Scenariusz lekcji poświęconej elementom dreszczowca w opowiadaniu Edgara Allana Poego „Złoty żuk”.
Archives
Scenariusz lekcji 1. Romantyzm kontra oświecenie – czy w tym pojedynku można wskazać zwycięzcę?
Scenariusz lekcji poświęconej wprowadzeniu do epoki romantyzmu.
Scenariusz lekcji 19. Kto i za co zostanie ukarany, czyli ludowy kodeks moralny w „Liliach” Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej ludowemu kodeksowi moralnemu w „Lilijach” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 4. Czy poeci jezior pisali o jeziorach? Nowe tematy w poezji europejskiej
Scenariusz lekcji poświęconej twórczości poetów jezior
Scenariusz lekcji 47. Romantyczna gloryfikacja dawnej szlachty
Scenariusz lekcji poświęconej „Pamiątkom Soplicy” Henryka Rzewuskiego.
Scenariusz lekcji 37. Wizja poety i poezji w III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej roli poezji i poety w III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 36. Patriotyczna wymowa III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji poświęconej patriotycznej wymowie III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 33. Etyka patriotyzmu
Scenariusz lekcji poświęconej patriotyzmowi w „Konradzie Wallenrodzie” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 62. Lilla i Roza – postawy wobec historii
Scenariusz lekcji poświęconej „Lilli Wenedzie” Juliusza Słowackiego (Lilla i Roza – postawy wobec historii).
Scenariusz lekcji 55. Jak żegna się ze światem Kordian? Śmierć bohatera romantycznego
Scenariusz lekcji poświęconej śmierci bohatera romantycznego w „Kordianie” Juliusza Słowackiego
Scenariusz lekcji 54. Dlaczego upadło powstanie listopadowe?
Scenariusz lekcji poświęconej „Kordianowi” Juliusza Słowackiego (postawy Prezesa i Podchorążego).
Scenariusz lekcji 52. Kordian w poszukiwaniu wartości
Scenariusz lekcji poświęconej „Kordianowi” Juliusza Słowackiego (poszukiwanie wartości).
Scenariusz lekcji 9. Kocham, więc jestem – status quo bohaterów romantycznych
Scenariusz lekcji poświęconej bohaterowi „Cierpień młodego Wertera” Goethego.
Scenariusz lekcji 67. Ostatnia wola w wersji literackiej. „Testament mój” Juliusza Słowackiego
Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Testament mój” Juliusza Słowackiego.
Scenariusz lekcji 66. Poeta w roli oskarżciela
Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Grób Agamemnona” Juliusza Słowackiego
Scenariusz lekcji 18. Azja po II wojnie światowej
Scenariusz lekcji 26. Religia – Kościół – państwo
Scenariusz lekcji 25. Zmiany społeczne i kulturowe na Zachodzie w latach 50. i 60. XX w.
Scenariusz lekcji 23. Bliski Wschód i Chiny w latach 50. i 60. XX w.
Scenariusz lekcji 5. Powstanie II Rzeczypospolitej (cz. 1)
Scenariusz lekcji 7. Dwudziestowieczne totalitaryzmy
Scenariusz lekcji 5. Powstanie II Rzeczypospolitej (cz. 2)
Scenariusz lekcji I.5 Gdzie jest północ?
Scenariusz lekcji I.5 Gdzie jest północ? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.3 Jak prowadzić doświadczenia?
Scenariusz lekcji I.3 Jak prowadzić doświadczenia? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji I.2 Jak mogę poznawać przyrodę?
Scenariusz lekcji I.2 Jak mogę poznawać przyrodę? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji I.1 Czego się dowiem na lekcjach przyrody?
Scenariusz lekcji I.1 Czego się dowiem na lekcjach przyrody? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.3 Jak wygląda życie w wodzie?
Scenariusz lekcji II.3 Jak wygląda życie w wodzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.2 Jak odżywiają się organizmy?
Scenariusz lekcji II.2 Jak odżywiają się organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.1 Jak dzielimy organizmy?
Scenariusz lekcji II.1 Jak dzielimy organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu I.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu I. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.