Scenariusz lekcji I.5 Gdzie jest północ?

Scenariusz lekcji I.5 Gdzie jest północ? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji I.3 Jak prowadzić doświadczenia?

Scenariusz lekcji I.3 Jak prowadzić doświadczenia? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji I.2 Jak mogę poznawać przyrodę?

Scenariusz lekcji I.2 Jak mogę poznawać przyrodę? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji I.1 Czego się dowiem na lekcjach przyrody?

Scenariusz lekcji I.1 Czego się dowiem na lekcjach przyrody? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji II.3 Jak wygląda życie w wodzie?

Scenariusz lekcji II.3 Jak wygląda życie w wodzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji II.2 Jak odżywiają się organizmy?

Scenariusz lekcji II.2 Jak odżywiają się organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji II.1 Jak dzielimy organizmy?

Scenariusz lekcji II.1 Jak dzielimy organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu I.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu I. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.