
  • Narzędzia
    • Generatory sprawdzianów
    • Karty pracy
    • Dyplomy
    • Diagnozy
  • E-booki
  • Premium
    • E-zadania egzaminacyjne
    • Zdasz.to
  • Moje kursy
  • Zaloguj się Dołącz do nas
Zaloguj się Dołącz do nas
  • Wychowanie
    przedszkolne
    • Trzylatki
    • Czterolatki
    • Pięciolatki
    • Sześciolatki
  • Szkoła podstawowa
    klasy 1-3
    • Szkoła na TAK
    • Szkolni Przyjaciele
    • Nowi Tropiciele
    • Kalejdoskop ucznia
  • Szkoła podstawowa
    klasy 4-8
    • Język polski
    • Matematyka
    • Historia
    • Wiedza o społeczeństwie
    • Przyroda
    • Biologia
    • Chemia
    • Fizyka
    • Geografia
    • Informatyka
    • Muzyka
    • Plastyka
    • Technika
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
    • Język polski
    • Historia
    • Historia i teraźniejszość
    • Fizyka
    • Chemia
    • Biznes i zarządzanie
    • Język niemiecki
    • Język rosyjski
    • Informatyka
    • Edukacja dla bezpieczeństwa
  • Języki
    obce
    • Szkoła podstawowa
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Szkoły ponadpodstawowe
      • Język niemiecki
      • Język rosyjski
    • Kształcenie zawodowe
      • Język angielski zawodowy
      • Język niemiecki zawodowy
  • Kształcenie
    zawodowe
    • Branża budowlana
    • Branża ekonomiczna
    • Branża elektroenergetyczna
    • Branża elektroniczno-mechatroniczna
    • Branża fryzjersko-kosmetyczna
    • Branża gastronomiczna
    • Branża informatyczna
    • Branża medyczno–społeczna
    • Branża motoryzacyjna i mechaniczna
    • Branża spedycyjno-logistyczna
    • Branża rolnicza
    • Branża turystyczno-hotelarska
    • Wszystkie zawody

Archives

Technik usług kosmetycznych. A.61. FRK.04. Scenariusz lekcji. Dobór kosmetyków do demakijażu

Scenariusz obejmuje omówienie preparatów kosmetycznych do demakijażu, z uwzględnieniem wieku i cery klienta.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.61. FRK.04. Scenariusz lekcji. Rodzaje cery i jej diagnostyka

Scenariusz obejmuje omówienie różnych rodzajów ceryi jej diagnostyka za pomocą odpowiedniej aparatury.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.61. FRK.04. Scenariusz lekcji. Ziołolecznictwo

Scenariusz obejmuje omówienie tematyki ziołolecznictwa oraz sposobów iform przygotowania ziół.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.61. FRK.04. Scenariusz lekcji. Wizaż w kosmetyce. Akcesoria kosmetyczne do wykonania zabiegów upiększających

Scenariusz obejmuje omówienie tematyki wizażu i akcesoriów kosmetycznych niezbędnych do wykonania zabiegów upiększających twarzy.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.61. FRK.04. Scenariusz lekcji. Analiza kolorystyczna, makijaż i korekta oczu

Scenariusz obejmuje omówienie analizy kolorystycznej, makijażu i korekty oczu.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.61. FRK.04. Scenariusz lekcji. Bhp w gabinecie kosmetycznym – proces sterylizacji

Scenariusz obejmuje omówienie zasad bhp w gabinecie kosmetycznym, a w szczególności – procesu sterylizacji.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.61. FRK.04. Scenariusz lekcji. Zabiegi pielęgnacyjne z zastosowaniem prądu stałego

Scenariusz zawiera omówienie zabiegów pielęgnacyjnych twarzy i szyi z zastosowaniem prądu stałego.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.62. FRK.04. Scenariusz lekcji. Rodzaje skóry na kończynach górnych i dolnych, ciele i jej diagnostyka

Scenariusz obejmuje omówienie rodzajów skóry na kończynach i ciele oraz jej diagnostykę za pomocą aparatury.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.61. FRK.04. Scenariusz lekcji. Zabiegi z użyciem prądów d’Arsonvala

Scenariusz obejmuje omówienie zabiegów pielęgnacyjnych z zastosowaniem prądu wielkiej częstotliwości – d’Arsonvala.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.62. FRK.04. Scenariusz lekcji. Prepraraty kosmetyczne do ciała

Scenariusz obejmuje omówienie preparatów kosmetycznych dotyczących ciała i ich podział ze względu na działanie i zastosowanie.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.62. FRK.04. Scenariusz lekcji. Wykorzystanie chemii w kosmetyce pielegnacyjnej dłoni, stóp i ciała

Scenariusz obejmuje omówienie wykorzystanie chemii w kosmetyce pielęgnacyjnej dłoni, stóp i ciała.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.62. FRK.04. Scenariusz lekcji. Preparaty kosmetyczne do pielęgnacji biustu

