Scenariusz lekcji I.5 Gdzie jest północ?

Scenariusz lekcji I.5 Gdzie jest północ? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji I.3 Jak prowadzić doświadczenia?

Scenariusz lekcji I.3 Jak prowadzić doświadczenia? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji I.2 Jak mogę poznawać przyrodę?

Scenariusz lekcji I.2 Jak mogę poznawać przyrodę? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji I.1 Czego się dowiem na lekcjach przyrody?

Scenariusz lekcji I.1 Czego się dowiem na lekcjach przyrody? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji II.3 Jak wygląda życie w wodzie?

Scenariusz lekcji II.3 Jak wygląda życie w wodzie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji II.2 Jak odżywiają się organizmy?

Scenariusz lekcji II.2 Jak odżywiają się organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji II.1 Jak dzielimy organizmy?

Scenariusz lekcji II.1 Jak dzielimy organizmy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu I.

Scenariusz lekcji powtórzeniowej. Podsumowanie działu I. Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji II.8 Jakie organizmy mieszkają blisko człowieka?

Scenariusz lekcji II.8 Jakie organizmy mieszkają blisko człowieka? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji II.7 Czym się różni łąka od pola uprawnego?

Scenariusz lekcji II.7 Czym się różni łąka od pola uprawnego? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1, 2 i 3.

Scenariusz lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie?

Scenariusz lekcji II.5 Jak wygląda życie w lesie? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji III.4 Jakie zjawiska pogodowe są groźne?

Scenariusz lekcji III.4 Jakie zjawiska pogodowe są groźne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji III.3 Czym są opady i osady atmosferyczne?

Scenariusz lekcji III.3 Czym są opady i osady atmosferyczne? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji III.1 Co to jest pogoda?

Scenariusz lekcji III.1 Co to jest pogoda? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika i zeszytu ćwiczeń.

Scenariusz lekcji IV.3 Dlaczego oddychamy?

Scenariusz lekcji IV.3 Dlaczego oddychamy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.

Scenariusz lekcji IV.11 Jak udzielić pierwszej pomocy?

Scenariusz lekcji IV.11 Jak udzielić pierwszej pomocy? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji IV.1 Jak jest zbudowane moje ciało?

Scenariusz lekcji IV.1 Jak jest zbudowane moje ciało? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i karty pracy nr 1.

Scenariusz lekcji III.6 Jak zmienia się pogoda w różnych porach roku?

Scenariusz lekcji III.6 Jak zmienia się pogoda w różnych porach roku? Zawiera wymagania z podstawy programowej, cele lekcji, cele lekcji wyrażone w języku ucznia, metody pracy, środki dydaktyczne, przykładowy przebieg lekcji, zadania utrwalające i rozszerzające, rozwiązania do zadań z podręcznika, zeszytu ćwiczeń i kart pracy nr 1 i 2.