Scenariusz lekcji II.8 Jakie organizmy mieszkają blisko człowieka?

Scenariusz lekcji II.8 Jakie organizmy mieszkają blisko człowieka? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji II.7 Czym się różni łąka od pola uprawnego?

Scenariusz lekcji II.7 Czym się różni łąka od pola uprawnego? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1, 2 i 3.

Scenariusz lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie?

Scenariusz lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji III.4 Jakie zjawiska pogodowe są groźne?

Scenariusz lekcji III.4 Jakie zjawiska pogodowe są groźne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji III.3 Czym są opady i osady atmosferyczne?

Scenariusz lekcji III.3 Czym są opady i osady atmosferyczne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji III.1 Co to jest pogoda?

Scenariusz lekcji III.1 Co to jest pogoda? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji IV.1 Jak jest zbudowane moje ciało?

Scenariusz lekcji IV.1 Jak jest zbudowane moje ciało? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji III.6 Jak zmienia się pogoda w różnych porach roku?

Scenariusz lekcji III.6 Jak zmienia się pogoda w różnych porach roku? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji IV.3 Dlaczego oddychamy?

Scenariusz lekcji IV.3 Dlaczego oddychamy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji IV.11 Jak udzielić pierwszej pomocy?

Scenariusz lekcji IV.11 Jak udzielić pierwszej pomocy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji V.1 Czy wszystkie krajobrazy są takie same?

Scenariusz lekcji V.1 Czy wszystkie krajobrazy są takie same? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu IV.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu IV. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji IV.9 Jak dbać o zdrowie?

Scenariusz lekcji IV.9 Jak dbać o zdrowie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji IV.5 W jaki sposób się poruszam?

Scenariusz lekcji IV.5 W jaki sposób się poruszam? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1, 2 i 3.

Scenariusz lekcji V.7 Jak chronić przyrodę?

Scenariusz lekcji V.7 Jak chronić przyrodę? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji V.5 Jak woda zmienia krajobraz?

Scenariusz lekcji V.5 Jak woda zmienia krajobraz? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji V.2 Czy to minerał czy skała?

Scenariusz lekcji V.2 Czy to minerał czy skała? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji VI.4 Czy mapę można czytać?

Scenariusz lekcji VI.4 Czy mapę można czytać? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji VI.2 Jak narysować plan?

Scenariusz lekcji VI.2 Jak narysować plan? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji VI.1 Jak wykonać szkic?

Scenariusz lekcji VI.1 Jak wykonać szkic? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu V.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu V. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji VII.2 Jak wykorzystać swoją wiedzę w terenie?

Scenariusz lekcji VII.2 Jak wykorzystać swoją wiedzę w terenie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu VI.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu VI. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji VI.5 Jak wykorzystać mapy do planowania wycieczki?

Scenariusz lekcji VI.5 Jak wykorzystać mapy do planowania wycieczki? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji I.6 Jak wyznaczyć północ za pomocą przyrządów?

Scenariusz lekcji I.6 Jak wyznaczyć północ za pomocą przyrządów? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1, 2 i 3.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu VII.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu VII. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji VII.3 Co ciekawego można zobaczyć w okolicy szkoły?

Scenariusz lekcji VII.3 Co ciekawego można zobaczyć w okolicy szkoły? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu III.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu III. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji III.5 Co ma wspólnego pogoda ze Słońcem?

Scenariusz lekcji III.5 Co ma wspólnego pogoda ze Słońcem? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.