Scenariusz zawiera omówienie preparatów kosmetycznych dotyczących pielęgnacji biustu.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.62. FRK.04. Scenariusz lekcji. Rozstępy – przyczyny występowania, diagnozowanie i zabiegi

Scenariusz obejmuje omówienie pojęcia rozstępów, przyczyn ich występowania i zabiego w gabinecie kosmetycznym.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.62. FRK.04. Scenariusz lekcji. Cellulit: przyczyny powstawania, fazy, metody diagnozowania i zabiegi

Scenariusz obejmuje omówienie pojęcia cellulitu, przyczyn jego powstawania, metody diagnozowania i proponowane zabiegi w gabinecie kosmetycznym.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.62. FRK.04. Scenariusz lekcji. Otyłość. Zabieg modelująco-wyszczuplający

Scenariusz obejmuje omówienie zagadnień związanych z otyłością i metodami walki z nią oraz charakterystykę wykonania zabiegu wyszczuplającego.

Leave a comment

Technik usług kosmetycznych. A.62. FRK.04. Scenariusz lekcji. Metody depilacji

Scenariusz obejmuje omówienie metod depilacji, wraz z poradnictwem kosmetycznym.

Leave a comment

Technik ekonomista. A.35. Scenariusz lekcji. Funkcje i rodzaje zapasów

Scenariusz obejmuje przedstawienie pojęcia zapasów, ich rodzajów, klasyfikacji i funkcji.

Leave a comment

Technik ekonomista. A.35. Scenariusz lekcji. Formy współpracy i powiązań przedsiębiorstw

Scenariusz obejmuje omówienie różnorodnych form współpracy i powiązań przedsiębiorstw.

Leave a comment

Technik ekonomista. A.35. Scenariusz lekcji. Metody planowania

Scenariusz obejmuje omówienie pojęcia i klasyfikacji metod planowania oraz charakterystykę poszczególnych metod.

Leave a comment

Technik ekonomista. A.35. Scenariusz lekcji. Przetwarzanie danych

Scenariusz obejmuje omówienie zagadnienia przetwarzania danych prawa i obowiązki ADO – Administratora Danych Osobowych.

Leave a comment

Technik ekonomista. A.35. Scenariusz lekcji. Produkt

Scenariusz zawiera omówienie zagadnienia produktu w ujęciu marketingowym.

Leave a comment

Technik ekonomista. A.35. Scenariusz lekcji. Umowy cywilnoprawne

Scenariusz obejmuje przedstawienie różnych rodzajów umów cywilnoprawnych, ich klasyfikację i charakterystykę.

Leave a comment

Technik ekonomista. A.35. Scenariusz lekcji. System wynagradzania (płac)

Scenariusz obejmuje omówienie różnych systemów wynagradzania i elementów wynagradzania.

Leave a comment

Technik ekonomista. A.36. Scenariusz lekcji. Aktywa jednostek gospodarujących

Scenariusz zawiera omówienie pojęcia aktywów i ich klasyfikację.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. T.6. Scenariusz lekcji. Ciasta bezowe i beziki

Scenariusz obejmuje omówienie rodzajów i etapów produkcji ciastek bezowych.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. T.6. Scenariusz lekcji. Formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gastronomicznej

Scenariusz obejmuje omówienie form organizacyjno-prawnych prowadzenia działalności gospodarczej.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. T.6. Scenariusz lekcji. Klasyfikacja środków żywności

Scenariusz obejmuje omówienie zasad klasyfikacji produktów i rodzajów klasyfikacji żywności.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. T.6. Scenariusz lekcji. Klasyfikacja i zasady sporządzania zup

Scenariusz obejmuje omówienie klasyfikacji i zasad sporządzania, dekorowania i podawania zup.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. T.6. Scenariusz lekcji. Właściwości spulchniające jaj – omlet

Scenariusz obejmuje zapoznanie uczniów z możliwością wykorzystania właściwości spulchniających jaj w produkcji potraw na przykładzie omletu.

Leave a comment

Technik żywienia i usług gastronomicznych / Kucharz. T.6. Scenariusz lekcji. Sporządzanie przetworów z ciasta pierogowego

Scenariusz obejmuje omówienie sporządzania przetworów z ciasta pierogowego.

Leave a comment

Posts navigation

← Older posts
Newer posts →

Archives

Meta

  • Zaloguj się
×

Wejdź do świata EDURANGI

Platforma edukacyjna ułatwiająca codzienną naukę oraz kontakt nauczyciela z uczniami.
60 000 materiałów edukacyjnych, generator sprawdzianów, prace domowe.

Załóż darmowe konto
Logo wsip

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Infolinia: 801 220 555, e-mail: wsip@wsip.com.pl

  • Numery dopuszczenia
  • Polityka cookies
  • Dane osobowe
  • Regulamin

Copyright © Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna

×
Logowanie
Przypomnij hasło

lub
× Podaj swój e-mail, aby przypomnieć hasło

Rejestracja dla Dyrektora

Jeśli chcesz się zarejestrować w serwisie wsipnet.pl - skontaktuj się z nami.

Infolinia: 801 220 555