Scenariusz lekcji poświęconej śmierci bohatera romantycznego w „Kordianie” Juliusza Słowackiego
Archives
Scenariusz lekcji 9. Kocham, więc jestem – status quo bohaterów romantycznych
Scenariusz lekcji poświęconej bohaterowi „Cierpień młodego Wertera” Goethego.
Scenariusz lekcji 67. Ostatnia wola w wersji literackiej. „Testament mój” Juliusza Słowackiego
Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Testament mój” Juliusza Słowackiego.
Scenariusz lekcji 66. Poeta w roli oskarżciela
Scenariusz lekcji poświęconej wierszowi „Grób Agamemnona” Juliusza Słowackiego
Scenariusz lekcji 18. Azja po II wojnie światowej
Scenariusz lekcji 5. Powstanie II Rzeczypospolitej (cz. 1)
Scenariusz lekcji 26. Religia – Kościół – państwo
Scenariusz lekcji 25. Zmiany społeczne i kulturowe na Zachodzie w latach 50. i 60. XX w.
Scenariusz lekcji 23. Bliski Wschód i Chiny w latach 50. i 60. XX w.
Scenariusz lekcji 7. Dwudziestowieczne totalitaryzmy
Scenariusz lekcji 5. Powstanie II Rzeczypospolitej (cz. 2)
Scenariusz lekcji I.5 Gdzie jest północ?
Scenariusz lekcji I.5 Gdzie jest północ? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji I.3 Jak prowadzić doświadczenia?
Scenariusz lekcji I.3 Jak prowadzić doświadczenia? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji I.2 Jak mogę poznawać przyrodę?
Scenariusz lekcji I.2 Jak mogę poznawać przyrodę? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji I.1 Czego się dowiem na lekcjach przyrody?
Scenariusz lekcji I.1 Czego się dowiem na lekcjach przyrody? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.3 Jak wygląda życie w wodzie?
Scenariusz lekcji II.3 Jak wygląda życie w wodzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.2 Jak odżywiają się organizmy?
Scenariusz lekcji II.2 Jak odżywiają się organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji II.1 Jak dzielimy organizmy?
Scenariusz lekcji II.1 Jak dzielimy organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu I.
Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu I. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji II.9 Jak organizmy przystosowały się do życia w rożnych środowiskach?
Scenariusz lekcji II.9 Jak organizmy przystosowały się do życia w rożnych środowiskach? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji II.8 Jakie organizmy mieszkają blisko człowieka?
Scenariusz lekcji II.8 Jakie organizmy mieszkają blisko człowieka? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji II.7 Czym się różni łąka od pola uprawnego?
Scenariusz lekcji II.7 Czym się różni łąka od pola uprawnego? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1, 2 i 3.
Scenariusz lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie?
Scenariusz lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji III.4 Jakie zjawiska pogodowe są groźne?
Scenariusz lekcji III.4 Jakie zjawiska pogodowe są groźne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji III.3 Czym są opady i osady atmosferyczne?
Scenariusz lekcji III.3 Czym są opady i osady atmosferyczne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji III.1 Co to jest pogoda?
Scenariusz lekcji III.1 Co to jest pogoda? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.
Scenariusz lekcji IV.3 Dlaczego oddychamy?
Scenariusz lekcji IV.3 Dlaczego oddychamy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.
Scenariusz lekcji IV.11 Jak udzielić pierwszej pomocy?
Scenariusz lekcji IV.11 Jak udzielić pierwszej pomocy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji IV.1 Jak jest zbudowane moje ciało?
Scenariusz lekcji IV.1 Jak jest zbudowane moje ciało? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.
Scenariusz lekcji III.6 Jak zmienia się pogoda w różnych porach roku?
Scenariusz lekcji III.6 Jak zmienia się pogoda w różnych porach roku? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.