Scenariusz lekcji III.2 Jak bada się pogodę?

Scenariusz lekcji III.2 Jak bada się pogodę? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji II.4 Jak wygląda życie na lądzie?

Scenariusz lekcji II.4 Jak wygląda życie na lądzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji VI.3 Czym różni się plan od mapy

Scenariusz lekcji VI.3 Czym różni się plan od mapy Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji V.3 Czy każde wzniesienie to góra?

Scenariusz lekcji V.3 Czy każde wzniesienie to góra? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji II.6 Dlaczego lasy są nam potrzebne?

Scenariusz lekcji II.6 Dlaczego lasy są nam potrzebne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji I.4 Z czego składa się otaczający nas świat?

Scenariusz lekcji I.4 Z czego składa się otaczający nas świat? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji VII.1 Jak zachować bezpieczeństwo na wycieczce?

Scenariusz lekcji VII.1 Jak zachować bezpieczeństwo na wycieczce? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu II.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu II. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji IV.6 Dlaczego moje ciało się zmienia?

Scenariusz lekcji IV.6 Dlaczego moje ciało się zmienia? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji IV.4 Do czego jest mi potrzebna krew?

Scenariusz lekcji IV.4 Do czego jest mi potrzebna krew? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji IV.10 Dlaczego nałogi są niebezpieczne?

Scenariusz lekcji IV.10 Dlaczego nałogi są niebezpieczne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji V.6 Jak człowiek zmienia krajobraz?

Scenariusz lekcji V.6 Jak człowiek zmienia krajobraz? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji IV.8 Jak moje ciało broni się przed chorobami?

Scenariusz lekcji IV.8 Jak moje ciało broni się przed chorobami? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji IV.7 W jaki sposób mój organizm odbiera informacje?

Scenariusz lekcji IV.7 W jaki sposób mój organizm odbiera informacje? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.