Plik zawiera wskazówki metodyczne do rozdziału „Algorytmika i programowanie w Pythonie/C++”.
Archives
Wskazówki metodyczne. Klasa 2. Nowa edycja. Rozdział 1 „Zgodnie z prawem”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do rozdziału „Zgodnie z prawem”.
Wskazówki metodyczne. Klasa 2. Nowa edycja. Rozdział 4 „Projekt: multimedialny przewodnik”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do rozdziału „Projekt: multimedialny przewodnik”.
Wskazówki metodyczne. Klasa 2. Nowa edycja. Rozdział 5 „Grafika wektorowa”
Plik zawiera wskazówki metodyczne do rozdziału „Grafika wektorowa”.
Scenariusz lekcji 3.5. Wiązania kowalencyjne
Scenariusz lekcji 3.5. Wiązania kowalencyjne zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładową realizację tematu, przykładową pracę domową, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń, karty pracy nr 1 do lekcji 3.5 i karty pracy nr 2 do lekcji 3.5.
Scenariusz lekcji I.2 Budowa i funkcje skóry
Scenariusz lekcji II.2 Budowa i funkcje szkieletu osiowego
Scenariusz lekcji II.1 Układ ruchu. Budowa i funkcje szkieletu
Scenariusz lekcji I.4 Podsumowanie działu I
Scenariusz lekcji I.3 Choroby i higiena skóry
Scenariusz lekcji II.6 Choroby i higiena aparatu ruchu
Scenariusz lekcji II.5 Praca mięśni szkieletowych
Scenariusz lekcji II.3 Szkielet kończyn i ich obręczy
Scenariusz lekcji II.7 Podsumowanie działu II
Scenariusz lekcji 14. Co może młodość? „Oda do młodości” Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej „Odzie do młodości” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 18. Natura i historia w balladzie „Świteź” Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej naturze i historii w balladzie „Świteź” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 16. „Romantyczność” Adama Mickiewicza, czyli poetycki manifest polskiego romantyzmu
Scenariusz lekcji poświęconej balladzie „Romantyczność” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 29. Mickiewicz w podróży – refleksje historiozoficzne w scenerii Orientu
Scenariusz lekcji poświęconej refleksjom historiozoficznym w „Sonetach krymskich” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 28. Romantyczne blogi podróżnicze Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej „Sonetom krymskim” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 22. Wywołać dreszcz u czytelnika! Elementy dreszczowca w opowidaniu Edgara Alana Poe
Scenariusz lekcji poświęconej elementom dreszczowca w opowiadaniu Edgara Allana Poego „Złoty żuk”.
Scenariusz lekcji 1. Romantyzm kontra oświecenie – czy w tym pojedynku można wskazać zwycięzcę?
Scenariusz lekcji poświęconej wprowadzeniu do epoki romantyzmu.
Scenariusz lekcji 19. Kto i za co zostanie ukarany, czyli ludowy kodeks moralny w „Liliach” Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej ludowemu kodeksowi moralnemu w „Lilijach” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 4. Czy poeci jezior pisali o jeziorach? Nowe tematy w poezji europejskiej
Scenariusz lekcji poświęconej twórczości poetów jezior
Scenariusz lekcji 47. Romantyczna gloryfikacja dawnej szlachty
Scenariusz lekcji poświęconej „Pamiątkom Soplicy” Henryka Rzewuskiego.
Scenariusz lekcji 37. Wizja poety i poezji w III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza
Scenariusz lekcji poświęconej roli poezji i poety w III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 36. Patriotyczna wymowa III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji poświęconej patriotycznej wymowie III cz. „Dziadów” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 33. Etyka patriotyzmu
Scenariusz lekcji poświęconej patriotyzmowi w „Konradzie Wallenrodzie” Adama Mickiewicza.
Scenariusz lekcji 62. Lilla i Roza – postawy wobec historii
Scenariusz lekcji poświęconej „Lilli Wenedzie” Juliusza Słowackiego (Lilla i Roza – postawy wobec historii).
Scenariusz lekcji 55. Jak żegna się ze światem Kordian? Śmierć bohatera romantycznego
Scenariusz lekcji poświęconej śmierci bohatera romantycznego w „Kordianie” Juliusza Słowackiego
Scenariusz lekcji 54. Dlaczego upadło powstanie listopadowe?
Scenariusz lekcji poświęconej „Kordianowi” Juliusza Słowackiego (postawy Prezesa i Podchorążego).