Scenariusz lekcji III.2 Jak bada się pogodę? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Archives
Scenariusz lekcji II.4 Jak wygląda życie na lądzie?
Scenariusz lekcji II.4 Jak wygląda życie na lądzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji VI.3 Czym różni się plan od mapy
Scenariusz lekcji VI.3 Czym różni się plan od mapy Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji V.3 Czy każde wzniesienie to góra?
Scenariusz lekcji V.3 Czy każde wzniesienie to góra? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.6 Dlaczego lasy są nam potrzebne?
Scenariusz lekcji II.6 Dlaczego lasy są nam potrzebne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji I.4 Z czego składa się otaczający nas świat?
Scenariusz lekcji I.4 Z czego składa się otaczający nas świat? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji VII.1 Jak zachować bezpieczeństwo na wycieczce?
Scenariusz lekcji VII.1 Jak zachować bezpieczeństwo na wycieczce? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu II.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu II. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji IV.6 Dlaczego moje ciało się zmienia?
Scenariusz lekcji IV.6 Dlaczego moje ciało się zmienia? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.4 Do czego jest mi potrzebna krew?
Scenariusz lekcji IV.4 Do czego jest mi potrzebna krew? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.10 Dlaczego nałogi są niebezpieczne?
Scenariusz lekcji IV.10 Dlaczego nałogi są niebezpieczne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji V.6 Jak człowiek zmienia krajobraz?
Scenariusz lekcji V.6 Jak człowiek zmienia krajobraz? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji V.4 Czym różnią się formy wypukłe od wklęsłych?
Scenariusz lekcji V.4 Czym różnią się formy wypukłe od wklęsłych? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.8 Jak moje ciało broni się przed chorobami?
Scenariusz lekcji IV.8 Jak moje ciało broni się przed chorobami? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji IV.7 W jaki sposób mój organizm odbiera informacje?
Scenariusz lekcji IV.7 W jaki sposób mój organizm odbiera informacje? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz powtórzenia działu Struktura zatrudnienia ludności i procesy urbanizacji
Scenariusz powtórzenia działu Struktura zatrudnienia ludności i procesy urbanizacji
Scenariusz powtórzenia działu Ludność Polski na tle Europy
Scenariusz powtórzenia działu Ludność Polski na tle Europy
Scenariusz powtórzenia działu Środowisko przyrodnicze Polski, część 2
Scenariusz powtórzenia działu Środowisko przyrodnicze Polski, część 2
Scenariusz powtórzenia działu Środowisko przyrodnicze Polski, część 1
Scenariusz powtórzenia działu Środowisko przyrodnicze Polski, część 1
Scenariusz lekcji Położenie geograficzne Polski
Scenariusz lekcji Położenie geograficzne Polski
Scenariusz powtórzenia działu Własny region i mała ojczyzna
Scenariusz powtórzenia działu Własny region i mała ojczyzna
Scenariusz powtórzenia działu Gospodarka Polski – usługi
Scenariusz powtórzenia działu Gospodarka Polski – usługi
Scenariusz powtórzenia działu Gospodarka Polski – rolnictwo i przemysł
Scenariusz powtórzenia działu Gospodarka Polski – rolnictwo i przemysł
Scenariusz lekcji Wpływ zmienności pogody na działalność człowieka
Scenariusz lekcji Wpływ zmienności pogody na działalność człowieka
Scenariusz lekcji Zróżnicowanie warunków klimatycznych w Polsce
Scenariusz lekcji Zróżnicowanie warunków klimatycznych w Polsce
Scenariusz lekcji Czynniki kształtujące klimat Polski
Scenariusz lekcji Czynniki kształtujące klimat Polski
Scenariusz lekcji Rzeki w Polsce i Europie
Scenariusz lekcji Rzeki w Polsce i Europie
Scenariusz lekcji Surowce mineralne Polski i ich znaczenie gospodarcze
Scenariusz lekcji Surowce mineralne Polski i ich znaczenie gospodarcze
Scenariusz lekcji Wpływ zlodowaceń na rzeźbę terenu Polski i Europy
Scenariusz lekcji Wpływ zlodowaceń na rzeźbę terenu Polski i Europy
Scenariusz lekcji Góry w Polsce i Europie
Scenariusz lekcji Góry w Polsce i Europie